Jak możemy Ci
pomóc?

Obiad Shadow Path Shadow

Co oznacza wybór do 50 dań dziennie w ofercie Nice To Fit You?

U nas w zależności od wybranego pakietu masz możliwość komponowania swojego menu w oparciu o dostępne posiłki z różnych diet.
W ofercie mamy 4 pakiety diet (Smart10, Basic20, Plus35 oraz Super50):

  • w pakiecie Smart10 znajdują się 2 diety (dieta Smart – mięsna i dieta Smart Wege – wegetariańska), dzięki czemu masz możliwość wyboru każdego dania z tych dwóch diet;
  • w pakiecie – Basic20 są do wyboru 4 warianty diet (Daily, Classic, 100%Vegan oraz Veggy), dzięki czemu masz możliwość wyboru każdego dania z tych czterech diet;
  • w pakiecie Plus35, do wyboru dochodzą warianty Proactive, Light LG&DF oraz Keto, dzięki czemu masz możliwość wyboru każdego dania z tych siedmiu diet;
  • w najwyższym pakiecie – Super50, oprócz wariantów wymienionych wcześniej, są dostępne również warianty diet: Glow Up, Foodie i Keto+, dzięki czemu masz możliwość wyboru każdego dania z naszych wszystkich dziesięciu diet.


Konfigurując dietę wybiera się dla niej wariant domyślny. Posiłki z tego wariantu są domyślnie przypisane na każdy dzień dostawy.
Inne dania, które są widoczne przy wyborze pochodzą z pozostałych, dostępnych wariantów diet w danym pakiecie.
Na przykład, jeśli został wybrany wariant domyślny diety Veggy w pakiecie Basic20 to dania z tej diety przypiszą się domyślnie do codziennego menu natomiast posiłki do wyboru będą pochodziły z pozostałych diet dostępnych w pakiecie Basic20 (tzn. z Daily, Classic oraz 100%Vegan).


Skład każdego z dań można sprawdzić w aplikacji mobilnej lub na stronie https://ntfy.pl/diety oraz pod kalendarzem dostaw w pliku składników i alergenów dostępnym w formie PDF.

Jak dokonywać wyboru posiłków?

Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta. Jeżeli dni w kalendarzu podświetlają się na ciemny, żółty kolor to oznacza, że system przypisał już posiłki na ten dzień i pojawi się się wtedy widoczna opcja wybrania posiłków.

Pamiętaj, że wyboru posiłków możesz dokonywać najpóźniej na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 16:00. Po tym czasie nie będzie już możliwości zmiany posiłków.

Wyjątkiem jest niedziela – tu zmian musisz dokonać do czwartku do 16:00.

Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki?

Posiłki planujemy na 10 dni do przodu, natomiast wybór posiłków jest możliwy najpóźniej na 2 dni wcześniej do godziny 16:00. Po godzinie 16:00 system zamyka już możliwość wyboru i zostaną przypisane posiłki z wariantu domyślnego diety wybranego podczas składania zamówienia. W aplikacji oraz panelu klienta, po zalogowaniu widzisz zegarki – timery, które pokazują Ci ile czasu zostało do zaakceptowania lub zmiany menu, zmiany adresu dostawy lub godzin dostawy.

Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

Podczas składania zamówienia wybierasz wariant domyślny diety. Jeśli nie wymienisz posiłków to dostaniesz dania przypisane do tego wariantu.

Chciałbym mieć więcej wyboru menu codziennie. Czy mogę?

Posiadamy wygodne pakiety dietetyczne, które umożliwiają wybór posiłków z różnych wariantów diet. Najniższy możliwy pakiet do wyboru to Smart10, który umożliwia wybór każdego posiłku z dwóch dań pochodzących z dwóch różnych diet (Smart oraz Smart Wege) dostępnych w pakiecie. Pakiet Basic20 daje Ci możliwość wyboru każdego posiłku z czterech dań pochodzących z diet dostępnych w tym pakiecie. Pakiet Plus 35 daje możliwość wyboru posiłków z 7 diet, a Super 50 z aż 10 diet do wyboru. Jeżeli posiadasz najwyższy pakiet – nie ma możliwości większego wyboru. Jeżeli posiadasz pakiet Smart10, Basic20 lub Plus35 – przy planowaniu nowej diety uwzględnij odpowiedni pakiet. Będziesz miał większy wybór.

Jeśli posiadasz już dietę z niewystarczającą ilością posiłków do wyboru to skontaktuj się z nami. Nie będziemy w stanie zwiększyć Ci pakietu na aktualnie trwającym zamówieniu ale możemy je anulować i będziesz mógł złożyć nowe zamówienie z wybraniem odpowiedniego pakietu.

Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz. Podczas składania zamówienia pozostaw zaznaczone tylko te posiłki, które potrzebujesz. Możesz zamówić nawet jeden, wybrany posiłek na wybrane dni.

Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.

Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. Jeśli chcesz mieć większą kaloryczność w mniejszej ilości posiłków to zaznacz adekwatnie to na skali kalorii lub skorzystaj ze ścieżki flexi.

Po co mam oceniać dania?

