Tak, zachęcamy do zmiany terminu poprzez swój profil on-line lub aplikację mobilną.
Możesz rozmyślić się z dostawy na dany dzień najpóźniej dzień przed planowaną dostawą do godziny 10.00.
Zestaw możesz przenieść na wiele dni do przodu. Nie musi to być akurat dzień kończący catering. Dlatego delegacja lub urlop nie stanowią przeszkody. Z kolei na dany dzień możesz przenieść zamówienie najpóźniej dwa dni wcześniej do godz. 15:00. Wyjątkiem jest poniedziałek – zamówienie na poniedziałek możesz przenieść do soboty do godz. 10:00. Wystarczy przenieść dzień w swoim kalendarzu on-line lub aplikacji mobilnej na nowy wybrany termin.
Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?
Tak, nawet jeśli zamawiasz dietę tylko na dni robocze w tygodniu, system umożliwia Ci podanie także adresu na dostawy weekendowe. Ważne, aby także określić godziny dostaw w dni robocze i dni weekendowe. Możesz otrzymywać swoją dietę tam, gdzie Ci wygodnie i kiedy chcesz.
Dlaczego system prosi o uzupełnienie adresu i godzin dostawy na weekend, gdy zamawiam tylko na dni robocze w tygodniu?
Z poziomu aplikacji klient sam wpisuje adres i aby torba trafiła w Twoje ręce bardzo ważne jest, aby dane na każdy dzień tygodnia były prawidłowo uzupełnione.
Źle wpisany adres dostawy uniemożliwi dostawę Twojej diety na czas.
W trosce o Twoją wygodę, chodzi o domyślny adres dostawy weekendowej, na wypadek dodatkowo zamówionego zestawu – nawet na ostatnią chwilę.