KARTA POSIŁKU

Jaglane kotleciki z groszkiem, frytki z batatów, grillowana cukinia, sos jogurtowy z tahini

S - 300 kcal

Składniki:

Cukinia, Batat (słupki do frytek), Groszek zielony mrożony, Jogurt sojowy, Kasza jaglana, Olej rzepakowy, Sok z cytryny świeżo wyciskany, Siemię lniane, Pasta sezamowa, Koperek, Czosnek, Kolendra, Pieprz czarny, Sól, Papryka wędzona, Garam Masala, Cynamon, Tymianek

Alergeny:

orzechy, sezam, soja

Inne dostępne rozmiary:

M, L, XL, XXL

#LG, #VGAN, #DF

Diety

Poznaj nasze diety

… i wybierz taką, którą chcesz cieszyć się najczęściej!

Smart

Tradycyjne polskie smaki. Dieta dla tych, którzy wybierają prostotę i tradycję. Uwielbiasz polskie produkty? Z tą dietą wrócisz do smakowych korzeni! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Classic

Klasyczne smaki i potrawy. Dieta dla tych, którzy lubią różnorodność i nie muszą robić żywieniowych uników. Spodziewaj się klasycznych dań z lekkim twistem! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Gluten & Dairy Free

Bez glutenu*, nabiału i mięsa. Ale za to z rybami! Dla tych wrażliwych, którzy walczą z nietolerancjami lub alergiami pokarmowymi. Będzie dobrze! Serio. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Veggy

Wegetariańskie przepyszne przepisy. Dla tych, którzy nie chcą jeść mięsa, ale lubią różnorodną, ciekawą i sycącą dietę. Wegetarianie kochają naszą Veggy! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Carb

Mniej węglowodanów, białkowo – tłuszczowa. Przepyszne desery i ciasta od MrFit Trenera. Spodoba się aktywnym sportowo i tym, którzy uwielbiają mięso. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Foodie

Superfoods jak z topowej restauracji! Inspirowana najnowszymi trendami kulinarnymi. Odkryjesz nieznane dotąd dania. Dla tych, którzy mają kulinarne FOMO. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.