Jak możemy Ci
pomóc?

Obiad Shadow Path Shadow

Jakie unikalne rozwiązania proponujecie w swojej ofercie?

Masz u nas 3 opcje do wyboru, w zależności od tego, czego potrzebujesz:

Diety  – dla osób, które chcą mieć wybór menu w konkretnej diecie

Wybór menu (pakiety posiłków)– dla osób, które lubią wybierać ale nie chcą się ograniczać do jednej diety 

Select – dla osób, które chcą samodzielnie komponować swoje menu z pojedynczych posiłków (opcja dostępna jedynie w aplikacji mobilnej). Aby dowiedzieć się więcej przejdź do sekcji “Select”.

WYBÓR MENU (Pakiety) 

U nas w zależności od wybranego pakietu masz możliwość komponowania swojego menu w oparciu o różnorodne posiłki.

Wybierając pakiet zyskujesz elastyczność i różnorodność ponieważ nie musisz ograniczać się do jednej diety.

Jest to opcja odpowiednia dla tych, którzy nie lubią mieć ograniczeń w wyborze posiłków.

Wybór liczby dostępnych dań dziennie (w pakietach):

Mini – 10 dań dziennie (po 2 do wyboru na każdy rodzaj posiłku).

Basic – 25 dań dziennie (po 5 do wyboru na każdy rodzaj posiłku).

Plus – 40 dań dziennie (po 8 do wyboru na każdy rodzaj posiłku).

Super – 65 dań dziennie (po 13 do wyboru na każdy rodzaj posiłku).

Pakiety w naszej nowej ofercie są tak skonstruowane, że każdy wyższy pakiet zawiera wszystkie posiłki z pakietów niższych, a dodatkowo rozszerza je o kolejne propozycje.

Przykładowe menu dla każdego z pakietów możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej lub na stronie: https://ntfy.pl/wybor-menu

DIETY

Dla osób pragnących mieć dostęp do wyboru posiłków w ramach jednej, konkretnej diety, proponujemy opcję „diety”, która uwzględnia określone wykluczenia. W tej opcji wybierasz konkretną dietę i zyskujesz dostęp do minimum trzech posiłków do wyboru (w obrębie danej diety) na każdy rodzaj posiłku.

W tej opcji masz dostęp do poniższych diet:

  • Wegetariańska – bez mięsa, z nabiałem i jajkami
  • Sportowa – więcej białka, mniej węglowodanów
  • Keto – niskowęglowodanowa, tłuszczowo-białkowa
  • Flexitarian – lekkostrawna, bogata w warzywa, mięso okazjonalnie
  • Niski IG – dla osób z insulinoopornością
  • Bez glutenu – brak glutenu, ale bez gwarancji 100% bezpieczeństwa dla osób z celiakią
  • Bez nabiału – wyklucza mleko i jego przetwory
  • Dla mam – zbilansowana dieta dla mam i dla kobiet w ciąży

Przykładowe menu dla każdej z diet możesz sprawdzić w aplikacji mobilnej lub na stronie: https://ntfy.pl/diety

Jak dokonywać wyboru posiłków?

Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta. Jeżeli dni w kalendarzu podświetlają się na ciemny, żółty kolor to oznacza, że system przypisał już posiłki na ten dzień i pojawi się się wtedy widoczna opcja wybrania posiłków.

Pamiętaj, że wyboru posiłków możesz dokonywać najpóźniej na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 16:00. Po tym czasie nie będzie już możliwości zmiany posiłków.

Wyjątkiem jest niedziela – tu zmian musisz dokonać do czwartku do 16:00.

Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki?

Menu posiłków dostępne jest na 10 dni do przodu, natomiast wybór posiłków jest możliwy najpóźniej na 2 dni wcześniej do godziny 16:00. Jeżeli nie wybierzesz w tym czasie posiłków, to spakujemy Ci posiłki zgodne z wybranym pakietem lub dietą.

W aplikacji oraz panelu klienta, po zalogowaniu widzisz zegarki – timery, które pokazują Ci ile czasu zostało do zaakceptowania lub zmiany menu, zmiany adresu dostawy lub godzin dostawy.

Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

Nie musisz wybierać posiłków. W momencie zakupu wybierasz pakiet lub konkretną dietę. Jeżeli nie dokonasz wyboru to przygotujemy dla Ciebie zestaw dań, który spełnia założenia wybranego pakietu lub diety.

Jeśli chcesz dodatkowo zawęzić wybór wśród diet (np. wegańskie dania w diecie wegetariańskiej), musisz wybrać je za każdym razem z dostępnego menu – oznaczone są specjalnym piktogramem.

Jakie są różnice między wyborem menu a dietami?

Wybór menu zawiera pakiety (Mini, Basic, Plus, Super), które dają dostęp do różnorodnych posiłków bez ograniczeń – idealne dla tych, którzy jedzą wszystko i chcą mieć duży wybór. Każdy wyższy pakiet zawiera posiłki z niższego pakietu. 

Diety (Wegetariańska, Keto, Sport, Bez Glutenu, Bez Nabiału, Niski IG, Dla Mam oraz Flexitariańska) to wybór dla osób z określonymi potrzebami. W ich ramach można wybierać spośród minimum 3 dań dopasowanych do wybranej diety.

Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz. Podczas składania zamówienia pozostaw zaznaczone tylko te posiłki, które potrzebujesz. Możesz zamówić nawet jeden, wybrany posiłek na wybrane dni.

Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.

Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. Jeśli chcesz mieć większą kaloryczność w mniejszej ilości posiłków to zaznacz adekwatnie to na skali kalorii lub skorzystaj ze ścieżki flexi.

Po co mam oceniać dania?

