FAQ
Wpisz czego szukasz lub wybierz kategorie poniżej.
Comfort to klasyczna ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Wybierasz kaloryczność oraz liczbę posiłków dziennie, czas trwania diety “od – do” oraz decydujesz, czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy.
Flexi to ścieżka zakupowa dostępna jedynie w naszej aplikacji mobilnej Nice To Fit You. Cechuje ją jeszcze większa wygoda i wolność wyboru niż w ścieżce Comfort – możesz wybrać dowolne dni trwania diety, np. co drugi lub trzeci dzień, albo tylko czwartki i środy. Dodatkowo możesz zamówić dowolną liczbę posiłków na każdy dzień w różnych rozmiarach (kaloryczności). Jadasz śniadania z rodziną, obiady w pracy sam, ale z kolacji rezygnujesz? Każdy Twój dzień jest inny? Z Flexi wszystko jest możliwe, m.in.: dobór dowolnej liczby dań w zestawie, wybór menu, wybór kaloryczności poszczególnych posiłków.
NTFY SELECT jest to ścieżka składania zamówień poszczególnych dań na wybrane okazje, dostępna jedynie w aplikacji mobilnej. Można dzięki niej dobrać dokładnie takie dania, w takim rozmiarze i ilości na jakie ma się ochotę. Można dopasować je do swojego planu treningowego lub dietetycznego. Ty wybierasz, my gotujemy!
Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję SELECT w aplikacji mobilnej.
Oczywiście. Wybór menu jest u nas w cenie, i dostępny w każdej formie złożonego zamówienia – zarówno w COMFORT, FLEXI jak i SELECT.
Jak najbardziej. Nie ma ograniczeń dotyczących złożonych zamówień. Na jednym koncie, w aplikacji mobilnej można zmieniać profile użytkowników i składać różne zamówienia. Nie zmieniając profili również można zamówić kilka diet w dowolnych konfiguracjach – COMFORT, FLEXI jak i SELECT.
Nie. Zamówienia składamy jak w przypadku diet min 2 dni wcześniej.
Jak najbardziej! Możesz dopasować posiłki do swojego planu dietetycznego lub treningowego.
Zalecamy spożycie 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych. Dlatego podczas składania zamówienia z założenia zaznaczone jest 5 dań. Jednak u nas to Ty decydujesz, ile posiłków chcesz otrzymać. Wyboru możesz dokonać podczas składania zamówienia. Wystarczy, że odznaczysz posiłek, z którego chcesz zrezygnować klikając w pole z nazwą.
Jeśli jesteś osobą, która chce schudnąć lub zdrowo się odżywiać, by Twój organizm lepiej funkcjonował, nasze diety są dla Ciebie.
Jeśli posiadasz alergię lub chciałbyś wykluczyć, któryś składnik skontaktuj się z nami. Sprawdzimy jaka wersja diety najlepiej dopasuje się do Twoich wymagań.
Na Twoim koncie on-line pod kalendarzem dostaw, znajdziesz PDF z tabelą składników i alergenów znajdujących się w naszych posiłkach zaplanowanych na najbliższe dni.
To ile kalorii należy spożywać zależy m.in. od płci, wieku, masy ciała, wzrostu i aktywności fizycznej. Skorzystaj z naszego kalkulatora kalorii. Wciąż masz wątpliwości? Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej pod numerem: +48 728 604 000 wybierając tonowo „2” lub pod adresem mailowym dietetyk@ntfy.pl. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki.
By ustrzec się efektu jojo należy chudnąć 0,5 – 1,5 kg tygodniowo. Pamiętaj o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia. Dobre nawodnienie znacznie poprawi Twoje samopoczucie i pomoże w osiągnięciu postawionego celu.
Po usunięciu folii (nakłuciu), posiłki w czarnych pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno. Warunki podgrzania wymagane przez producenta na opakowaniach:
Przekąski uwzględnione w diecie 2500 i 3000 kcal to batony stanowiące świetną przekąskę okołotreningową. Jeśli nie trenujesz możesz zjeść batona między posiłkami, gdy poczujesz uczucie głodu lub dopadnie Cię zmęczenie.
Wszystkie batony są bez nabiału.