Po każdym dniu diety dostajesz możliwość oceny posiłków w aplikacji oraz na stronie www. Oceniając posiłki dajesz nam znać czy smakowały oraz czy są ewentualne rzeczy do poprawy przez nas. Zawsze słuchamy się swoich klientów i bierzemy pod uwagę ich zdanie. Dietetycy oraz kucharze biorą pod uwagę opinie klientów planując posiłki w przyszłości.

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Ile posiłków otrzymam?

Zalecamy spożycie 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych. Dlatego podczas składania zamówienia z założenia zaznaczone jest 5 dań. Jednak u nas to Ty decydujesz, ile posiłków chcesz otrzymać. Wyboru ilości posiłków dokonasz podczas składania zamówienia. Wystarczy, że odznaczysz posiłek, z którego chcesz zrezygnować klikając w pole z nazwą. Zwróć uwagę na łączną ilość kalorii w podsumowaniu po ewentualnych modyfikacjach (np. po usunięciu/dodaniu posiłku). Anulowanie posiłku skutkuje zmniejszeniem łącznej ilości kalorii. Jeżeli chcesz zachować odpowiednią dzienną kaloryczność i zrezygnować z jakiegoś posiłku, zaznacz na skali adekwatnie większą dzienną ilość kcal.

Dla kogo jest dieta NICE TO FIT YOU?

Nasze diety są skierowane do osób, które chcą utrzymać lub poprawić swoje zdrowie i kondycję fizyczną poprzez odpowiednie odżywianie. Jest to opcja dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, nie mają czasu na regularne gotowanie zdrowych posiłków lub chcą kontrolować swoją dietę.

Jeśli posiadasz alergię lub chciałbyś wykluczyć, któryś składnik wybierz odpowiednią dietę domyślną lub skorzystaj z możliwości wymiany posiłków. Im większy pakiet tym większy wybór posiłków.
Skład każdego posiłku zaplanowanego na najbliższe dni znajdziesz na stronie www. oraz w aplikacji.

Jaką kaloryczność wybrać?

To ile kalorii należy spożywać zależy m.in. od płci, wieku, masy ciała, wzrostu i aktywności fizycznej. Skorzystaj z naszego kalkulatora kalorii: https://ntfy.pl/kalkulator-diet. Wciąż masz wątpliwości? Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej pod numerem: +48 728 604 000 wybierając tonowo „2” lub pod adresem mailowym [email protected]. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki – dostaniesz sumę kalorii wybranych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. Ostateczna dzienna suma kalorii jest widoczna w podsumowaniu.

Ile kg i w jakim czasie stracę stosując dietę Nice To Fit You?

Redukcja masy ciała zależy od wielu czynników, takich jak Twoja aktualna waga, wzrost, wiek, płeć, poziom aktywności fizycznej oraz jakie konkretnie posiłki są zawarte w diecie pudełkowej.
Nasza dieta zapewnia kontrolowaną ilość kalorii i równowagę składników odżywczych, co może prowadzić do utraty wagi. Jednakże dokładna ilość straconych kilogramów będzie różniła się w zależności od indywidualnych warunków. Ważne jest również, aby podjąć aktywność fizyczną i prowadzić zdrowy styl życia, aby osiągnąć najlepsze efekty w procesie utraty wagi.

Czy mogę podgrzewać jedzenie w mikrofalówce?

Po usunięciu folii lub nakłuciu, posiłki w pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Nasze opakowania wykonane są z PP5. Są to powszechnie uznawane za bezpieczne dla kontaktu z żywnością oraz innymi produktami codziennego użytku.

Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno. Warunki podgrzania wymagane przez producenta na opakowaniach:

mikrofalówka max. 3,5 min 700W
piekarnik max. 15 minut 70 st. C

Czym są przekąski w diecie 2500 i 3000 kcal?

Przekąski uwzględnione w diecie 2500 i 3000 kcal to batony stanowiące świetną przekąskę między posiłkami, gdy poczujesz uczucie głodu lub dopadnie Cię zmęczenie.

Wszystkie batony są bez nabiału.

W skład batonów wchodzą:
– węglowodany złożone takie jak: płatki owsiane, jaglane, gryczane, ryżowe
– węglowodany proste takie jak: świeże (banany, jabłko, mango, maliny) i suszone (daktyle, rodzynki, żurawina, śliwki, jagody goji)
– tłuszcz w postaci orzechów (nerkowca, włoskich, migdałów, laskowych) masła orzechowego, mleka kokosowego oraz oleju kokosowego
– dodatki takie jak: kakao, gorzka czekolada, miód, ksylitol, cynamon

Wyjątkiem są przekąski dla diet: keto oraz keto+, dla których przygotowujemy inne przekąski zgodne z założeniami diet ketogenicznych.

Czy mając celiakię mogę zamówić dietę ProActive?

Posiłki pochodzące z diety proactive przygotowane są całkowicie na bazie produktów bezglutenowych. Jeżeli natomiast jesteś osobą chorą na celiakię lub posiadasz silne uczulenie / alergię na gluten, niestety – nie możemy zagwarantować 100% braku zanieczyszczenia glutenem potraw, ze względu na wspólną kuchnię.

Czym dokładnie jest dieta Light LG&DF?