Po każdym dniu diety dostajesz możliwość oceny posiłków w aplikacji oraz na stronie www. Oceniając posiłki dajesz nam znać czy smakowały oraz czy są ewentualne rzeczy do poprawy przez nas. Zawsze słuchamy się swoich klientów i bierzemy pod uwagę ich zdanie. Dietetycy oraz kucharze biorą pod uwagę opinie klientów planując posiłki w przyszłości.

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Ile posiłków otrzymam?

Zalecamy spożycie 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych. Dlatego podczas składania zamówienia z założenia zaznaczone jest 5 dań. Jednak u nas to Ty decydujesz, ile posiłków chcesz otrzymać. Wyboru ilości posiłków dokonasz podczas składania zamówienia. Wystarczy, że odznaczysz posiłek, z którego chcesz zrezygnować klikając w pole z nazwą. Zwróć uwagę na łączną ilość kalorii w podsumowaniu po ewentualnych modyfikacjach (np. po usunięciu/dodaniu posiłku). Anulowanie posiłku skutkuje zmniejszeniem łącznej ilości kalorii. Jeżeli chcesz zachować odpowiednią dzienną kaloryczność i zrezygnować z jakiegoś posiłku, zaznacz na skali adekwatnie większą dzienną ilość kcal.

Dla kogo jest dieta NICE TO FIT YOU?

Nasze diety są skierowane do osób, które chcą utrzymać lub poprawić swoje zdrowie i kondycję fizyczną poprzez odpowiednie odżywianie. Jest to opcja dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, nie mają czasu na regularne gotowanie zdrowych posiłków lub chcą kontrolować swoją dietę.

Jaką kaloryczność wybrać?

To ile kalorii należy spożywać zależy m.in. od płci, wieku, masy ciała, wzrostu i aktywności fizycznej. Skorzystaj z naszego kalkulatora kalorii: https://ntfy.pl/kalkulator-diet. Wciąż masz wątpliwości? Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej pod numerem: +48 728 604 000 wybierając tonowo „2” lub pod adresem mailowym [email protected]. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki – dostaniesz sumę kalorii wybranych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. Ostateczna dzienna suma kalorii jest widoczna w podsumowaniu.

Ile kg i w jakim czasie stracę stosując dietę Nice To Fit You?

Redukcja masy ciała zależy od wielu czynników, takich jak Twoja aktualna waga, wzrost, wiek, płeć, poziom aktywności fizycznej oraz jakie konkretnie posiłki są zawarte w diecie pudełkowej.
Nasza dieta zapewnia kontrolowaną ilość kalorii i równowagę składników odżywczych, co może prowadzić do utraty wagi. Jednakże dokładna ilość straconych kilogramów będzie różniła się w zależności od indywidualnych warunków. Ważne jest również, aby podjąć aktywność fizyczną i prowadzić zdrowy styl życia, aby osiągnąć najlepsze efekty w procesie utraty wagi.

Czy mogę podgrzewać jedzenie w mikrofalówce?

Po usunięciu folii lub nakłuciu, posiłki w pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Nasze opakowania wykonane są z PP5. Są to powszechnie uznawane za bezpieczne dla kontaktu z żywnością oraz innymi produktami codziennego użytku.

Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno. Warunki podgrzania wymagane przez producenta na opakowaniach:

mikrofalówka max. 3,5 min 700W
piekarnik max. 15 minut 70 st. C

Czym są przekąski w diecie 2500 i 3000 kcal?

Przekąski uwzględnione w diecie 2500 i 3000 kcal to np. batony, shoty lub mieszanki orzechów stanowiące świetną przekąskę między posiłkami, gdy poczujesz uczucie głodu lub dopadnie Cię zmęczenie.

Wszystkie batony są bez nabiału.

W skład batonów wchodzą:

– węglowodany złożone takie jak: płatki owsiane, jaglane, gryczane, ryżowe

– węglowodany proste takie jak: świeże (banany, jabłko, mango, maliny) i suszone (daktyle, rodzynki, żurawina, śliwki, jagody goji)

– tłuszcz w postaci orzechów (nerkowca, włoskich, migdałów, laskowych) masła orzechowego, mleka kokosowego oraz oleju kokosowego

– dodatki takie jak: kakao, gorzka czekolada, syrop klonowy,, ksylitol, cynamon

Czy dieta Less gluten jest odpowiednia dla osób chorych na celiakię?

Posiłki, z których tworzona jest dieta “less gluten” są przygotowywane całkowicie na bazie produktów bezglutenowych.

Jeżeli natomiast chorujesz na celiakię lub posiadasz silne uczulenie / alergię na gluten, niestety – nie możemy zagwarantować 100% braku zanieczyszczenia glutenem potraw, ze względu na wspólną kuchnię.

Czy Nice To Fit You posiada dietę bez nabiału?

Tak, jedna z naszych diet – Bez nabiału, całkowicie wyklucza nabiał. Kupując tę dietę, zawsze masz minimum 3 dania bez nabiału do wyboru na każdą kategorie posiłku.

Czym się różnią pakiety NTFY?

Pakiety różnią się ilością dań do wyboru. Każdy pakiet wyższy zawiera wszystkie posiłki z niższych pakietów, oferując dodatkowe opcje. Pakiety są idealne dla osób, które cenią sobie różnorodność i elastyczność.

Mini –  10 dań dziennie – 2 opcje do wyboru na każdy z pięciu posiłków. Idealne rozwiązanie dla osób, które chcą cieszyć się prostymi i smacznymi posiłkami na co dzień, bez konieczności eliminowania określonych składników z diety. Proste i smaczne dania, z dobrze znanych i lubianych składników wysokiej jakości.

Basic – 25 dań dziennie – 5 opcji do wyboru na każdy z pięciu posiłków. Mięsne i wegetariańskie propozycje w pakiecie Basic to proste, pełnowartościowe dania idealne na start ze zdrowym odżywianiem.

