Lunchbox na każdy dzień do pracy lub szkoły

Konieczność jedzenia 5 posiłków dziennie, aby być zdrowym i cieszyć się ładną sylwetką, to jeden z największych mitów dietetycznych. Dzienny tryb zdrowego żywienia może obejmować także 4, a nawet 3 posiłki. W diecie najważniejsze jest bowiem to, aby była ona dopasowana do Twoich potrzeb. Chcesz zobaczyć, jak łatwo możesz skomponować swój lunchbox do pracy lub szkoły? Dowiedz się, dlaczego warto wybrać dietę pudełkową.

Z tekstu dowiesz się:

  • jak zorganizować czas w pracy, aby zjeść zdrowy lunch,
  • jak jeść zdrowe i smaczne posiłki bez konieczności codziennego gotowania,
  • jak dostosować dietę do liczby posiłków w ciągu dnia.

Śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja – w ciągu dnia nie masz czasu, aby w spokoju zjeść 5 posiłków? A może udaje Ci wygospodarować wolną chwilę na każde z tych dań, jednak ich przygotowanie jest dla Ciebie zbyt czasochłonne? W obu tych wypadkach warto rozważyć wybór diety pudełkowej.

Twój lunchbox na każdy dzień – jak znaleźć czas na posiłki?

Jednym ze zdrowych nawyków żywieniowych jest wyrobienie w sobie umiejętności wygospodarowania czasu na spokojne jedzenie. To bardzo ważne, ponieważ gdy jemy wolno i dokładnie przeżuwamy każdy kęs, do naszego mózgu szybciej dociera informacja, że jesteśmy najedzeni. Mniejsze kawałki jedzenia, które trafiają do żołądka, są także lepiej i szybciej trawione. Jak znaleźć wolny czas na jedzenie w ciągu intensywnego dnia, np. w pracy? Sprawdź:

  • Przed pracą zjedz pożywne śniadanie. W ten sposób zapewnisz sobie energię na pierwsze godziny dnia i nie będziesz myślał o przekąsce od razu po rozpoczęciu pracy.
  • Zaplanuj zadania tak, aby mieć jedną dłuższą przerwę na lunch. Możesz włączyć alarm w telefonie, aby przypomniał Ci o konieczności zrobienia przerwy obiadowej.
  • W ciągu dnia rób krótkie sobie krótkie przerwy na picie wody i przekąski (drugie śniadanie oraz podwieczorek). To będzie też doskonała okazja do wstania od komputera.
  • Nawet w natłoku pracy nie jedz przy komputerze. Lepiej najpierw skupić się na wykonaniu zadań, a dopiero potem na posiłku.

Co natomiast zrobić, jeśli nie masz czasu, aby przygotowywać dla siebie kilka posiłków na każdy dzień? Robienie listy zakupów, wizyta w sklepie, stanie w kolejce, a w końcu gotowanie – te czynności bywają tak czasochłonne, że często rezygnujemy z nich na rzecz kupowanych codziennie w pracy lunchów. Żebyś jednak nie musiał każdego dnia wydawać pieniędzy na jedzenie w bistro lub restauracji, a także miał wpływ na to, co dostajesz na talerzu, dużo lepszym rozwiązaniem będzie dieta pudełkowa. W Nice To Fit You masz do wyboru aż 6 rodzajów diet:

  • Smart – bogata w proste polskie smaki,
  • Classic – pełna różnorodnych, a zarazem tradycyjnych dań,
  • Less Gluten & Dairy Free – bez mięsa ssaków, bez nabiału i z obniżoną zawartością glutenu,
  • Veggy – bez produktów mięsnych,
  • Less Carb – z obniżoną zawartością węglowodanów,
  • Foodie – pełna superfoods, inspirowana najnowszymi trendami.

Bez względu na to, którą dietę wybierzesz, nie musisz się trzymać jednego, z góry ustalonego jadłospisu. Codziennie możesz bowiem komponować swoje menu spośród dań dostępnych w 4, 5 lub 6 wariantach diet, w zależności od tego, który pakiet wybierzesz. Dzięki temu zawsze będziesz dostawać od nas to, co lubisz. Zazwyczaj nie jadasz mięsa, jednak od czasu do czasu marzy Ci się bardziej tradycyjny obiad? To żaden problem! Z Nice To Fit You to Ty ustalasz, co chcesz zjeść każdego dnia.