Dieta Light LG&DF działa antyzapalnie, wspomaga układ immunologiczny i trawienny, a przy okazji wyklucza mięso, nabiał i ogranicza zawartość glutenu natomiast w tej diecie mogą pojawiać się posiłki z rybami. Ten wariant układamy z myślą o najbardziej wymagających żołądkach i podniebieniach!

Czym się różnią pakiety NTFY?

W Nice To Fit You oferujemy 4 pakiety: Smart10, Basic20, Plus35 i Super50.

– Smart10: otrzymujesz dostęp do 10 różnych dań każdego dnia spośród dwóch diet: smart i smart wege.

– Basic20: otrzymujesz dostęp do 20 różnych dań każdego dnia spośród czterech diet: smart, smart wege, daily, classic, veggy i 100% vegan.

– Plus35: otrzymujesz dostęp do 35 różnych dań każdego dnia spośród siedmiu diet: smart, smart wege, daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive i keto.

– Super50: otrzymujesz dostęp do 50 różnych dań każdego dnia spośród dziesięciu diet: smart, smart wege, daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive, keto, keto+, foodie i glow up.

Ilość dań w każdym pakiecie przelicza się dziennie na 5 kategorii posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolacja.

Czy osoby chore na celiakię znajdą w ofercie Nice To Fit You dietę dla siebie?

Nasze diety Light LG&DF & ProActive maksymalnie ograniczają gluten! Jeżeli natomiast jesteś osobą chorą na celiakię lub posiadasz silne uczulenie / alergię na gluten, niestety – nie możemy zagwarantować 100% braku zanieczyszczenia glutenem potraw, ze względu na wspólną kuchnię.

Czy dieta pudełkowa wegańska (100% Vegan) będzie tak samo jak nabiał wykluczała lub ograniczała gluten?

Nasza w 100% zbilansowana dieta Vegan będzie wykluczała nabiał, jaja, mięso, miód oraz ryby – czyli wszystkie produkty odzwierzęce. Nie będzie ona natomiast wykluczała glutenu.

Czy Nice To Fit You posiada dietę bez nabiału?

Tak. Nasze diety pudełkowe Light LG&DF & 100% Vegan wykluczają całkowicie nabiał z diety oraz posiłki z innych wariantów diet, które posiadają piktogram przekreślonego kartonika mleka.

Czy Nice To Fit You posiada w swojej ofercie dietę pudełkową ograniczającą gluten i wykluczającą nabiał jednocześnie?

Tak. Dieta Light LG&DF w swoich założeniach wyklucza nabiał oraz maksymalnie ogranicza gluten. Dieta 100% Vegan wyklucza wszelkie produkty odzwierzęce – nabiał, mięso, jaja, miód oraz ryby. Dietami, które ograniczają maksymalnie gluten są diety Light LG&DF & ProActive ale należy pamiętać, że diety te mogą zawierać śladowe ilości glutenu.

Czym dokładnie jest dieta 100% Vegan?

Dieta 100% Vegan będzie wykluczała nabiał, jaja, mięso, miód oraz ryby – czyli wszystkie produkty odzwierzęce. Jest to dieta roślinna z innowacyjnymi zamiennikami mięsa. Źródłami białka w tej diecie są: tempeh, seitan, tofu oraz nasiona roślin strączkowych.

Czym różni się dieta 100% Vegan od Veggy?

Obydwie te diety wykluczają całkowicie mięso natomiast dieta Veggy będzie zawierała produkty pochodzenia zwierzęcego oraz jaja.

Jakie posiłki będę mieć do wyboru gdy kupie pakiet Smart10?

W pakiecie smart10 dostajesz dostęp do posiłków z dwóch wariantów diet: smart oraz smart wege.
Dieta smart jest dietą bez wykluczeń natomiast dieta smart wege wyklucza mięso. Wybierając dietę smart wege system domyślnie podstawia do Twojego dziennego menu posiłki z tej diety czyli posiłki wykluczające mięso, możesz natomiast zamienić je na posiłki z diety smart ale pamiętaj, że dieta smart dopuszcza posiłki zawierające mięso więc jeśli chcesz wykluczyć ten składnik wybieraj posiłki z piktogramem “dania wegetariańskie”.

Czy dieta ProActive to dalej dieta o obniżonej zawartości węglowodanów, a jednocześnie o podwyższonej ilości białka oraz tłuszczów, (dieta białkowo – tłuszczowa)?

Tak, jest to dieta niskowęglowodanowa o zwiększonej zawartości białka pochodzenia zarówno zwierzęcego jak i roślinnego. Dodatkowo znajdziemy w niej proteinowe desery.

Czym i po co jest funkcja dodawania posiłków do istniejącej już diety?

Jeśli potrzebujesz dodatkowego posiłku dla drugiej osoby lub innego posiłku dla samego siebie to możesz dokupić dodatkowe posiłki oraz dopasować ich rodzaj i rozmiar (kaloryczność).

Czy mogę zamawiać pojedyncze posiłki, bez miesięcznego planu diety?

Oczywiście, że tak. U nas nie musisz się decydować na pełny tydzień lub miesiąc diety. Zamawiasz tyle ile chcesz i na ile chcesz. Możesz zamówić sobie dietę na 1 dzień, na 2 dni albo same obiady z kolacjami na tydzień. Ty wybierasz, my gotujemy.

Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz. Podczas składania zamówienia pozostaw zaznaczone tylko te posiłki, które potrzebujesz. Możesz zamówić nawet jeden, wybrany posiłek na wybrane dni.

Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.

Skąd wziąć funkcję dodawania posiłków?

Zaloguj się na swoje konto. Wybierz odpowiedni profil, do którego chcesz dodać posiłek. Kliknij “Nowe zamówienie” i dodaj posiłki przez ścieżkę standardową lub opcję “select”, którą znajdziesz w aplikacji. Bez problemu domówisz np. 4 kolejne śniadania w różnym rozmiarze, jeżeli spodziewasz się głodnych gości. 

Czy wszystkie dodane posiłki muszą być takie same?

Ty wybierasz ilość posiłków, ich rodzaj oraz rozmiar (kaloryczność). Dodatkowo każdy posiłek w ramach dostępnych diet w wybranym pakiecie możesz wymieniać.

Ile maksymalnie posiłków mogę dodać?

Przejdź na ścieżkę flexi i dodaj tyle posiłków ile potrzebujesz. Nie istnieje górny limit zamówionych dodatkowo posiłków. Jeżeli planujesz imprezę na 30 osób, to spokojnie możesz do swojego planu dietetycznego domówić 30 zestawów obiadowych z kolacją i podwieczorkiem. Ty wybierasz, my gotujemy.

Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki.

Czy za dodatkowe posiłki do diety mogę zapłacić punktami ze skarbonki?

Tak, oczywiście, możesz wykorzystać środki zgromadzone na skarbonce do dokupienia dodatkowych posiłków.

Jakie szczególne funkcje oferuje aplikacja Nice To Fit You?

W aplikacji masz możliwość zarezerwowania i opłacenia diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz:

  1. Szybki i przejrzysty dostęp do panelu klienta,
  2. Zarządzanie dostawami, wymianę posiłków,
  3. Dostęp do dodatkowych posiłków w opcji “select”,
  4. Powiadomienia “push” o aktualnych promocjach.

Jak odbywa się wybór menu?

Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta. Jeżeli dni w kalendarzu podświetlają się na ciemny, żółty kolor to oznacza, że system przypisał już posiłki na ten dzień i pojawi się się wtedy widoczna opcja wybrania posiłków.

Pamiętaj, że system potrzebuje do kilkunastu minut aby zaczytać posiłki do wyboru.

Posiłki należy wybierać najpóźniej na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 16:00.

Jakie formy płatności oferuje aplikacja Nice To Fit You?

W naszej aplikacji zapłacisz wygodnie wszystkimi formami internetowych płatności, które są dostępne w PayU – szybko i wygodnie.

Czy w aplikacji mogę zmienić adres i termin dostawy?

Termin oraz adres dostawy bez problemu zmienisz z poziomu aplikacji mobilnej – możesz np. przełożyć dany dzień diety na inną datę, jeśli wypadnie Ci nieplanowana delegacja lub wyjeżdżasz z rodziną na urlop. Możesz zmienić adres dostawy sobotniej i niedzielnej, jeśli wyjeżdżasz na weekend. Pamiętaj, że jeśli zmieniasz miejsce dostawy na weekend to dokonaj zmiany adresu zarówno na sobocie i na niedzieli. Dostawy weekendowe realizujemy w soboty ale adresy dla obu dni mogą być różne.

Jak zmienić adres lub termin dostawy w 3 krokach?

  1. Otwórz aplikację Nice To Fit You. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na którym chcesz zmienić adres dostawy lub który chcesz przełożyć.
  2. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą”. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu lub przenieś dostawę na inny dzień.
  3. Wybierając zmianę adresu przechodzisz na widok zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu w aplikacji.

Zmian musisz dokonać odpowiednio wcześniej.

Pamiętaj, że możesz podać inny adres i godziny dostaw na dni robocze tygodnia, a inne na weekend.

Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

Co zyskuję dzięki aplikacji Nice To Fit You?

Dzięki aplikacji masz wszystko pod ręką, w jednym miejscu.
Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

Jakie wszystkie funkcje posiada aplikacja Nice To Fit You?

Po pobraniu aplikacji będziesz mieć możliwość:

-rezerwowania i planowania diety
-dobór dowolnej liczby posiłków w zestawie
-wybór menu
-wybór kaloryczności poszczególnych posiłków
-zdjęcia i opisy dań
-możliwość oceniania potraw (wpływ na to, co znajdzie się w jadłospisie w przyszłości)
-możliwość przełożenia terminu dostawy
-widok i edycja kalendarza dostaw
-możliwość zmiany adresu dostaw
-szybka płatność
-podgląd stanu oraz historii skarbonki
-możliwość wprowadzenia NIP-u do faktury


Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją, i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Czym jest Comfort?

Comfort to klasyczna ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Wybierasz kaloryczność oraz liczbę posiłków dziennie, czas trwania diety “od – do” oraz decydujesz, czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy czy na dowolnie wybrane dni. Korzystając z tej ścieżki zakupowej zaplanujesz jeden zestaw posiłków.

Czym jest Flexi?