Plus – 40 dań dziennie – 8 opcji na każdy z pięciu posiłków. Mięsne, rybne i roślinne dania, superfoods i odżywcze koktajle. Pakiet Plus to idealny wybór dla tych, którzy cenią szeroki wybór i różnorodność smaków w codziennej diecie.

Super – 65 dań dziennie – 13 opcji na każdy z pięciu posiłków. Pakiet Super to najwyższa jakość i maksymalna różnorodność: dania restauracyjne, owoce morza, składniki premium i smaki z całego świata.

Ilość dań w każdym pakiecie przelicza się dziennie na 5 kategorii posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolacja.

Czym jest dieta Keto?

Dieta Keto (ketogeniczna) to sposób odżywiania, który polega na bardzo niskim spożyciu węglowodanów, wysokim spożyciu tłuszczów i umiarkowanym białka. Celem jest wprowadzenie organizmu w stan ketozy, w którym zaczyna on spalać tłuszcze zamiast węglowodanów jako główne źródło energii.
Dieta keto, oparta na niskiej zawartości węglowodanów i wysokim spożyciu tłuszczów, może początkowo wydawać się wyzwaniem, szczególnie dla osób przyzwyczajonych do większych porcji posiłków. Jednak z czasem organizm adaptuje się do nowego sposobu odżywiania, a posiłki, choć mniejsze objętościowo, są pełne energii i sycące dzięki wysokiej zawartości tłuszczów.

Czy osoby chorujące na insulinooporność znajdą w ofercie Nice To Fit You dietę dla siebie?

Wśród naszych diet posiadamy dietę “Niski IG”. Dieta ta może być odpowiednia dla osób cierpiących na insulinooporność.

Posiłki w tej diecie bazują na produktach o niskim lub średnim indeksie glikemicznym lub są komponowane w ten sposób, aby uzyskać niski ładunek glikemiczny.

Znajdują się w niej warzywa i owoce w towarzystwie ryb, owoców morza i chudego mięsa. 

Źródłem tłuszczu są orzechy, pestki, czy oleje roślinne, w tym oliwa z oliwek. 

Źródłem błonnika pokarmowego będą pełnoziarniste zboża oraz strączki.

Czy w waszej ofercie jest dostępna dieta wegańska?

Nie. Obecnie nie posiadamy do wyboru diety wegańskiej ale wybierając dietę Wege z wyborem menu zawsze znajdziesz przynajmniej jedną propozycję posiłku wegańskiego na każdy rodzaj posiłku. Jeśli chcesz aby w torbie znajdowały się wyłącznie posiłki wegańskie, musisz je zawsze wybrać z menu na koncie Klienta. Takie dania będą oznaczone specjalnym piktogramem dla ułatwienia ich wyszukiwania.

Czy Nice To Fit You posiada w swojej ofercie dietę pudełkową ograniczającą gluten i wykluczającą nabiał jednocześnie?

W oferowanych przez nas dietach znajdziemy wariant bez nabiału oraz bez glutenu, nie posiadamy jednak diety, która łączyłaby te dwa wykluczenia. 

Wybierając dietę Bez nabiału zawsze będziesz miał do  wyboru minimum jeden posiłek bez glutenu i analogicznie wybierając dietę Less gluten będzie dostęp do minimum jednego posiłku wykluczającego jednocześnie nabiał.

Dla kogo jest dieta Flexitarian?

Dla osób chcących ograniczyć mięso, ale bez całkowitej rezygnacji — łączy klasyczne dania mięsne (np. kotlet mielony) z rybnymi (np. łosoś, dorsz) i roślinnymi propozycjami, zapewniając różnorodność smaku lub dla osób, które na co dzień wybierają roślinne posiłki, ale okazjonalnie sięgają po mięso lub ryby — łączy roślinne propozycje z klasycznymi daniami mięsnymi (np. kotlet mielony) i rybnymi (np. łosoś, dorsz), zapewniając pełnię smaku i różnorodność.

Czym jest dieta Sport?

Dieta Sport stworzona została dla osób chcących zwiększyć efektywność treningów, budować mięśnie i redukować tkankę tłuszczową. To niskowęglowodanowy sposób odżywiania, który dostarcza organizmowi optymalne ilości białka i zdrowych tłuszczów, eliminując zbędne cukry i węglowodany. W menu znajdziesz wysokobiałkowe dania mięsne. Cukier biały zastąpiliśmy zamiennikami, takimi jak erytrytol i ksylitol, aby zapewnić Ci zdrowe i sycące posiłki.

Jakie posiłki będę mieć do wyboru gdy kupie pakiet Mini?

W pakiecie Mini znajdziesz różnorodne posiłki – proste, smaczne, inspirowane kuchnią polską oraz europejską. Wszystkie dania są starannie dobrane, bez wykluczeń, aby każdy mógł cieszyć się pełnią smaku i wartości odżywczych.

Jakie są założenia diety “Dla mam”?

Dieta dla kobiet w ciąży oraz mam karmiących opiera się na zdrowo zbilansowanych posiłkach, które zapewniają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych. W skład diety wchodzą pełnowartościowe produkty, bogate w białka, zdrowe tłuszcze, węglowodany, witaminy oraz minerały, co wspiera zarówno zdrowie mamy, jak i rozwój dziecka.

Dzięki starannemu doborowi składników, dieta jest nie tylko pożywna, ale również bezpieczna. W trosce o zdrowie kobiet w ciąży i karmiących, w posiłkach nie znajdują się produkty, które mogą stanowić zagrożenie, takie jak surowe mięso, ryby czy jaja, a także niepasteryzowane produkty mleczne, w tym sery czy mleko.

