Dieta na redukcję

Dieta redukcyjna to hasło, na które wiele osób wzdryga się z niechęcią. Trudno się temu dziwić – proces odchudzania zwykle nie należy do najprzyjemniejszych. Jeżeli próbowałeś wielu różnych diet, to pewnie już sama myśl o jedzeniu w kółko tego samego sprawia, że Twoja motywacja słabnie. Na szczęście dieta na redukcję nie musi być męczarnią! Nadal możesz eksperymentować w kuchni i próbować nowych, ciekawych smaków. Sprawdź, co jeść na redukcji z dietą od Nice To Fit You, aby schudnąć w prosty i przyjemny sposób!  

Z tekstu dowiesz się:

  • jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne na redukcji,
  • w jaki sposób komponować posiłki na redukcji,
  • jak schudnąć w skuteczny sposób.

Redukcja może skutecznie uprzykrzyć życie. Nowa dieta, gotowanie lekkich posiłków, treningi…. Jak w tym wszystkim znaleźć czas na pracę i obowiązki?

Brzmi znajomo?

Na szczęście życie nie musi być aż tak skomplikowane. Z cateringiem dietetycznym NTFY nie musisz się już zastanawiać, ile kalorii na redukcji jeść. Sprawdź, jakie diety przygotowali dietetycy z zespołu NTFY, aby pomóc Ci osiągnąć swój cel.

Dieta redukcyjna – zasady

Odchudzanie wcale nie musi być skomplikowane, musisz jedynie pamiętać o przestrzeganiu kilku prostych zasad.

Po pierwsze – zadbaj o ujemny bilans kaloryczny.

W internecie aż roi się od różnych wzorów, które mogą wprowadzić Cię w błąd. Skorzystaj z naszego kalkulatora diet, dzięki któremu w kilka sekund obliczysz swoje zapotrzebowanie. Podaj swój wzrost, masę ciała, wiek, płeć i aktywność fizyczną oraz zaznacz opcję „chcę schudnąć”. Gotowe! Wiesz już, ile kalorii powinieneś spożywać, jeżeli Twoim celem jest redukcja tłuszczu.

Po drugie – zadbaj o zdrowe przekąski. Pamiętaj, że gdy dopadnie Cię wilczy głód, motywacja do diety gwałtownie spadnie. A Ty bez zastanowienia rzucisz się na drożdżówkę z pobliskiej piekarni.

Kluczem do sukcesu jest odpowiednia organizacja. Jeżeli zależy Ci na efektach, musisz zadbać o stały dostęp do zdrowych produktów. Pamiętaj o tym, aby zawsze mieć w torbie jabłko, a także słupki marchewki i papryki, po które sięgniesz w kryzysowych sytuacjach.

Dieta redukcyjna – co jeść?

Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej powinna być oparta na nieprzetworzonych składnikach. Posiłki powinny zapewniać Ci sytość i energię na wiele godzin, aby bez problemu uniknąć podjadania niezdrowych przekąsek w ciągu dnia.

Zadbaj o regularne jedzenie produktów o dużej gęstości odżywczej (pełnoziarnistych zbóż, chudego mięsa, ryb, strączków, zdrowych tłuszczów, warzywa i owoców) – dzięki nim Twoje zdrowie nie ucierpi, gdy Ty będziesz gubił nadmiar tkanki tłuszczowej.

Buduj swoje posiłki z:

  • węglowodanów złożonych (brązowego ryżu, kasz, ziemniaków, pełnoziarnistych makaronów),
  • pełnowartościowego białka (mięsa, jaj, ryb, roślin strączkowych i nabiału),
  • zdrowych tłuszczów (siemienia lnianego, nasion chia, orzechów, oliwy z oliwek, pestek dyni, nasion słonecznika),
  • sezonowych warzyw i owoców.

Nie zapominaj też o przyprawach i świeżych ziołach – zawierają niewiele kalorii, ale dużo antyoksydantów i witamin, a także wzmacniają smak potraw.

Dieta pudełkowa na odchudzanie?

Redukcja masy często kojarzysz z nudnymi, jałowymi posiłkami i ogromnym reżimem, w którym trudno wytrwać. Jeżeli masz dość zastanawiania się, ile tłuszczu jeść na redukcji i w jaki sposób znaleźć czas na gotowanie – nasz catering NTFY jest rozwiązaniem dla Ciebie! Nasze diety skomponował zespół wykwalifikowanych dietetyków, tak abyś mógł się cieszyć smakiem pysznych posiłków dopasowanych do Twojego zapotrzebowania kalorycznego. U nas nie musisz się decydować na sztywny plan dietetyczny – wybieraj posiłki z 3, 4 lub 5 diet, które mamy w swojej ofercie, tak, aby każdy z nich trafiał w Twoje gusta.

Z nami nie musisz się zastanawiać, ile białka jeść na redukcji, aby zgubić nadmiar tłuszczu, przy jednoczesnym zachowaniu tkanki mięśniowej – nasze posiłki są skomponowane w taki sposób, aby zaspokoić Twoje zapotrzebowanie na mikro- i makroelementy i zapewnić Ci optymalną regenerację. Nie musisz już więcej myśleć o kaloriach i jedzeniu – delektuj się pysznymi posiłkami i obserwuj, jak zmienia się Twoja sylwetka!

Kobieta na zakupach z siatką eko Lifestyle

Jak być eko na co dzień? 7 sprawdzonych sposobów

Bycie eko to ostatnio gorący temat, często pojawiający się w mediach. Jak dbać o środowisko i dlaczego warto to robić? Czy Twoja dieta i styl życia mogą stać się bardziej eko? Te pytania zadaje sobie większość z nas. Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy ekologia to moda, czy konieczność, przeczytaj ten artykuł!

30.11.2020
Blog

Self Care, czyli wpływ rytuałów na pogodę ducha – rozmowa z Anią Skurą – Whatannawears

Rytuały i dobre praktyki. W świecie Whatannawears to chleb powszedni....

26.11.2020
Produkty superfoods Food

Superfoods w diecie Foodie – poznaj najnowsze trendy kulinarne

Na pewno słyszałeś wiele dobrego o popularnych superfoods! Zastanawiasz się, czym są? A może brakuje Ci inspiracji i chętnie poszerzyłbyś swoje kulinarne horyzonty? Wypróbuj dietę Foodie od NTFY z posiłkami bogatymi w superfoods i przekonaj się na własnej skórze, jaka tkwi w nich siła! Z nami jest to bardzo proste!

23.11.2020
Blog

Joga na poprawę humoru – perspektywa Basi Tworek

Niech pogoda ducha zasponsoruje Ci dobre zdrowie. Na przykład taka, której źródłem są przyjemne praktyki i rytuały! Ale w tym temacie głos oddaliśmy Basi Tworek – jogince z krwi i kości, która dobrze wie, jak wpływać na humor asanami (i nie tylko). Zapraszamy do lektury!

19.11.2020
Zdrowy obiad – propozycja do biura Food

Zastanawiasz się, co zjeść na obiad? Sprawdź zdrowe obiady z możliwością wyboru!

Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem. Dzięki temu codziennie będziesz mieć solidną dawkę w energii - na każdy posiłek!

16.11.2020
Blog

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Zero waste w kuchni Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
kobieta na diecie 1500 kcal Food

Dla kogo jest dieta 1500 kcal? Zobacz, jak zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii. Podpowiemy Ci, jak z głową przejść na dietę o mniejszej kaloryczności.

19.10.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
CzarnkówElblągKatowiceKoszalinŁowiczPiłaPobiedziskaRadomRuda ŚląskaWągrowiec

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.