Zdrowe lunchboxy po Twojemu – jak jeść to, co lubisz i na co masz ochotę?

Zamiast tracić czas na zakupy i przygotowywanie posiłków, skup się na tym, co najprzyjemniejsze – szybkim komponowaniu codziennego menu i samym jedzeniu. Jak ułożyć dietę z naszymi pudełkami? To bardzo proste!

Po wykupieniu diety zainstaluj aplikację Nice To Fit You i zaloguj się na swoje konto. Otworzy Ci się panel, w którym będziesz mógł samodzielnie wybierać posiłki na najbliższe dni. W ten sposób każdego dnia będziesz dostawać to, co na co masz największą ochotę. Jednocześnie zyskasz pewność, że każdy posiłek będzie smaczny, zdrowy i dopasowany do Twoich potrzeb.

Lunchbox na każdy dzień – jak dostosować dietę do liczby posiłków?

Wolisz jeść często i w mniejszych ilościach? A może są Ci potrzebne dłuższe przerwy między posiłkami? Bez względu na to, jaki tryb żywienia wybierzesz, musisz pamiętać, aby dostosować do niego kaloryczność poszczególnych dań. To jednak nie oznacza, że przed zamówieniem diety czekają Cię skomplikowane wyliczenia.

Jak to wygląda na przykładzie diety 3 posiłki? Sprawdź:

  • Ustal, ile kalorii dziennie potrzebujesz. Aby się tego dowiedzieć, skorzystaj z naszego kalkulatora diet.
  • Przy wybieraniu liczby posiłków wskaż 3 dania o wyższej kaloryczności, aby zbliżyć się do swojego dziennego zapotrzebowania wyliczonego przy pomocy kalkulatora.

Nie masz pomysłów na zdrowe lunchoboxy do pracy lub szkoły? Brakuje Ci czasu na kreatywne gotowanie? Wymyślanie potraw zostaw nam. Ty skup się wyłącznie na znalezieniu wolnej chwili na zjedzenie posiłku i rozkoszowanie się smakiem ulubionych dań.

wegetarianizm a dieta aplikacja do wyboru menu posilkow Blog

Dieta dla wegetarian – korzystaj z kilku wariantów i układaj swoje własne menu każdego dnia!

Zastanawiasz się nad dietą pudełkową, ale myślisz, że ogranicza Cię wegetarianizm? Poznaj nasz catering dietetyczny i komponuj menu spośród wielu wariantów! Nie jesz mięsa, ale lubisz zróżnicowane smaki? Najesz się zdrowo i bezmięsnie. Wegetarianie uwielbiają naszą dietę Veggy! Odstaw mięso i ryby jeśli tylko masz na to ochotę - z nami masz wybór… i to największy na rynku...

23.02.2021
sniadania tluszczowo bialkowe ntfy Blog

Dla kogo jest dieta białkowo-tłuszczowa? Poznaj nasz wariant Less Carb

Zastanawiasz się nad dietą białkowo-tłuszczową? Dowiedz się, na czym ona polega i dla kogo będzie odpowiednia. Chcesz schudnąć? Jeżeli planujesz ograniczyć węglowodany i zwiększyć ilość białka oraz tłuszczów w diecie to nasz wariant diety pudełkowej Less Carb będzie dla Ciebie idealny! Wypróbuj catering dopasowany do Ciebie, wybieraj posiłki i ilość dań dziennie.

18.02.2021
5 posilkow dziennie zdrowa dieta nice to fit you Blog

Jesz 5 posiłków dziennie? Sam dobierz własne menu!

Chcesz jeść 5 posiłków dziennie, ale nie odpowiada Ci zestaw dań w ramach diety pudełkowej? Sprawdź catering z wyborem menu! W Nice To Fit You masz możliwość pełnej personalizacji diety. Możesz jeść to co chcesz, ile chcesz i kiedy chcesz. Niczego nie nakazujemy, a pozwalamy na wszystko! Ty wybierasz, my gotujemy! Ile posiłków dziennie jeść? Jaki jest najzdrowszy tryb codziennej diety?

17.02.2021
zdieta redukcyjna Blog

Dieta redukcyjna 2000, 2500, 3000 kcal? Tak, to możliwe! Ułóż swoje spersonalizowane menu.

Dzięki diecie pudełkowej możesz dopasować swoją dietę redukcyjną do indywidualnych potrzeb. Sprawdź, jak personalizować menu. Zobacz ile kalorii potrzebujesz dzięki naszemu kalkulatorowi diet i zacznij realizować swoje cele żywieniowe już od jutra! Posiadamy diety dopasowane do Twojego stylu życia. Chcesz schudnąć? A może nabrać masy mięśniowej? Jaką dietę wybrać? Nice To Fit You!

15.02.2021
duzo blonnika w zdrowych sokach nice to fit you natura cold press Health

W czym jest błonnik? U nas to Ty decydujesz, co jesz!

Błonnik pokarmowy to niezbędny element prawidłowo skonstruowanej, zdrowej diety. Dowiedz się, w jakich produktach go znajdziesz. Jak ułożyć dietę opartą o produkty bogate w błonnik? Dlaczego jest on tak istotny i czy może pomóc w utracie wagi? Sprawdź proste zasady jak wprowadzić błonnik do swoich codziennych rytuałów i pozbądź się zaparć oraz problemów z wypróżnianiem!

04.02.2021
jak obliczyc makro na redukcji mniej weglowodanow Health

Prawidłowe makro dzięki diecie Less Carb – zapewnimy Ci odpowiednią ilość makroskładników

Less Carb to dieta dla osób, które chcą przyjmować mniej węgli, a więcej białka i tłuszczów. Sprawdź, na czym dokładnie polega. Jaka jest najskuteczniejsza dieta dla Ciebie? Posiadamy łatwy w obsłudze kalkulator kaloryczny. Nasze dietetyczki doskonale wiedzą jak zbalansować mikro i makro składniki w zdrowej diecie, aby stała się Twoim stylem życia i przyjemnością.

03.02.2021
zdrowe jedzenie pelne witamin i makroelementow Blog

Witaminy, a zdrowie człowieka – najważniejsze pytania

Zastanawiasz się, co ma najwięcej witaminy C albo jak dostarczyć organizmowi witamin z grupy B? Przeczytaj i dowiedz się! Witaminy to bardzo ważny i nieodłączny element zbilansowanej oraz zdrowej diety. Skąd brać witaminy? Jakie dawkowanie witamin jest odpowiednie? Czy można przedawkować witaminy oraz jak dbać o zdrowie. Zapraszamy do artykułu!

02.02.2021
Jak jeść 4 posiłki dziennie, aby schudnąć? Food

Jesz 4 posiłki dziennie? Dobierz odpowiednią dietę i ułóż menu według własnych upodobań

Zdrowa dieta polega na regularnym jedzeniu. Liczba posiłków jest kwestią drugorzędną. Ważne tylko, by dobrze dopasować kaloryczność dań. Jak to zrobić przy diecie złożonej z 4 posiłków?

28.01.2021
Dlaczego warto jeść śniadanie? Health

Dlaczego warto jeść śniadanie? Poznaj skutki niejedzenia śniadań

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia – to cała prawda! Choć każdy posiłek jest bardzo istotny dla organizmu, śniadania stanowią podstawę naszego zdrowego trybu życia i diety.

25.01.2021
posegregowane dania obliczone i zaplanowane w zdrowym ciele zdrowy duch Blog

Jak z diety zrobić styl życia?

Chcesz prowadzić zdrowy styl życia, ale nie wiesz jak? Zdradzamy zasady zdrowego stylu życia i podpowiadamy, jak stać się zdrowszym i bardziej aktywnym. Pamiętaj, że w zdrowym ciele - zdrowy duch. W życiu najważniejszy jest balans, a żadne ekstrema nie są dobre. Zdobądź zdrowie, smukłą sylwetkę, dobre samopoczucie oraz odnajdź wewnętrzny spokój. To możliwe… i nie aż takie trudne.

21.01.2021

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
ChodzieżChorzówCzęstochowaDąbrowa GórniczaDębnoGorzów WielkopolskiJurkówPiotrków TrybunalskiTymowaWyszków

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.