Posiłki są różnorodne, bogate w naturalne źródła białka, zdrowe tłuszcze, pełnoziarniste węglowodany oraz świeże warzywa i owoce, które dostarczają niezbędnych witamin i minerałów. Dieta została opracowana z myślą o bezpieczeństwie i komforcie mam, zapewniając optymalne wsparcie na każdym etapie ciąży i karmienia.

Czym i po co jest funkcja dodawania posiłków do istniejącej już diety?

Jeśli potrzebujesz dodatkowego posiłku dla drugiej osoby lub innego posiłku dla samego siebie to możesz dokupić dodatkowe posiłki oraz dopasować ich rodzaj i rozmiar (kaloryczność).

Czy mogę zamawiać pojedyncze posiłki, bez miesięcznego planu diety?

Oczywiście, że tak. U nas nie musisz się decydować na pełny tydzień lub miesiąc diety. Zamawiasz tyle ile chcesz i na ile chcesz. Możesz zamówić sobie dietę na 1 dzień, na 2 dni albo same obiady z kolacjami na tydzień. Ty wybierasz, my gotujemy.

Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz. Podczas składania zamówienia pozostaw zaznaczone tylko te posiłki, które potrzebujesz. Możesz zamówić nawet jeden, wybrany posiłek na wybrane dni.

Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.

Skąd wziąć funkcję dodawania posiłków?

Zaloguj się na swoje konto. Wybierz odpowiedni profil, do którego chcesz dodać posiłek. Kliknij “Nowe zamówienie” i dodaj posiłki przez ścieżkę standardową lub opcję “select”, którą znajdziesz w aplikacji. Bez problemu domówisz np. 4 kolejne śniadania w różnym rozmiarze, jeżeli spodziewasz się głodnych gości. 

Czy wszystkie dodane posiłki muszą być takie same?

Ty wybierasz ilość posiłków, ich rodzaj, rozmiar (kaloryczność) oraz czy kupujesz dietę z wyborem posiłków czy decydujesz się kupić jeden z naszych pakietów z wyborem menu.

Ile maksymalnie posiłków mogę dodać?

Przejdź na ścieżkę flexi i dodaj tyle posiłków ile potrzebujesz. Nie istnieje górny limit zamówionych dodatkowo posiłków. Jeżeli planujesz imprezę na 30 osób, to spokojnie możesz do swojego planu dietetycznego domówić 30 zestawów obiadowych z kolacją i podwieczorkiem. Ty wybierasz, my gotujemy.

Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki.

Czy za dodatkowe posiłki do diety mogę zapłacić punktami ze skarbonki?

Tak, oczywiście, możesz wykorzystać środki zgromadzone na skarbonce do dokupienia dodatkowych posiłków.

Jakie szczególne funkcje oferuje aplikacja Nice To Fit You?

W aplikacji masz możliwość zarezerwowania i opłacenia diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz:

  1. Szybki i przejrzysty dostęp do panelu klienta,
  2. Zarządzanie dostawami, wymianę posiłków,
  3. Dostęp do dodatkowych posiłków w opcji “select”,
  4. Powiadomienia “push” o aktualnych promocjach.

Jak odbywa się wybór menu?

Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta. Jeżeli dni w kalendarzu podświetlają się na ciemny, żółty kolor to oznacza, że system przypisał już posiłki na ten dzień i pojawi się się wtedy widoczna opcja wybrania posiłków.

Pamiętaj, że system potrzebuje do kilkunastu minut aby zaczytać posiłki do wyboru.

Posiłki należy wybierać najpóźniej na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 16:00.

Jakie formy płatności oferuje aplikacja Nice To Fit You?

W naszej aplikacji zapłacisz wygodnie wszystkimi formami internetowych płatności, które są dostępne w PayU – szybko i wygodnie.

Czy w aplikacji mogę zmienić adres i termin dostawy?

Termin oraz adres dostawy bez problemu zmienisz z poziomu aplikacji mobilnej – możesz np. przełożyć dany dzień diety na inną datę, jeśli wypadnie Ci nieplanowana delegacja lub wyjeżdżasz z rodziną na urlop. Możesz zmienić adres dostawy sobotniej i niedzielnej, jeśli wyjeżdżasz na weekend. Pamiętaj, że jeśli zmieniasz miejsce dostawy na weekend to dokonaj zmiany adresu zarówno na sobocie i na niedzieli. Dostawy weekendowe realizujemy w soboty ale adresy dla obu dni mogą być różne.

Jak zmienić adres lub termin dostawy w 3 krokach?

  1. Otwórz aplikację Nice To Fit You. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na którym chcesz zmienić adres dostawy lub który chcesz przełożyć.
  2. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą”. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu lub przenieś dostawę na inny dzień.
  3. Wybierając zmianę adresu przechodzisz na widok zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu w aplikacji.

Zmian musisz dokonać odpowiednio wcześniej.

Pamiętaj, że możesz podać inny adres i godziny dostaw na dni robocze tygodnia, a inne na weekend.

Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

Co zyskuję dzięki aplikacji Nice To Fit You?

Dzięki aplikacji masz wszystko pod ręką, w jednym miejscu.
Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

Jakie wszystkie funkcje posiada aplikacja Nice To Fit You?

Po pobraniu aplikacji będziesz mieć możliwość:

-rezerwowania i planowania diety
-dobór dowolnej liczby posiłków w zestawie
-wybór menu
-wybór kaloryczności poszczególnych posiłków
-zdjęcia i opisy dań
-możliwość oceniania potraw (wpływ na to, co znajdzie się w jadłospisie w przyszłości)
-możliwość przełożenia terminu dostawy
-widok i edycja kalendarza dostaw
-możliwość zmiany adresu dostaw
-szybka płatność
-podgląd stanu oraz historii skarbonki
-możliwość wprowadzenia NIP-u do faktury


Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją, i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Czym jest Comfort?

Comfort to klasyczna ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Wybierasz kaloryczność oraz liczbę posiłków dziennie, czas trwania diety “od – do” oraz decydujesz, czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy czy na dowolnie wybrane dni. Korzystając z tej ścieżki zakupowej zaplanujesz jeden zestaw posiłków.

Czym jest Flexi?

Flexi to ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Cechuje ją jeszcze większa wygoda i wolność wyboru niż w ścieżce Comfort. Możesz zamówić dowolną liczbę posiłków na każdy dzień w różnych rozmiarach (kaloryczności). Jadasz śniadania z rodziną, obiady w pracy sam, ale z kolacji rezygnujesz? Z Flexi wszystko jest możliwe, m.in.: dobór dowolnej liczby dań w zestawie, wybór menu, wybór kaloryczności poszczególnych posiłków oraz decydujesz czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy czy na dowolnie wybrane dni.

Czym dokładnie jest funkcja SELECT?

SELECT jest to ścieżka składania zamówień poszczególnych dań na wybrane okazje, dostępna jedynie w aplikacji mobilnej. Można dzięki niej dobrać dokładnie takie dania, w takim rozmiarze i ilości na jakie ma się ochotę. W opcji select wybierasz dania jak z karty menu w restauracji. Te dania nie podlegają wymianie.

Jaka jest różnica pomiędzy SELECT a klasyczną ścieżką zakupową (comfort i flexi)?

  • COMFORT & FLEXI są ścieżkami zamawiania codziennej, całej diety dla 1 lub więcej osób. Widok wyboru menu dostępny jest dopiero po złożeniu zamówienia. Dostępne w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej.
  • SELECT jest ścieżką zamawiania poszczególnych dań. Widok wyboru menu dostępny jest od razu podczas składania zamówienia. Dostępne jedynie w aplikacji mobilnej NTFY. Posiłki w tej funkcji są dostępne na 10 dni do przodu.

Jak skorzystać ze ścieżki zamówień SELECT?

Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję “Zamów w Select” w aplikacji mobilnej. Dodaj dowolną ilość posiłków na dany dzień i pamiętaj, że w ostatecznym podsumowaniu całego zamówienia doliczy się koszt dostawy do każdego dnia.

Czy zamawiając z SELECT mam dostęp do wyboru menu?

Nie. Wyboru posiłków dokonujesz tylko i wyłącznie na etapie ich zamawiania. Konkretne posiłki do zamówienia są widoczne w aplikacji.

Czy mogę korzystać jednocześnie (na jednym koncie) z Flexi / Comfort i Select?

Jak najbardziej. Nie ma ograniczeń dotyczących złożonych zamówień. Na jednym koncie, w aplikacji mobilnej można zmieniać profile użytkowników i składać różne zamówienia. Nie zmieniając profili również można zamówić kilka diet w dowolnych konfiguracjach – COMFORT, FLEXI jak i SELECT przy czym każde zamówienie musi być sfinalizowane i opłacone osobno.

Czy jak zamawiam SELECT to otrzymam posiłki tego samego dnia?

Nie. Zamówienia składamy jak w przypadku diet min 2 dni wcześniej do 15:00.

Czy mogę ułożyć swoją dietę w SELECT?

Jak najbardziej! Możesz zamówić dowolną ilość posiłków w wybranej kaloryczności. Pamiętaj tylko, że w opcji select możesz zamówić jedynie na 10 dni do przodu.

Jaki jest koszt dostawy posiłków jeśli zamawiam przez opcję Select?

Jeżeli zamawiasz posiłki tylko w opcji Select to koszt dostawy wynosi 8 zł za dzień – koszt dostawy doliczany jest do ceny posiłków na ekranie podsumowania zamówienia.

Jeżeli masz już zamówienie na dany dzień w swoim profilu i dokupujesz posiłki Select to dostawę opłaciłeś już przy pierwszym zamówieniu na ten dzień.
Za dostawę płacisz raz z jednego profilu na koncie klienta i wszystko co dokupujesz na ten dzień na tym profilu nie zwiększa już kosztów dostawy.

Co się stanie z moimi aktywnymi zamówieniami po wejściu nowej oferty?

Twoje zamówienia będą realizowane zgodnie z dotychczasową ofertą aż do końca opłaconego okresu. Po jego wygaśnięciu nie będzie możliwości przedłużenia starej diety – konieczne będzie złożenie nowego zamówienia w nowej ofercie 

Czy muszę zamówić z nowej oferty, jeśli mam aktywne zamówienie?

Nie. Jeśli Twoje zamówienie trwa, nic się nie zmienia – możesz je spokojnie dokończyć. Nowa oferta dotyczy dopiero nowych zamówień złożonych od 7 kwietnia 2025.

Mam aktywne zamówienie, ale chcę przejść na nową ofertę. Jak?

Jeżeli chcesz przejść na nową ofertę to można anulować obecne zamówienie – środki trafią do Twojej skarbonki, a Ty możesz złożyć nowe zamówienie w nowej ofercie. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (e-mail: [email protected], telefon: 728604000), które przeprowadzi Cię przez ten proces.

BOK czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-18.00 oraz w soboty w godz. 7.00-13.00

Jak wygląda proces przejścia na nową ofertę?

Zamówienie w nowej ofercie składasz na stronie lub w aplikacji. Wybierasz pakiet (Mini, Basic, Plus, Super) albo dietę (np. Keto, Less gluten), ustawiasz dni, posiłki, kaloryczność – wszystko krok po kroku. System poprowadzi Cię przez cały proces.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy wynosi 8 zł za dzień. Koszt ten jest wliczony w cenę dnia diety, przy zamówieniu diety w opcji comfort lub flexi z jednego profilu na jednym koncie. 

Jeżeli zamawiasz min. drugi raz posiłki z jednego profilu:

Za dostawę płacisz raz i każde kolejne dokupione posiłki na tym samym profilu nie zwiększą już kosztów dostawy.

Zakup posiłków na jednym profilu powoduje ich losowe zapakowanie w torbach.

Jeżeli zamawiasz posiłki z kilku profili:

Złożenie pierwszego zamówienia na danym profilu na dany dzień spowoduje naliczenie kosztów dostawy raz na jeden dzień. System ponownie naliczy koszt dostawy na każdy dzień przy złożeniu nowego zamówienia na każdym kolejnym profilu.

Jak złożyć zamówienie?

Do wyboru masz dwie ścieżki zakupowe – Comfort, Flexi oraz dodatkowo w aplikacji mobilnej masz dostępną również opcję Select. Zamówienie możesz złożyć na stronie ntfy.pl lub w aplikacji mobilnej.

W tym celu zarejestruj się, wystarczy e-mail i hasło.

Gdy posiadasz już zarejestrowane konto to na stronie internetowej wystarczy, że klikniesz “Stwórz swoją dietę” (w prawym górnym rogu). Jeśli korzystasz z aplikacji to pod kalendarzem dostaw zobaczysz przycisk “Nowe zamówienie”. Następnie wybierasz kaloryczność, ilość posiłków, pakiet lub dietę z wyborem posiłków, dni, w które ma przyjechać do Ciebie dieta oraz adres dostawy.

Płatności należy dokonać od razu w systemie PayU.

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-18:00 oraz w soboty w godz. 7:00-13:00.

Jak zamówić dwie diety na jeden adres?

Możesz zamówić dwie diety w jednym profilu, wtedy wszystkie posiłki będą dostarczane w jednej torbie, dzięki temu zapłacisz od razu mniej za dostawę.

Wykonując dwa (lub więcej) zamówień z jednego konta klienta i jednego profilu na te same dni płacisz za dostawę tylko raz, gdyż każde kolejne zamówienie jest przez system dokładane do pierwszego. Posiłki z obydwu zamówień pakowane są losowo do toreb, a w systemie oba zamówienia traktowane są jako jedna duża dieta.
Korzystając ze ścieżki zakupowej FLEXI można zamówić dania dla dwóch (lub większej ilości) osób podczas jednej płatności. Dla wszystkich posiłków będzie obowiązywała ta sama dieta domyślna ale każdy z posiłków podlega wymianie.
W tych wariantach nie ma możliwości edycji poszczególnych zamówień jeśli chodzi o datę czy adres dostawy.

Jeżeli chcesz otrzymywać indywidualne torby oraz mieć dostęp do osobnej edycji każdej z diet (w zakresie daty i miejsca dostawy), to złóż zamówienie z dwóch oddzielnych profili lub osobnych kont.

Dlaczego po zakupie nie widzę wyboru menu w aplikacji?

Czasami system potrzebuje kilku – kilkunastu minut aby zsynchronizować menu w aplikacji. Prosimy chwilę poczekać lub wylogować się i zalogować ponownie.

Czy mogę zmienić kaloryczność, dietę bądź pakiet w trakcie trwania zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie da się zmienić pakietu, diety lub kaloryczności ale można anulować zamówienie i zakupić je na nowo wybierając odpowiednie parametry. Po anulowaniu zamówienia środki wracają w równej wartości na skarbonkę w postaci punktów do ponownego wykorzystania. Zamówienie możesz anulować samodzielnie w aplikacji dzień po dniu, klikając na każdym dniu w pole “Zarządzaj dostawą”, następnie “Zrezygnuj z dostawy”. Można to zrobić również za naszym pośrednictwem, w tym celu należy skontaktować się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie: +48 728 604 000.
Ważne: po anulowaniu zamówienia powrót do poprzedniej oferty nie będzie już możliwy.

Jak otrzymać fakturę za zrealizowane zamówienia?

W panelu klienta zaznacz checkbox „chcę otrzymać fakturę na firmę” i uzupełnij numer NIP*. Zadbaj o to, żeby dane do faktury zostały wprowadzone najpóźniej na 2 dni przed planowaną pierwszą dostawą. W przypadku braku podania numeru NIP w terminie, wystawimy paragon.

Faktura wystawiana jest za wszystkie dostawy, zrealizowane w danym miesiącu. Dokument wysyłamy mailowo najpóźniej do 15 dnia kolejnego miesiąca (np. fakturę za dostawy zrealizowane w styczniu, wysyłamy do 15 lutego).

*Dane płatnika pobieramy na podstawie numeru NIP z bazy GUS, upewnij się że dane Twojej firmy są prawidłowe.

Co się stanie, gdy nie wybiorę menu?

Jeśli nie wybierzesz posiłków z menu to przygotujemy dla Ciebie zestaw posiłków domyślnych, które będą widoczne na Twoim koncie w kalendarzu dostaw.

Niedokończona płatność, punkty ze skarbonki zniknęły – co zrobić?

Punkty są pobierane ze skarbonki przy składaniu zamówienia nawet jeśli ostatecznie to zamówienie otrzyma status „częściowo opłacone” (tzn. nieaktywne), należy się wtedy z nami skontaktować lub zalogować się na konto klienta przez przeglądarkę i w historii zamówień odwołać to zamówienie. Kiedy status zamówienia zmieni się na „anulowane”, środki trafią automatycznie, ponownie na skarbonkę. W aplikacji takiej opcji nie ma.

Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?

Tak, nawet jeśli zamawiasz dietę tylko na dni robocze w tygodniu, system umożliwia Ci podanie także adresu na dostawy weekendowe. Ważne, aby także określić godziny dostaw w dni robocze i dni weekendowe. Możesz otrzymywać swoją dietę tam, gdzie Ci wygodnie i kiedy chcesz. 
 

W przypadku zamówień na niedzielę, zamówienia dostarczane są w soboty.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Zmiany adresu należy dokonać samodzielnie poprzez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej NTFY.

W celu zmiany adresu otwórz aplikację Nice To Fit You lub zaloguj się na stronie internetowej. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na który chcesz zmienić adres dostawy. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą” w aplikacji. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu. Na stronie internetowej kliknij “zmień” na adresie.
Jesteś teraz na widoku zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu.

Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej jeden dzień roboczy wcześniej do godziny 14:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 13:30.

Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 14:00. Adres na sobotę i niedzielę może być różny dlatego pamiętaj, że jeśli chcesz dostać obie paczki pod jeden adres należy na kalendarzu dostaw zmienić go osobno dla soboty i niedzieli. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie ntfy.pl.

W jaki sposób dostarczane są diety NICE TO FIT YOU?

Dostawy realizowane są w godzinach nocnych, najpóźniej do wyznaczonej godziny granicznej, dlatego podaj nam jak najwięcej informacji dotyczących sposobu dostawy, które pozwolą kurierowi dostarczyć Twoją dietę bez konieczności budzenia Cię w nocy. W profilu klienta, w zakładce Moje adresy możesz wybrać gdzie powinniśmy zostawić paczkę oraz podać nam instrukcje dostawy, w tym np. kod do domofonu.

W celu edycji kodu do domofonu, notatki dla kuriera, sposobu dostawy oraz godziny granicznej do doręczenia należy wejść w edycję adresu (w zakładce „moje adresy”). W pierwszej kolejności zobaczysz takie dane jak: ulica, numer domu/budynku, miasto i kod pocztowy.  Przechodząc „dalej” mamy możliwość uzupełnić resztę szczegółów dotyczących zamówienia.

W celu ewentualnego przekazania kierowcy klucza, breloka, pestki skontaktuj się z nami.

Jeżeli zależy Ci na zapewnieniu świeżości posiłków pozostawionych w miejscu dostawy, bardzo prosimy o wystawienie torby termicznej i dodanie o tym adnotacji w polu “notatka dla kuriera”. Umieszczenie w niej cateringu zabezpieczy odpowiednią temperaturę dań do momentu ich odebrania i schowania do lodówki.

Na ile dni mogę zamówić dietę?

Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie. Maksymalnie podczas składania jednego zamówienia na dietę możesz wybrać 100 dni do 5 miesięcy w przód. W opcji select możesz zamówić dania od 1 do 9 dni.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są w godzinach nocnych od północy, najpóźniej do wyznaczonej godziny granicznej. Jeśli potrzebujesz swojej dostawy np. do godziny 8:00 to wybierz ją w swoich danych adresowych.

W przypadku zamówień na niedzielę, zamówienia dostarczane są w soboty.

Czy mogę zawiesić dostawę diety, a następnie ją wznowić?

Zawiesić dostawę możesz poprzez anulowanie jej i zwrot środków za niewykorzystane dni na skarbonkę w postaci punktów lojalnościowych lub poprzez przełożenie dostawy na inny termin.
Możesz zrezygnować z dostawy na dany dzień najpóźniej dzień przed planowaną dostawą do godziny 10.00. Poprzez aplikację możesz anulować od razu cały dzień klikając na kalendarzu dostaw dany dzień, zjeżdżając na dół ekranu i klikając “Zarządzaj dostawą” – tam będzie dostępna opcja “Zrezygnuj z dostawy”. Aby anulować dostawę przez stronę internetową należy odwołać każdy posiłek osobno. Koszt dostawy zostanie zwrócony wraz z odwołaniem ostatniego posiłku.

Na jakim obszarze działa catering dietetyczny NICE TO FIT YOU?

Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę www.ntfy.pl/gdzie-jestesmy i wpisać interesujący Cię adres!

Czym jest voucher Nice To Fit You?

Voucher prezentowy to kwota jaką możesz obdarzyć swojego bliskiego lub znajomego do wykorzystania na nasze posiłki/dietę w dowolnej konfiguracji. Osoba obdarowana otrzymuje tę kwotę w postaci punktów, doładowanych na skarbonkę do wykorzystania w dowolny sposób.

W jakiej postaci trafi do mnie voucher?

Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Możesz go otrzymać na swój adres e-mail lub, po zaznaczeniu opcji „Chcę voucher jako prezent”, bezpośrednio wysłać na adres e-mail osoby, którą chcesz obdarować.

Jaką kwotę wybrać na prezent? Jak oszacować liczbę dni diety lub posiłków?

W celu oszacowania dokładnej kwoty należy skonfigurować przykładową dietę na naszym konfiguratorze: https://ntfy.pl/konfigurator

Czy mogę zamówić więcej niż 1 voucher?

Jasne, że tak! Każdy voucher należy osobno wypełnić. Za wszystkie możesz zapłacić jednym kliknięciem – z pozycji koszyka zakupowego.

Czy osoba obdarowana musi jeść 5 posiłków dziennie? Można zmienić ich liczbę?

To osoba obdarowana decyduje sposób wykorzystania vouchera. Może zamówić dowolną ilość posiłków na dowolną ilość dni. Jeśli zostanie przekroczona wartość vouchera to system przekieruje do dopłacenia różnicy.

Otrzymałem voucher na dietę pudełkową. Jak go wykorzystać?

  1. Załóż konto na naszej stronie.
  2. Napisz wiadomość do Biura Obsługi Klienta, na [email protected].
    Podaj nam:
    – imię oraz nazwisko,
    – wartość karty prezentowej,
    – unikalny kod karty,
    – e-mail konta na ntfy.pl, do którego mają zostać dodane pieniądze.
    Uzupełnij adres dostawy, wybierz dietę i zamów. Gotowe!

Jak działa voucher na dietę pudełkową do domu?