Flexi to ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Cechuje ją jeszcze większa wygoda i wolność wyboru niż w ścieżce Comfort. Możesz zamówić dowolną liczbę posiłków na każdy dzień w różnych rozmiarach (kaloryczności). Jadasz śniadania z rodziną, obiady w pracy sam, ale z kolacji rezygnujesz? Z Flexi wszystko jest możliwe, m.in.: dobór dowolnej liczby dań w zestawie, wybór menu, wybór kaloryczności poszczególnych posiłków oraz decydujesz czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy czy na dowolnie wybrane dni.

Czym dokładnie jest funkcja SELECT?

SELECT jest to ścieżka składania zamówień poszczególnych dań na wybrane okazje, dostępna jedynie w aplikacji mobilnej. Można dzięki niej dobrać dokładnie takie dania, w takim rozmiarze i ilości na jakie ma się ochotę. W opcji select wybierasz dania jak z karty menu w restauracji. Te dania nie podlegają wymianie.

Jaka jest różnica pomiędzy SELECT a klasyczną ścieżką zakupową (comfort i flexi)?

  • COMFORT & FLEXI są ścieżkami zamawiania codziennej, całej diety dla 1 lub więcej osób. Widok wyboru menu dostępny jest dopiero po złożeniu zamówienia. Dostępne w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej.
  • SELECT jest ścieżką zamawiania poszczególnych dań. Widok wyboru menu dostępny jest od razu podczas składania zamówienia. Dostępne jedynie w aplikacji mobilnej NTFY. Posiłki w tej funkcji są dostępne na 10 dni do przodu.

Jak skorzystać ze ścieżki zamówień SELECT?

Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję “Zamów w Select” w aplikacji mobilnej. Dodaj dowolną ilość posiłków na dany dzień i pamiętaj, że w ostatecznym podsumowaniu całego zamówienia doliczy się koszt dostawy do każdego dnia.

Czy zamawiając z SELECT mam dostęp do wyboru menu?

Nie. Wyboru posiłków dokonujesz tylko i wyłącznie na etapie ich zamawiania. Konkretne posiłki do zamówienia są widoczne w aplikacji.

Czy mogę korzystać jednocześnie (na jednym koncie) z Flexi / Comfort i Select?

Jak najbardziej. Nie ma ograniczeń dotyczących złożonych zamówień. Na jednym koncie, w aplikacji mobilnej można zmieniać profile użytkowników i składać różne zamówienia. Nie zmieniając profili również można zamówić kilka diet w dowolnych konfiguracjach – COMFORT, FLEXI jak i SELECT przy czym każde zamówienie musi być sfinalizowane i opłacone osobno.

Czy jak zamawiam SELECT to otrzymam posiłki tego samego dnia?

Nie. Zamówienia składamy jak w przypadku diet min 2 dni wcześniej do 15:00.

Czy mogę ułożyć swoją dietę w SELECT?

Jak najbardziej! Możesz zamówić dowolną ilość posiłków w wybranej kaloryczności. Pamiętaj tylko, że w opcji select możesz zamówić jedynie na 10 dni do przodu.

Jaki jest koszt dostawy posiłków jeśli zamawiam przez opcję Select?

Jeżeli zamawiasz posiłki tylko w opcji Select to koszt dostawy wynosi 8 zł za dzień – koszt dostawy doliczany jest do ceny posiłków na ekranie podsumowania zamówienia.

Jeżeli masz już zamówienie na dany dzień w swoim profilu i dokupujesz posiłki Select to dostawę opłaciłeś już przy pierwszym zamówieniu na ten dzień.
Za dostawę płacisz raz z jednego profilu na koncie klienta i wszystko co dokupujesz na ten dzień na tym profilu nie zwiększa już kosztów dostawy.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy wynosi 8 zł za dzień. Koszt ten jest wliczony w cenę dnia diety, przy zamówieniu diety w opcji comfort lub flexi z jednego profilu na jednym koncie. 

Jeżeli zamawiasz min. drugi raz posiłki z jednego profilu:

Za dostawę płacisz raz i każde kolejne dokupione posiłki na tym samym profilu nie zwiększą już kosztów dostawy.

Zakup posiłków na jednym profilu powoduje ich losowe zapakowanie w torbach.

Jeżeli zamawiasz posiłki z kilku profili:

Złożenie pierwszego zamówienia na danym profilu na dany dzień spowoduje naliczenie kosztów dostawy raz na jeden dzień. System ponownie naliczy koszt dostawy na każdy dzień przy złożeniu nowego zamówienia na każdym kolejnym profilu.

Jak złożyć zamówienie?

Do wyboru masz dwie ścieżki zakupowe – Comfort oraz Flexi, dodatkowo w aplikacji mobilnej masz dostępną również opcję Select. Zamówienie możesz złożyć na stronie ntfy.pl lub w aplikacji mobilnej.

W tym celu zarejestruj się, wystarczy e-mail i hasło.
Gdy posiadasz już zarejestrowane konto to na stronie internetowej wystarczy, że klikniesz “Stwórz swoją dietę” (w prawym górnym rogu). Jeśli korzystasz z aplikacji to pod kalendarzem dostaw zobaczysz przycisk “Nowe zamówienie”. Następnie wybierasz kaloryczność, ilość posiłków, pakiet, wariant domyślny diety, dni, w które ma przyjechać do Ciebie dieta oraz adres dostawy.