W skład batonów wchodzą:
– węglowodany złożone takie jak: płatki owsiane, jaglane, gryczane, ryżowe
– węglowodany proste takie jak świeże (banany, jabłko, mango, maliny) i suszone (daktyle, rodzynki, żurawina, śliwki, jagody goji)
– tłuszcz w postaci orzechów (nerkowca, włoskich, migdałów, laskowych) masła orzechowego, mleka kokosowego oraz oleju kokosowego
– dodatki takie jak: kakao, gorzka czekolada, miód, ksylitol, cynamon
Do przygotowania diety ProActive nie wykorzystujemy produktów zawierających gluten. Występują one jednak w pozostałych wariantach, które przyrządzamy w naszej kuchni. Oznacza to, że śladowe ich ilości mogą znaleźć się w diecie Active, dlatego nie jest ona zalecana dla osób chorych na celiakię.
Dieta Light LG&DF to tworzona przez naszych ekspertów kompozycja mikroelementów. Działa antyzapalnie, wspomaga układ immunologiczny i trawienny, a przy okazji wyklucza nabiał i ogranicza zawartość glutenu. Dieta pudełkowa bezmięsna, ale z rybami. Ten wariant układamy z myślą o najbardziej wymagających żołądkach i podniebieniach!
W Nice To Fit You oferujemy 3 pakiety: Smart10, Basic 20, Plus 40 i Super 45.
– Basic 20: otrzymujesz dostęp do 20 różnych dań każdego dnia spośród czterech diet: daily, classic, veggy i 100% vegan.
– Plus 35: otrzymujesz dostęp do 40 różnych dań każdego dnia spośród pięciu diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive i keto.
– Super 45: otrzymujesz dostęp do 45 różnych dań każdego dnia spośród sześciu diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive, keto i foodie.
Nasze diety Light LG&DF & ProActive maksymalnie ograniczają gluten! Jeżeli natomiast jesteś osobą chorą na celiakię lub posiadasz silne uczulenie / alergię na gluten, niestety – nie możemy zagwarantować 100% braku zanieczyszczenia glutenem potraw, ze względu na wspólną kuchnię.
Tak. Nasze diety pudełkowe Light LG&DF & 100% Vegan wykluczają całkowicie nabiał z diety.
Tak. Dieta Light LG&DF w swoich założeniach wyklucza nabiał oraz maksymalnie ogranicza gluten. Dieta 100% Vegan wyklucza wszelkie produkty odzwierzęce – nabiał, mięso, jaja, miód oraz ryby. Dietami, które ograniczają maksymalnie gluten są diety Light LG&DF & ProActive.
Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz ograniczać gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety Light LG&DF & ProActive & 100% Vegan.
Wprowadziliśmy wegańską dietę pudełkową (100% Vegan). W tej diecie nie będzie produktów mlecznych. Diety Light LG&DF i ProActive dostępne w pakiecie Plus 35 są dietami #LessGluten.
Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz ograniczyć maksymalnie gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety Light LG&DF & 100% Vegan & ProActive.
Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz maksymalnie ograniczyć gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety 100% Vegan & ProActive. Nasza w 100% zbilansowana dieta Vegan będzie wykluczała nabiał, jaja, mięso, miód oraz ryby – czyli wszystkie produkty odzwierzęce. Nie będzie ona natomiast wykluczała, ani ograniczała glutenu.
Dietą, która w swoim jadłospisie maksymalnie ogranicza gluten (tak jak nieistniejący już Less Gluten & Dairy Free) jest dieta niskowęglowodanowa, białkowo – tłuszczowa ProActive (dawniej Less Carb).
Nasza dieta wegańska wykluczać będzie wszelkie produkty odzwierzęce: mięso, nabiał, jaja, miód oraz ryby.
Dokładnie tak. W Diecie ProActive nie zmieniło się nic względem jej starych właściwości oraz przeznaczenia. Dalej jest dietą niskowęglowodanową, białkowo – tłuszczową. Zmieniła się tylko nazwa.
Dokładnie tak. W Diecie ProActive nie zmieniło się nic względem jej starych właściwości oraz przeznaczenia. Zmieniła się tylko nazwa.
Jeżeli chcesz zjeść śniadanie w dwie osoby lub np obiad ze znajomymi, a nie chce się wam gotować lub zamawiać kolejnej pizzy. Możesz wybierać dodatkowe posiłki oraz ich rozmiar (kaloryczność).
Oczywiście, że tak. U nas nie musisz się decydować na ogromne deklaracje czy podpisywać cyrografu. Zamawiasz tyle ile chcesz. I na ile chcesz. Możesz zamówić sobie diete na 1 dzień, na 2 dni albo same obiady z kolacjami na tydzień. Ty wybierasz, my gotujemy.
Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz.
Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.
Zaloguj się na swoje konto. W Panelu Klienta, wybierz aktywną dietę, którą posiadasz. Do obecnych już opcji wyboru menu i oceny posiłków z dnia poprzedniego doszła nowa: możliwość zmiany rozmiaru (kaloryczności) posiłku oraz jego ilości. Bez problemu domówisz 4 kolejne śniadania w różnym rozmiarze, jeżeli spodziewasz się głodnych gości.
To bardzo proste! W Panelu Klienta, w oknie zarządzania dietą na stronie internetowej lub z poziomu aplikacji mobilnej obok danego posiłku w Twojej diecie kliknij ikonę “plus”, aby dodać posiłek i wybrać jego rozmiar (kaloryczność).
Nie istnieje górny limit zamówionych dodatkowo posiłków. Jeżeli planujesz imprezę na 30 osób, to spokojnie możesz do swojego planu dietetycznego domówić 30 zestawów obiadowych z kolacją i podwieczorkiem. Ty wybierasz, my gotujemy. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki.
Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki.
Tak, i tak będzie najwygodniej. Jeżeli często korzystasz z naszej nowej funkcji dobierania posiłków ze względu na okoliczności, pracę lub częste odwiedziny przez znajomych – doładuj skarbonkę na określoną kwotę i nie martw się więcej koniecznością wykonywania co chwilę płatności internetowych
W aplikacji masz możliwość zarezerwowania i opłacenia diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz:
Wybierając menu w naszej aplikacji mobilnej Nice To Fit You decyzję podejmujesz nie tylko sprawdzając opis dania, ale również na podstawie apetycznych zdjęć potraw! Nasi Klienci szczerze pokochali tę opcję!
W naszej aplikacji zapłacisz wygodnie wszystkimi najpopularniejszymi formami internetowych płatności – szybko i wygodnie.
Termin oraz adres dostawy bez problemu zmienisz z poziomu aplikacji mobilnej – możesz np. przełożyć dany dzień diety na inną datę, jeśli wypadnie Ci nieplanowana delegacja lub wyjeżdżasz z rodziną na urlop. Możesz zmienić adres dostawy sobotniej, jeśli wyjeżdżasz na weekend – Twoja torba z dietą na sobotę i niedzielę dotrze we wskazane w aplikacji miejsce.
Jak zmienić adres dostawy w 3 krokach?
Pamiętaj, że możesz podać inny adres i godziny dostaw na dni robocze tygodnia, a inne na weekend.
Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.
Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.
W aplikacji masz możliwość zaplanowania swojej diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz m.in.:
Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją i swoich bliskich jeszcze wygodniej!
Po pobraniu aplikacji będziesz mieć wpływ na:
Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją, i swoich bliskich jeszcze wygodniej!
Zaloguj się do swojego Panelu Klienta oraz wejdź w zakładkę „Historia”. Zobaczysz historię zamówień. Edytuj to niedokończone i je anuluj. Punkty wrócą natychmiastowo do skarbonki. Stwórz nową rezerwację i ponownie opłać zamówienie.
Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.
Do wyboru masz dwie ścieżki zakupowe – klasyczna, terminowa Comfort oraz spersonalizowana pod każdym względem Flexi. Zamówienie możesz złożyć na stronie ntfy.pl w wersji Comfort lub klikając przycisk „złóż zamówienie” w aplikacji mobilnej wybierając nową ścieżkę zakupową Flexi.
W tym celu załóż profil on-line, wystarczy e-mail i hasło. Zyskujesz wiele możliwości, między innymi możesz samodzielnie:
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-19:00 oraz w soboty w godz. 8:00-14:00.
Dzięki systemowi online możesz samodzielnie składać zamówienia, dokonywać płatności, ustalać terminy dostaw, wybierać te posiłki, które lubisz oraz oceniać menu.
Gdy nie wybierzesz konkretnych dań, otrzymasz posiłki zgodnie z wybranym wariantem domyślnym diety.
Zmiany adresu dokonać samodzielnie w aplikacji mobilnej NTFY lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie. Możesz również skorzystać z czatu dostępnego na naszej stronie.
Jak to działa w 4 krokach?
Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej jeden dzień roboczy wcześniej do godziny 14:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 11:00.
Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 14:00. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie ntfy.pl.
Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.
Tak, zachęcamy do zmiany terminu poprzez swój profil on-line lub aplikację mobilną.
Możesz rozmyślić się z dostawy na dany dzień najpóźniej dzień przed planowaną dostawą do godziny 10.00.
Zestaw możesz przenieść na wiele dni do przodu. Nie musi to być akurat dzień kończący catering. Dlatego delegacja lub urlop nie stanowią przeszkody. Z kolei na dany dzień możesz przenieść zamówienie najpóźniej dwa dni wcześniej do godz. 15:00. Wyjątkiem jest poniedziałek – zamówienie na poniedziałek możesz przenieść do soboty do godz. 10:00. Wystarczy przenieść dzień w swoim kalendarzu on-line lub aplikacji mobilnej na nowy wybrany termin.
Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?
Tak, nawet jeśli zamawiasz dietę tylko na dni robocze w tygodniu, system umożliwia Ci podanie także adresu na dostawy weekendowe. Ważne, aby także określić godziny dostaw w dni robocze i dni weekendowe. Możesz otrzymywać swoją dietę tam, gdzie Ci wygodnie i kiedy chcesz.
Dlaczego system prosi o uzupełnienie adresu i godzin dostawy na weekend, gdy zamawiam tylko na dni robocze w tygodniu?
Z poziomu aplikacji klient sam wpisuje adres i aby torba trafiła w Twoje ręce bardzo ważne jest, aby dane na każdy dzień tygodnia były prawidłowo uzupełnione.
Źle wpisany adres dostawy uniemożliwi dostawę Twojej diety na czas.
W trosce o Twoją wygodę, chodzi o domyślny adres dostawy weekendowej, na wypadek dodatkowo zamówionego zestawu – nawet na ostatnią chwilę.
Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę www.ntfy.pl/gdzie-jestesmy i wpisać interesujący Cię adres!
Diety dostarczane są w zgrzanych pojemnikach zapakowanych razem w papierową torbę. W razie deszczu zamówienie pakowane jest w dodatkową torbę foliową.
Dostawy są realizowane od późnych godzin nocnych do rana, najpóźniej do 10:00 rano. Aby dostawa przebiegła sprawnie, bez problemu możesz przekazać naszemu dostawcy kod do domofonu.
Szczegóły dostaw ustalane są telefonicznie lub mailowo po złożeniu i opłaceniu pierwszego zamówienia. Kolejne zamówienia aktywowane są automatycznie. Zmiany adresu można dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Voucher prezentowy to rozwiązanie stworzone w trosce o Twoich bliskich. Pomóż im przekonać się, że dieta pudełkowa nie musi być niesmaczna, drętwa i monotonna! Zadbaj o ich odporność i zdrowie jednym kliknięciem. Resztę bierzemy na siebie.
Kupuję na prezent – oznacza, że podczas procesu zakupowego musisz podać e-mail osoby obdarowanej. Po zakończeniu płatności, system wysyła automatycznie voucher prezentowy na podany wyżej adres.
W opcji 5 posiłków dziennie (standardowej) powinieneś liczyć ok 60 PLN za dostawę torby pełnej zbilansowanych posiłków na cały dzień – pod drzwi lub do biura osoby obdarowanej.
Z doświadczenia wiemy, że zauważalne efekty stosowania naszej diety występują już po tygodniu, w zależności od człowieka.
Jasne, że tak! Każdy voucher należy osobno wypełnić. Za wszystkie możesz zapłacić jednym kliknięciem – z pozycji koszyka zakupowego.
W Nice To Fit You nic nie musisz! Możesz jeść tyle posiłków dziennie, na ile masz ochotę. Każdy decyduje sam o sobie.
To proste jak 1, 2, 3!
W razie pytań, zapraszamy do dzwonienia.
Karta działa prosto i intuicyjnie. Kupując ja, wpisujesz wartość prezentu, wybierasz lub wpisujesz swoją dedykację, opłacasz zamówienie i gotowe! Na każdym voucherze znajduje się unikalny kod prezentowy.
Kartę można kupić normalnie i wręczyć osobiście lub wybrać opcję “kup na prezent”, spowoduje to automatyczną wysyłkę prezentu do osoby obdarowanej na adres e-mail.
Osoba obdarowana, aby aktywować voucher musi założyć konto wysłać do nas wiadomość na hello@ntfy.pl. Biuro Obsługi Klienta doładowuje konto wskazaną kwotą. Najlepiej aby osoba obdarowana napisała do nas wiadomość osobiście, używając tego samego adresu, co do założenia konta na ntfy.pl.
Personalizowany voucher Nice To Fit You, przychodzi do Ciebie natychmiast – w formie elektronicznej! Jednym z głównych założeń Nice To Fit You jest elastyczność oraz personalizacja! Nie bylibyśmy sobą, gdyby nasz voucher nie miał możliwości personalizacji.
Obecnie, w dobie pandemii, wolimy zachować dystrybucję jedynie elektroniczną w celu zapewnienia wszystkim maksymalnego bezpieczeństwa. Voucher elektroniczny można wydrukować na grubym papierze, schować do eleganckiej koperty i samodzielnie ozdobić. Niebawem wprowadzimy również fizyczny voucher.
Oczywiście, że nie musisz. Masz rok, aby skorzystać z vouchera. Niewykorzystane środki będzie można wypłacić na wskazane konto bankowe.
Nie musisz wybierać – wybór ulubionych posiłków leży po stronie obdarowanego. Po założeniu swojego konta i aktywowaniu go mailowo z Biurem Obsługi Klienta, osoba, która otrzymała prezent sama wybiera sobie dietę, którą chcę zamówić.
Tak, 365 dni – pełen rok kalendarzowy od momentu dostarczenia karty prezentowej.
W przypadku niewykorzystania środków można doładować konto odpowiednią kwotą wystarczającą do zamówienia kolejnej torby. Środki można również wypłacić na wskazane konto bankowe.
Ogromne! Lepsze samopoczucie, szybszy metabolizm, podwyższona odporność, regulacja wagi organizmu. No i komfort! Ty wybierasz, a resztę bierzemy na siebie.
Skarbonka to Twoje specjalne miejsce w Panelu Klienta, gdzie zbierasz punkty lojalnościowe za swoje aktywności związane z cateringiem dietetycznym Nice To Fit You. Zasada jest prosta 1 punkt = 1 pln. Każdy punkt obniży o 1 pln wartość Twojego kolejnego zamówienia dostawy diety. W Twojej skarbonce uzbierało się 60 punktów? Przy kolejnej płatności za dietę zapłacisz mniej o 60 pln. To proste, i się opłaca!
Bardzo proste i przydatne. Za określone czynności dostajesz punkty rabatowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową. Możesz również wypłacić z niej wpłacone środki – na to samo konto z którego do nas przyszły.
Doładuj – umożliwia zasilenie skarbonki nowymi środkami, które chcesz przeznaczyć na dietę. (Skarbonkę możesz również doładować za pomocą Karty Prezentowej). Tej funkcji możesz użyć, jeżeli nie zamawiasz planu dietetycznego z góry na miesiąc, a dobierasz posiłki w zależności od dnia i apetytu lub wizyty gości. Dzięki temu unikniesz co chwile konieczności płacenia, a należność za zamówienie zostaje automatycznie ściągnięta ze skarbonki. To wygodne!
Wypłać – jeżeli doładowałeś skarbonkę, ale wiesz, że przez najbliższy czas nie będziesz korzystać z diety możesz wypłacić przelane środki.
Niestety nie. W skarbonce istnieje podział na złotówki i punkty. Wpłacone złotówki możesz wypłacić, punktów nie. Zebrane punkty możesz zamienić jedynie na kolejne posiłki lub jako rabat do następnego zamówienia diety.
Oczywiście, że tak. Skarbonka została stworzona z myślą o szybszych zamówieniach i większej wygodzie. Doładowana skarbonka to brak konieczności płacenia za kolejne zamówienia – jeżeli zamawiasz dodatkowe posiłki często.
Najwidoczniej udostępniłeś swój indywidualny 5% kod rabatowy gdzieś na Social Media lub innym forum internetowym – może już o tym zapomniałeś? Za każdy dzień diety zrealizowany z Twoim kodem, Ty otrzymujesz 1 punkt do swojej skarbonki, to dla Ciebie korzyść.
Nasza firma jest transparentna tak, że wręcz przezroczysta. Z nami nic nie ginie – chyba, że zbędne kilogramy. Jeżeli omyłkowo złożyłeś zamówienie, ale przed płatnością się wycofałeś, a punky ze skarbonki uciekły – zaloguj się do swojego Panelu Klienta, wejdź w zakładkę “Historia” i anuluj niechciane zamówienie. Pobrane punkty wrócą błyskawicznie.
Punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego NTFY mogą zostać przeznaczone tylko na kolejne rezerwacje posiłków. Wypłacić można jedynie środki, które zostały wpłacone na Skarbonkę poprzez funkcję ”Doładuj Skarbonkę”. Zachęcamy do sprawdzania w historii Skarbonki, ile punktów wygaśnie w najbliższym czasie i przeznaczyć je na zamówienie kolejnej diety – lub nawet pojedynczego posiłku.
Zamawiasz z rodziną lub sąsiadami kilka diet na dokładnie ten sam adres? Napisz wiadomość e-mail do naszego Biura Obsługi Klienta (hello@ntfy.pl) z informacją o tym, które diety na jaki adres powinny zostać załączone do programu wspólnej dostawy. Możesz tę sprawę załatwić również na naszym czacie online lub telefonicznie dzwoniąc na infolinię.
kcal
Wiesz już, ile kcal dzienne potrzebujesz.
Ułóż teraz dietę idealną dla Ciebie.