Voucher zawiera środki do doładowania konta w Nice To Fit You. Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Osoba obdarowana, aby aktywować voucher musi założyć konto wysłać do nas wiadomość na [email protected]. Biuro Obsługi Klienta doładowuje konto wskazaną kwotą. Najlepiej aby osoba obdarowana napisała do nas wiadomość osobiście, używając tego samego adresu, co do założenia konta na ntfy.pl. Następnie po doładowaniu środków może złożyć zamówienie.

Jak szybko przyjdzie do mnie voucher po zakończeniu transakcji? Mogę ją spersonalizować?

Personalizowany voucher Nice To Fit You, przychodzi do Ciebie natychmiast po opłaceniu – w formie elektronicznej! Po zaznaczeniu “Chcę voucher kartę jako prezent” masz możliwość wpisania dowolnej wiadomości/życzeń.

Czy voucher-y występują tylko w wersji elektronicznej? Czy istnieje możliwość fizycznego wręczenia prezentu?

Voucher wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną. Voucher możesz samodzielnie wydrukować.

Czy muszę wykorzystać całą kwotę na którą doładowany jest voucher?

Oczywiście, że nie musisz. Masz rok, aby skorzystać z vouchera. Niewykorzystane środki zostaną na skarbonce.

Jaką dietę wybrać dla obdarowanego voucherem Nice To Fit You?

Ty wybierasz jedynie kwotę vouchera a osoba obdarowana sama wybiera dietę.

Czy voucher od Nice To Fit You ma termin ważności?

Tak, 365 dni – pełen rok kalendarzowy od momentu zakupu karty prezentowej.

Co się stanie z niewykorzystanymi środkami z vouchera?

Masz przez rok czas na wykorzystanie środków ze skarbonki. Po tym czasie punkty tracą ważność.

Jakie są korzyści ze stosowania diety pudełkowej Nice To Fit You?

Przede wszystkim komfort! Masz wybór kiedy i co chcesz jeść a my przygotujemy to za Ciebie.

Czym jest skarbonka?

Skarbonka jest Twoim wirtualnym portfelem. Zasada jest prosta 1 punkt = 1 pln. Każdy punkt obniży o 1 pln wartość Twojego kolejnego zamówienia. Masz w swojej skarbonce 30 punktów? Przy kolejnej płatności za dietę zapłacisz mniej o 30 pln.

Jakie funkcjonalności znajdę w skarbonce?

Za określone czynności dostajesz punkty lojalnościowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową. Możesz również wypłacić z niej wpłacone środki – na to samo konto, z którego do nas przyszły. Wypłacone środki wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni.

Co oznaczają funkcje DOŁADUJ / WYPŁAĆ?

Doładuj – umożliwia zasilenie skarbonki nowymi środkami, które chcesz przeznaczyć na dietę. Skarbonkę możesz również doładować za pomocą vouchera. Tej funkcji możesz użyć, jeżeli nie zamawiasz planu dietetycznego z góry na miesiąc, a dobierasz posiłki w zależności od dnia i apetytu lub wizyty gości. Dzięki temu unikniesz co chwile konieczności płacenia, a należność za zamówienie zostaje automatycznie ściągnięta ze skarbonki. To wygodne! 

Wypłać – jeżeli doładowałeś skarbonkę, ale wiesz, że przez najbliższy czas nie będziesz korzystać z diety możesz wypłacić przelane środki na to samo konto, z którego do nas przyszły. Wypłacone środki wrócą do Ciebie w ciągu 14 dni.

Pamiętaj, że nie możesz wypłacić punktów zebranych w ramach programu lojalnościowego.

Czy mogę zebrane punkty w programie lojalnościowym wypłacić również na swoje konto?

W skarbonce istnieje podział na złotówki i punkty. Wpłacone złotówki możesz wypłacić, punktów nie. Zebrane punkty możesz wykorzystać do kolejnego zamówienia. Punkty lojalnościowe mają ważność 6 miesięcy.

Czy mogę płacić za posiłki punktami ze skarbonki?

Oczywiście, że tak. Skarbonka została stworzona z myślą o szybszych zamówieniach i większej wygodzie, bez konieczności realizowania płatności internetowych. W sytuacji gdy masz wystarczającą ilość punktów na swoje zamówienie, system nie przekieruje Cię już do płatności bankowej. Doładowana skarbonka to brak konieczności płacenia za kolejne zamówienia. Jeśli w skarbonce jest niewystarczająca ilość punktów do opłacenia zamówienia to system przekieruje Cię do opłacenia różnicy.

Na moje konto codziennie wpływają punkty za dietę obcej osoby. Dlaczego?

Najwidoczniej udostępniłeś swój indywidualny 5% kod rabatowy np. gdzieś na Social Mediach lub innym forum internetowym w związku z tym za każdą zrealizowaną dostawę podczas trwania zamówienia, na którym został użyty Twój indywidualny kod, Ty otrzymujesz 1 punkt do swojej skarbonki. Punkty lojalnościowe mają ważność 6 miesięcy.

Zamówiłem dietę, ale tuż przed płatnością postanowiłem dokonać zmian. Punkty ze skarbonki uciekły. Czy wrócą?

Punkty są pobierane ze skarbonki przy składaniu zamówienia nawet jeśli ostatecznie to zamówienie otrzyma status „częściowo opłacone” (tzn. nieaktywne), należy się wtedy z nami skontaktować lub zalogować się na konto klienta przez przeglądarkę i w historii zamówień odwołać to zamówienie, dzięki czemu środki trafią automatycznie, ponownie na skarbonkę. W aplikacji takiej opcji nie ma.

Czy mogę wypłacić punkty zebrane w programie lojalnościowym zanim wygasną, po upływie 6 miesięcy?

Nie ma możliwości wypłacenia punktów lojalnościowych. Punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego NTFY mogą zostać przeznaczone tylko na kolejne rezerwacje.

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: