Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.36 Star
  • Dairy Free
  • Less Gluten
  • Vegan

Ciecierzyca z pieczarkami i suszonymi pomidorami, puree ziemniaczano-groszkowe, sałatka z ogórkiem i rzodkiewką z sojową śmietaną czosnkową

Cebula biała, Czosnek, Rzodkiewka, Ogórek zielony, Ziemniaki, Groszek zielony, Napój ryżowy (Baza ryżowa (woda, ryż), olej słonecznikowy, wapń, sól morska, stabilizator: guma gellan, regulatory kwasowości: fosforany potasu, witaminy: B12, D2), Sok z cytryny świeżo wyciskany, Sojowa alternatywa śmietanki (Woda, ekstrakt SOJOWY (woda, SOJA łuskana [2%]), olej słonecznikowy, skrobia modyfikowana, cukier, maltodekstryny, stabilizator: guma karobowa, emulgator: lecytyna słonecznikowa, sól morska, naturalne aromaty, witaminy: D, B12), Pomidory suszone w oleju (Pomidory suszone, olej roślinny, ocet winny), Ciecierzyca, Koncentrat pomidorowy 30%, Sos sojowy tamari (woda, ziarno SOI, sól, ocet spirytusowy), Sól, Sambal oelek (czerwona papryka chili, sól, cukier, ocet), Rozmaryn, Pulpa pomidorowa (Pomidory, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), Pieprz czarny, Pieczarka, Olej rzepakowy, Majeranek, Sałata rzymska mini

Wartość odżywcza na porcję L

Wartość energetyczna:
2 430 kJ/581 kcal
Tłuszcz: 37,0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 3,2 g
Węglowodany: 75,6 g
w tym cukry: 15,1 g
Błonnik: 21,0 g
Białko: 24,0 g
Sól: 2,6 g

Alergeny

  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: