KARTA POSIŁKU

Buddha bowl z halloumi, kaszą jaglaną, awokado i fasolką szparagową, sos z olejem z wędzonych warzyw

S - 200 kcal

Średnia ocena: 4.4

Składniki:

Fasolka szparagowa zielona mrożona, Marchew, Awokado Hass, Ser halloumi, Kasza jaglana, Mix kiełki, Olej z wędzonych warzyw, Ocet winny biały, Syrop klonowy, Sok z cytryny świeżo wyciskany, Pieprz czarny, Sól

Alergeny:

mleko

Inne dostępne rozmiary:

M, L, XL

#LG

Diety

Poznaj nasze diety

… i wybierz taką, którą chcesz cieszyć się najczęściej!

Smart

Tradycyjna dieta dla miłośników domowych smaków i kulinarnych wspomnień

Przykładowe menu

Więcej o diecie Smart

Classic

Uwielbiane i ponadczasowe przepisy inspirowane klasyczną kuchnią europejską

Przykładowe menu

Więcej o diecie Classic

Vegan

Menu dedykowane osobom na diecie roślinnej oraz miłośnikom kulinarnych trendów

Przykładowe menu

Więcej o diecie Vegan

Veggy

Zaskakująco pełna smaku dieta skomponowana dla miłośników bezmięsnej kuchni

Przykładowe menu

Więcej o diecie Veggy

Less Carb / Active

Dania tworzone z myślą o aktywnych, pragnących zredukować tkankę tłuszczową

Przykładowe menu

Więcej o diecie Less Carb / Active

Foodie

Potrawy obfitujące w superfoods, tworzone z myślą o prawdziwych smakoszach

Przykładowe menu

Więcej o diecie Foodie

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.
4.8
Opinie konsumenckie Google
Zamknij - Ntfy.pl