Płatności należy dokonać od razu w systemie PayU.

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-18:00 oraz w soboty w godz. 7:00-13:00.

Jak zamówić dwie diety na jeden adres?

Możesz zamówić dwie diety w jednym profilu, wtedy wszystkie posiłki będą dostarczane w jednej torbie, dzięki temu zapłacisz od razu mniej za dostawę.

Wykonując dwa (lub więcej) zamówień z jednego konta klienta i jednego profilu na te same dni płacisz za dostawę tylko raz, gdyż każde kolejne zamówienie jest przez system dokładane do pierwszego. Posiłki z obu diet pakowane są losowo do toreb, a w systemie oba zamówienia traktowane są jako jedna duża dieta.
Korzystając ze ścieżki zakupowej FLEXI można zamówić dania dla dwóch (lub większej ilości) osób podczas jednej płatności. Dla wszystkich posiłków będzie obowiązywała ta sama dieta domyślna ale każdy z posiłków podlega wymianie.
W tych wariantach nie ma możliwości edycji poszczególnych zamówień jeśli chodzi o datę czy adres dostawy.

Jeżeli chcesz otrzymywać indywidualne torby oraz mieć dostęp do osobnej edycji każdej z diet (w zakresie daty i miejsca dostawy), to złóż zamówienie z dwóch oddzielnych profili lub osobnych kont.

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie da się zmienić pakietu ale można anulować zamówienie i zakupić je na nowo wybierając odpowiedni pakiet. Po anulowaniu zamówienia środki wracają w równej wartości na skarbonkę w postaci punktów do ponownego wykorzystania. Zamówienie możesz anulować samodzielnie w aplikacji dzień po dniu, klikając na każdym dniu w pole “Zarządzaj dostawą”, następnie “Zrezygnuj z dostawy”. Można to zrobić również za naszym pośrednictwem, w tym celu należy skontaktować się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie: +48 728 604 000.

Jak otrzymać fakturę za zrealizowane zamówienia?

W panelu klienta zaznacz checkbox „chcę otrzymać fakturę na firmę” i uzupełnij numer NIP*. Zadbaj o to, żeby dane do faktury zostały wprowadzone najpóźniej na 2 dni przed planowaną pierwszą dostawą. W przypadku braku podania numeru NIP w terminie, wystawimy paragon.

Faktura wystawiana jest za wszystkie dostawy, zrealizowane w danym miesiącu. Dokument wysyłamy mailowo najpóźniej do 15 dnia kolejnego miesiąca (np. fakturę za dostawy zrealizowane w styczniu, wysyłamy do 15 lutego).

*Dane płatnika pobieramy na podstawie numeru NIP z bazy GUS, upewnij się że dane Twojej firmy są prawidłowe.

Co się stanie, gdy nie wybiorę menu?

Gdy nie wybierzesz konkretnych dań, otrzymasz posiłki zgodnie z wybranym wariantem domyślnym diety.

Niedokończona płatność, punkty ze skarbonki zniknęły – co zrobić?

Punkty są pobierane ze skarbonki przy składaniu zamówienia nawet jeśli ostatecznie to zamówienie otrzyma status „częściowo opłacone” (tzn. nieaktywne), należy się wtedy z nami skontaktować lub zalogować się na konto klienta przez przeglądarkę i w historii zamówień odwołać to zamówienie. Kiedy status zamówienia zmieni się na „anulowane”, środki trafią automatycznie, ponownie na skarbonkę. W aplikacji takiej opcji nie ma.

Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?

Tak, nawet jeśli zamawiasz dietę tylko na dni robocze w tygodniu, system umożliwia Ci podanie także adresu na dostawy weekendowe. Ważne, aby także określić godziny dostaw w dni robocze i dni weekendowe. Możesz otrzymywać swoją dietę tam, gdzie Ci wygodnie i kiedy chcesz.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Zmiany adresu należy dokonać samodzielnie poprzez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej NTFY.

W celu zmiany adresu otwórz aplikację Nice To Fit You lub zaloguj się na stronie internetowej. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na który chcesz zmienić adres dostawy. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą” w aplikacji. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu. Na stronie internetowej kliknij “zmień” na adresie.
Jesteś teraz na widoku zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu.

Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej jeden dzień roboczy wcześniej do godziny 14:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 13:30.

Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 14:00. Adres na sobotę i niedzielę może być różny dlatego pamiętaj, że jeśli chcesz dostać obie paczki pod jeden adres należy na kalendarzu dostaw zmienić go osobno dla soboty i niedzieli. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie ntfy.pl.

W jaki sposób dostarczane są diety NICE TO FIT YOU?

Dostawy realizowane są w godzinach nocnych, najpóźniej do wyznaczonej godziny granicznej, dlatego podaj nam jak najwięcej informacji dotyczących sposobu dostawy, które pozwolą kurierowi dostarczyć Twoją dietę bez konieczności budzenia Cię w nocy. W profilu klienta, w zakładce Moje adresy możesz wybrać gdzie powinniśmy zostawić paczkę oraz podać nam instrukcje dostawy, w tym np. kod do domofonu.

W celu edycji kodu do domofonu, notatki dla kuriera, sposobu dostawy oraz godziny granicznej do doręczenia należy wejść w edycję adresu (w zakładce „moje adresy”). W pierwszej kolejności zobaczysz takie dane jak: ulica, numer domu/budynku, miasto i kod pocztowy.  Przechodząc „dalej” mamy możliwość uzupełnić resztę szczegółów dotyczących zamówienia.

W celu ewentualnego przekazania kierowcy klucza, breloka, pestki skontaktuj się z nami.

Jeżeli zależy Ci na zapewnieniu świeżości posiłków pozostawionych w miejscu dostawy, bardzo prosimy o wystawienie torby termicznej i dodanie o tym adnotacji w polu “notatka dla kuriera”. Umieszczenie w niej cateringu zabezpieczy odpowiednią temperaturę dań do momentu ich odebrania i schowania do lodówki.

Na ile dni mogę zamówić dietę?

Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie. Maksymalnie podczas składania jednego zamówienia na dietę możesz wybrać 100 dni do 5 miesięcy w przód. W opcji select możesz zamówić dania od 1 do 9 dni.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są w godzinach nocnych od północy, najpóźniej do wyznaczonej godziny granicznej. Jeśli potrzebujesz swojej dostawy np. do godziny 8:00 to wybierz ją w swoich danych adresowych.

Czy mogę zawiesić dostawę diety, a następnie ją wznowić?

Zawiesić dostawę możesz poprzez anulowanie jej i zwrot środków za niewykorzystane dni na skarbonkę w postaci punktów lojalnościowych lub poprzez przełożenie dostawy na inny termin.
Możesz zrezygnować z dostawy na dany dzień najpóźniej dzień przed planowaną dostawą do godziny 10.00. Poprzez aplikację możesz anulować od razu cały dzień klikając na kalendarzu dostaw dany dzień, zjeżdżając na dół ekranu i klikając “Zarządzaj dostawą” – tam będzie dostępna opcja “Zrezygnuj z dostawy”. Aby anulować dostawę przez stronę internetową należy odwołać każdy posiłek osobno. Koszt dostawy zostanie zwrócony wraz z odwołaniem ostatniego posiłku.

Na jakim obszarze działa catering dietetyczny NICE TO FIT YOU?

Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę www.ntfy.pl/gdzie-jestesmy i wpisać interesujący Cię adres!

Czym jest voucher Nice To Fit You?

Voucher prezentowy to kwota jaką możesz obdarzyć swojego bliskiego lub znajomego do wykorzystania na nasze posiłki/dietę w dowolnej konfiguracji. Osoba obdarowana otrzymuje tę kwotę w postaci punktów, doładowanych na skarbonkę do wykorzystania w dowolny sposób.

W jakiej postaci trafi do mnie voucher?

Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Możesz go otrzymać na swój adres e-mail lub, po zaznaczeniu opcji „Chcę voucher jako prezent”, bezpośrednio wysłać na adres e-mail osoby, którą chcesz obdarować.

Jaką kwotę wybrać na prezent? Jak oszacować liczbę dni diety lub posiłków?

W celu oszacowania dokładnej kwoty należy skonfigurować przykładową dietę na naszym konfiguratorze: https://ntfy.pl/konfigurator
Cena dzienna naszych diet zaczyna się już od 59,90 PLN przy wybraniu najniższych parametrów.

Czy mogę zamówić więcej niż 1 voucher?

Jasne, że tak! Każdy voucher należy osobno wypełnić. Za wszystkie możesz zapłacić jednym kliknięciem – z pozycji koszyka zakupowego.

Czy osoba obdarowana musi jeść 5 posiłków dziennie? Można zmienić ich liczbę?

To osoba obdarowana decyduje sposób wykorzystania vouchera. Może zamówić dowolną ilość posiłków na dowolną ilość dni. Jeśli zostanie przekroczona wartość vouchera to system przekieruje do dopłacenia różnicy.

Otrzymałem voucher na dietę pudełkową. Jak go wykorzystać?

  1. Załóż konto na naszej stronie.
  2. Napisz wiadomość do Biura Obsługi Klienta, na [email protected].
    Podaj nam:
    – imię oraz nazwisko,
    – wartość karty prezentowej,
    – unikalny kod karty,
    – e-mail konta na ntfy.pl, do którego mają zostać dodane pieniądze.
    Uzupełnij adres dostawy, wybierz dietę i zamów. Gotowe!

Jak działa voucher na dietę pudełkową do domu?

Voucher zawiera środki do doładowania konta w Nice To Fit You. Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Osoba obdarowana, aby aktywować voucher musi założyć konto wysłać do nas wiadomość na [email protected]. Biuro Obsługi Klienta doładowuje konto wskazaną kwotą. Najlepiej aby osoba obdarowana napisała do nas wiadomość osobiście, używając tego samego adresu, co do założenia konta na ntfy.pl. Następnie po doładowaniu środków może złożyć zamówienie.

Jak szybko przyjdzie do mnie voucher po zakończeniu transakcji? Mogę ją spersonalizować?

Personalizowany voucher Nice To Fit You, przychodzi do Ciebie natychmiast po opłaceniu – w formie elektronicznej! Po zaznaczeniu “Chcę voucher kartę jako prezent” masz możliwość wpisania dowolnej wiadomości/życzeń.

Czy voucher-y występują tylko w wersji elektronicznej? Czy istnieje możliwość fizycznego wręczenia prezentu?

Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Voucher możesz samodzielnie wydrukować.

Czy muszę wykorzystać całą kwotę na którą doładowany jest voucher?

Oczywiście, że nie musisz. Masz rok, aby skorzystać z vouchera. Niewykorzystane środki zostaną na skarbonce.

Jaką dietę wybrać dla obdarowanego voucherem Nice To Fit You?

Ty wybierasz jedynie kwotę vouchera a osoba obdarowana sama wybiera dietę.

Czy voucher od Nice To Fit You ma termin ważności?

Tak, 365 dni – pełen rok kalendarzowy od momentu zakupu karty prezentowej.

Co się stanie z niewykorzystanymi środkami z vouchera?

Masz przez rok czas na wykorzystanie środków ze skarbonki. Po tym czasie punkty tracą ważność.

Jakie są korzyści ze stosowania diety pudełkowej Nice To Fit You?

Przede wszystkim komfort! Masz wybór kiedy i co chcesz jeść a my przygotujemy to za Ciebie.

Czym jest skarbonka?

Skarbonka jest Twoim wirtualnym portfelem. Zasada jest prosta 1 punkt = 1 pln. Każdy punkt obniży o 1 pln wartość Twojego kolejnego zamówienia. Masz w swojej skarbonce 30 punktów? Przy kolejnej płatności za dietę zapłacisz mniej o 30 pln.

Jakie funkcjonalności znajdę w skarbonce?

Za określone czynności dostajesz punkty lojalnościowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową. Możesz również wypłacić z niej wpłacone środki – na to samo konto, z którego do nas przyszły. Wypłacone środki wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni.

Co oznaczają funkcje DOŁADUJ / WYPŁAĆ?

Doładuj – umożliwia zasilenie skarbonki nowymi środkami, które chcesz przeznaczyć na dietę. Skarbonkę możesz również doładować za pomocą vouchera. Tej funkcji możesz użyć, jeżeli nie zamawiasz planu dietetycznego z góry na miesiąc, a dobierasz posiłki w zależności od dnia i apetytu lub wizyty gości. Dzięki temu unikniesz co chwile konieczności płacenia, a należność za zamówienie zostaje automatycznie ściągnięta ze skarbonki. To wygodne! 

Wypłać – jeżeli doładowałeś skarbonkę, ale wiesz, że przez najbliższy czas nie będziesz korzystać z diety możesz wypłacić przelane środki na to samo konto, z którego do nas przyszły. Wypłacone środki wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni.

Pamiętaj, że nie możesz wypłacić punktów zebranych w ramach programu lojalnościowego.

Czy mogę zebrane punkty w programie lojalnościowym wypłacić również na swoje konto?

W skarbonce istnieje podział na złotówki i punkty. Wpłacone złotówki możesz wypłacić, punktów nie. Zebrane punkty możesz wykorzystać do kolejnego zamówienia. Punkty lojalnościowe mają ważność 6 miesięcy.

Czy mogę płacić za posiłki punktami ze skarbonki?

Oczywiście, że tak. Skarbonka została stworzona z myślą o szybszych zamówieniach i większej wygodzie, bez konieczności realizowania płatności internetowych. W sytuacji gdy masz wystarczającą ilość punktów na swoje zamówienie, system nie przekieruje Cię już do płatności bankowej. Doładowana skarbonka to brak konieczności płacenia za kolejne zamówienia. Jeśli w skarbonce jest niewystarczająca ilość punktów do opłacenia zamówienia to system przekieruje Cię do opłacenia różnicy.

Na moje konto codziennie wpływają punkty za dietę obcej osoby. Dlaczego?

Najwidoczniej udostępniłeś swój indywidualny 5% kod rabatowy np. gdzieś na Social Mediach lub innym forum internetowym w związku z tym za każdą zrealizowaną dostawę podczas trwania zamówienia, na którym został użyty Twój indywidualny kod, Ty otrzymujesz 1 punkt do swojej skarbonki. Punkty lojalnościowe mają ważność 6 miesięcy.

Zamówiłem dietę, ale tuż przed płatnością postanowiłem dokonać zmian. Punkty ze skarbonki uciekły. Czy wrócą?

Punkty są pobierane ze skarbonki przy składaniu zamówienia nawet jeśli ostatecznie to zamówienie otrzyma status „częściowo opłacone” (tzn. nieaktywne), należy się wtedy z nami skontaktować lub zalogować się na konto klienta przez przeglądarkę i w historii zamówień odwołać to zamówienie, dzięki czemu środki trafią automatycznie, ponownie na skarbonkę. W aplikacji takiej opcji nie ma.

Czy mogę wypłacić punkty zebrane w programie lojalnościowym zanim wygasną, po upływie 6 miesięcy?

Nie ma możliwości wypłacenia punktów lojalnościowych. Punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego NTFY mogą zostać przeznaczone tylko na kolejne rezerwacje.

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: