FAQ

Jak możemy Ci pomóc?

Wpisz czego szukasz lub wybierz kategorie poniżej.

Wybierz kategorie

Wybór menu

Diety i pakiety

Funkcjonalności

Aplikacja

Comfort & Flexi

Select

Zamówienie i dostawa

Karta podarunkowa

Skarbonka

Wybór menu
Diety i pakiety
Funkcjonalności
Aplikacja
Comfort & Flexi
Select
Zamówienie i dostawa
Karta podarunkowa
Skarbonka

Wybór menu

  • Co oznacza wybór do 35 dań dziennie w ofercie Nice To Fit You?

    U nas w zależności od wybranego pakietu masz możliwość komponowania swojego menu w oparciu o dostępne posiłki z różnych diet. Pakiet Basic 20 to 20 dań codziennie do wyboru spośród diet: daily, classic, veggy i 100% vegan. Analogicznie: pakiet Plus 30 to wybór 30 dań (z diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF i proactive), a pakiet Super 35 to największy wybór – 35 dań z diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive i foodie. Na każdy z pięciu posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) przypada więc od 4 do 7 propozycji potraw w zależności od wybranego pakietu.

  • Jak dokonywać wyboru posiłków?

    Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta na stronie naszej www lub wejdź w aplikację mobilną Nice To Fit You. Jeżeli Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu –  będzie widoczna opcja wybrania posiłków. Posiłki wybierasz na podstawie apetycznych zdjęć, składu oraz ocen innych klientów. 

  • Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki?

    W aplikacji oraz panelu klienta, po zalogowaniu się widzisz zegarki – timery, które pokazują Ci ile czasu zostało do zaakceptowania lub zmiany menu, zmiany adresu dostawy lub godzin dostawy. Jeżeli nie wybierzesz żadnych posiłków, dostaniesz swoje podstawowe menu zgodne z planem diety, która została wybrana podczas zamówienia.

  • Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

    U nas nic nie musisz. Jeżeli nie wybierzesz innych posiłków niż te, które podpowiada Ci domyślny jadłospis, dostaniesz dietę zgodną ze swoim domyślnym planem. Przykładowo z diety classic.

  • Chciałbym mieć więcej wyboru menu codziennie. Czy mogę?

    Oczywiście, że tak. Posiadamy wygodne pakiety dietetyczne, które umożliwiają wybór posiłków oraz miksowanie dań z różnych planów dietetycznych. Obecnie, pakiet Basic 20 daje Ci wybór z Basic 20 dań. Pakiet Plus 30 to 30 dań, a Super 35 aż 35 potraw dziennie do wyboru. Jeżeli posiadasz najwyższy pakiet – nie ma możliwości większego wyboru. Jeżeli posiadasz pakiet Basic 20 lub Plus 30 – przy planowaniu nowej diety uwzględnij wyższy pakiet. Będziesz miał większy wybór.

  • Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

    Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz.

  • Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

    Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego.

  • Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

    Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość.

  • Po co mam oceniać dania? Czy mam z tego jakieś korzyści?

    Po każdym dniu diety dostajesz możliwość oceny posiłków w aplikacji oraz na stronie www. Oceniając zjedzone posiłki dajesz nam znać czy smakowało oraz czy są ew. rzeczy do poprawy przez nas. Zawsze słuchamy się swoich klientów i bierzemy pod uwagę ich zdanie. Dla nas ocena jest bardzo cenna, pomaga nam się rozwijać, dlatego Ciebie nagradzamy dodatkowym punktem do skarbonki, za każdy oceniony dzień diety. Punkty w skarbonce obniżą wartość Twojego kolejnego zamówienia diety.  

Diety i pakiety

  • Ile posiłków otrzymam?

    Zalecamy spożycie 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych. Dlatego podczas składania zamówienia z założenia zaznaczone jest 5 dań. Jednak u nas to Ty decydujesz, ile posiłków chcesz otrzymać. Wyboru możesz dokonać podczas składania zamówienia. Wystarczy, że odznaczysz posiłek, z którego chcesz zrezygnować klikając w pole z nazwą.

  • Dla kogo jest dieta NICE TO FIT YOU?

    Jeśli jesteś osobą, która chce schudnąć lub zdrowo się odżywiać, by Twój organizm lepiej funkcjonował, nasze diety są dla Ciebie.

    Jeśli posiadasz alergię lub chciałbyś wykluczyć, któryś składnik skontaktuj się z nami. Sprawdzimy jaka wersja diety najlepiej dopasuje się do Twoich wymagań.

    Na Twoim koncie on-line pod kalendarzem dostaw, znajdziesz PDF z tabelą składników i alergenów znajdujących się w naszych posiłkach zaplanowanych na najbliższe dni.

  • Jaką kaloryczność wybrać?

    To ile kalorii należy spożywać zależy m.in. od płci, wieku, masy ciała, wzrostu i aktywności fizycznej. Skorzystaj z naszego kalkulatora kalorii. Wciąż masz wątpliwości? Skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej pod numerem: +48 728 604 000 wybierając tonowo „2” lub pod adresem mailowym dietetyk@ntfy.pl. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. 

  • Ile kg i w jakim czasie stracę stosując dietę Nice To Fit You?

    By ustrzec się efektu jojo należy chudnąć 0,5 – 1,5 kg tygodniowo. Pamiętaj o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia. Dobre nawodnienie znacznie poprawi Twoje samopoczucie i pomoże w osiągnięciu postawionego celu.

  • Czy mogę podgrzewać jedzenie w mikrofalówce?

    Po usunięciu folii (nakłuciu), posiłki w czarnych pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno. Warunki podgrzania wymagane przez producenta na opakowaniach:

    • mikrofala max. 3,5 min 700W
    • piekarnik max. 15 minut 70 st. C

  • Czym są przekąski w diecie 2500 i 3000 kcal?

    Przekąski uwzględnione w diecie 2500 i 3000 kcal to batony stanowiące świetną przekąskę okołotreningową. Jeśli nie trenujesz możesz zjeść batona między posiłkami, gdy poczujesz uczucie głodu lub dopadnie Cię zmęczenie.

    Wszystkie batony są bez nabiału.

    W skład batonów wchodzą:
    – węglowodany złożone takie jak: płatki owsiane, jaglane, gryczane, ryżowe
    – węglowodany proste takie jak świeże (banany, jabłko, mango, maliny) i suszone (daktyle, rodzynki, żurawina, śliwki, jagody goji)
    – tłuszcz w postaci orzechów (nerkowca, włoskich, migdałów, laskowych) masła orzechowego, mleka kokosowego oraz oleju kokosowego
    – dodatki takie jak: kakao, gorzka czekolada, miód, ksylitol, cynamon

  • Czy mając celiakię mogę zamówić dietę ProActive?

    Do przygotowania diety ProActive nie wykorzystujemy produktów zawierających gluten. Występują one jednak w pozostałych wariantach, które przyrządzamy w naszej kuchni. Oznacza to, że śladowe ich ilości mogą znaleźć się w diecie Active, dlatego nie jest ona zalecana dla osób chorych na celiakię.

  • Czym dokładnie jest dieta Light LG&DF?

    Dieta Light LG&DF to tworzona przez naszych ekspertów kompozycja mikroelementów. Działa antyzapalnie, wspomaga układ immunologiczny i trawienny, a przy okazji wyklucza nabiał i ogranicza zawartość glutenu. Dieta pudełkowa bezmięsna, ale z rybami. Ten wariant układamy z myślą o najbardziej wymagających żołądkach i podniebieniach!

  • Czym się różnią pakiety NTFY?

    W Nice To Fit You oferujemy 3 pakiety: Basic 20, Plus 30 i Super 35.

    – Basic 20: otrzymujesz dostęp do 20 różnych dań każdego dnia spośród czterech diet: daily, classic, veggy i 100% vegan.

    – Plus 30: otrzymujesz dostęp do 30 różnych dań każdego dnia spośród pięciu diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF i proactive.

    – Super 35: otrzymujesz dostęp do 35 różnych dań każdego dnia spośród sześciu diet: daily, classic, veggy, 100% vegan, light LG&DF, proactive i foodie.

  • Czy osoby chore na celiakię znajdą w ofercie Nice To Fit You dietę dla siebie?

    Nasze diety Light LG&DF & ProActive maksymalnie ograniczają gluten! Jeżeli natomiast jesteś osobą chorą na celiakię lub posiadasz silne uczulenie / alergię na gluten, niestety – nie możemy zagwarantować 100% braku zanieczyszczenia glutenem potraw, ze względu na wspólną kuchnię.

  • Czy Nice To Fit You posiada dietę bez nabiału?

    Tak. Nasze diety pudełkowe Light LG&DF & 100% Vegan wykluczają całkowicie nabiał z diety.

  • Czy Nice To Fit You posiada w swojej ofercie dietę pudełkową ograniczającą gluten i wykluczającą nabiał jednocześnie?

    Tak. Dieta Light LG&DF w swoich założeniach wyklucza nabiał oraz maksymalnie ogranicza gluten. Dieta 100% Vegan wyklucza wszelkie produkty odzwierzęce – nabiał, mięso, jaja, miód oraz ryby. Dietami, które ograniczają maksymalnie gluten są diety Light LG&DF & ProActive. 

    Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz ograniczać gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety Light LG&DF & ProActive & 100% Vegan.

  • Czym dokładnie jest dieta 100% Vegan?

    Wprowadziliśmy wegańską dietę pudełkową (100% Vegan). W tej diecie nie będzie produktów mlecznych. Diety Light LG&DF i ProActive dostępne w pakiecie Plus 30 są dietami #LessGluten. 

    Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz ograniczyć maksymalnie gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety Light LG&DF & 100% Vegan & ProActive.

  • Czy dieta pudełkowa wegańska (100% Vegan) będzie tak samo jak nabiał wykluczała lub ograniczała gluten?

    Jeżeli chcesz wykluczać nabiał oraz maksymalnie ograniczyć gluten ze swojej diety możesz komponować swoje codzienne menu w oparciu o diety 100% Vegan & ProActive. Nasza w 100% zbilansowana dieta Vegan będzie wykluczała nabiał, jaja, mięso, miód oraz ryby – czyli wszystkie produkty odzwierzęce. Nie będzie ona natomiast wykluczała, ani ograniczała glutenu.

    Dietą, która w swoim jadłospisie maksymalnie ogranicza gluten (tak jak nieistniejący już Less Gluten & Dairy Free) jest dieta niskowęglowodanowa, białkowo – tłuszczowa ProActive (dawniej  Less Carb).

  • Jakie produkty wyklucza wasza dieta Vegan?

    Nasza dieta wegańska wykluczać będzie wszelkie produkty odzwierzęce: mięso, nabiał, jaja, miód oraz ryby.

  • Czy dieta ProActive to dieta o obniżonej zawartości węglowodanów, a jednocześnie o podwyższonej ilości białka oraz tłuszczów, (dieta białkowo – tłuszczowa)?

    Dokładnie tak. W Diecie ProActive nie zmieniło się nic względem jej starych właściwości oraz przeznaczenia. Dalej jest dietą niskowęglowodanową, białkowo – tłuszczową. Zmieniła się tylko nazwa.

  • Czy dieta ProActive to dalej dieta o obniżonej zawartości węglowodanów, a jednocześnie o podwyższonej ilości białka oraz tłuszczów, (dieta białkowo – tłuszczowa)?

    Dokładnie tak. W Diecie ProActive nie zmieniło się nic względem jej starych właściwości oraz przeznaczenia. Zmieniła się tylko nazwa.

Funkcjonalności

  • Czym i po co jest funkcja dodawania posiłków do istniejącej już diety?

    Jeżeli chcesz zjeść śniadanie w dwie osoby lub np obiad ze znajomymi, a nie chce się wam gotować lub zamawiać kolejnej pizzy. Możesz wybierać dodatkowe posiłki oraz ich rozmiar (kaloryczność).

  • Czy mogę zamawiać pojedyncze posiłki, bez miesięcznego planu diety?

    Oczywiście, że tak. U nas nie musisz się decydować na ogromne deklaracje czy podpisywać cyrografu. Zamawiasz tyle ile chcesz. I na ile chcesz. Możesz zamówić sobie diete na 1 dzień, na 2 dni albo same obiady z kolacjami na tydzień. Ty wybierasz, my gotujemy. 

  • Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam zapewniony w pracy. Czy jest taka możliwość?

    Oczywiście. U nas nic nie musisz, ale możesz wszystko. Przejdź do naszego konfiguratora diety i zaplanuj swoje posiłki tak jak chcesz.

  • Nie znoszę jeść śniadań. Czy istnieje możliwość ominięcia tego posiłku w cateringu Nice To Fit You?

    Tak. Możesz nie jeść nawet kolacji, ani obiadów. U nas jesz tak jak chcesz i ile chcesz. Nie narzucamy niczego. 

  • Skąd wziąć funkcję dodawania posiłków?

    Zaloguj się na swoje konto. W Panelu Klienta, wybierz aktywną dietę, którą posiadasz. Do obecnych już opcji wyboru menu i oceny posiłków z dnia poprzedniego doszła nowa: możliwość zmiany rozmiaru (kaloryczności) posiłku oraz jego ilości. Bez problemu domówisz 4 kolejne śniadania w różnym rozmiarze, jeżeli spodziewasz się głodnych gości. 

  • Jak dodawać posiłki?

    To bardzo proste! W Panelu Klienta, w oknie zarządzania dietą na stronie internetowej lub z poziomu aplikacji mobilnej obok danego posiłku w Twojej diecie kliknij ikonę “plus”, aby dodać posiłek i wybrać jego rozmiar (kaloryczność). 

  • Ile maksymalnie posiłków mogę dodać?

    Nie istnieje górny limit zamówionych dodatkowo posiłków. Jeżeli planujesz imprezę na 30 osób, to spokojnie możesz do swojego planu dietetycznego domówić 30 zestawów obiadowych z kolacją i podwieczorkiem. Ty wybierasz, my gotujemy. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. 

  • Czy istnieje minimum posiłków zamawianych na dzień?

    Tak, minimalne zamówienie wynosi 1 posiłek. Możesz z nami jadać jedynie śniadania, lub same obiady i kolacje. Niczego nie narzucamy, a dajemy możliwość. Pamiętaj, że jeżeli wybierzesz kaloryczność np. 2000 kcal i zaznaczysz tylko 3 posiłki z tego pakietu – dostaniesz sumę kalorii tych posiłków. Całość będzie pomniejszona o odjęte posiłki. 

  • Czy za dodatkowe posiłki do diety mogę zapłacić punktami ze skarbonki?

    Tak, i tak będzie najwygodniej. Jeżeli często korzystasz z naszej nowej funkcji dobierania posiłków ze względu na okoliczności, pracę lub częste odwiedziny przez znajomych – doładuj skarbonkę na określoną kwotę i nie martw się więcej koniecznością wykonywania co chwilę płatności internetowych

Aplikacja

  • Jakie funkcje oferuje aplikacja Nice To Fit You?

    W aplikacji masz możliwość zarezerwowania i opłacenia diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz:

    1. Szybkie płatności,
    2. Zarządzanie kalendarzem i adresami dostaw,
    3. Wybór menu w oparciu o realne zdjęcia potraw,
    4. Spersonalizowane składanie rezerwacji (FLEXI),
    5. Możliwość oceniania dań – zbieranie punktów rabatowych.
  • Jak odbywa się wybór menu?

    Wybierając menu w naszej aplikacji mobilnej Nice To Fit You decyzję podejmujesz nie tylko sprawdzając opis dania, ale również na podstawie apetycznych zdjęć potraw! Nasi Klienci szczerze pokochali tę opcję!

  • Jakie formy płatności oferuje aplikacja Nice To Fit You?

    W naszej aplikacji zapłacisz wygodnie wszystkimi najpopularniejszymi formami internetowych płatności – szybko i wygodnie.

  • Czy w aplikacji mogę zmienić adres i termin dostawy?

    Termin oraz adres dostawy bez problemu zmienisz z poziomu aplikacji mobilnej – możesz np. przełożyć dany dzień diety na inną datę, jeśli wypadnie Ci nieplanowana delegacja lub wyjeżdżasz z rodziną na urlop. Możesz zmienić adres dostawy sobotniej, jeśli wyjeżdżasz na weekend – Twoja torba z dietą na sobotę i niedzielę dotrze we wskazane w aplikacji miejsce.

    Jak zmienić adres dostawy w 3 krokach?

    1. Otwórz aplikację Nice To Fit You. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na który chcesz zmienić adres dostawy.
    2. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą”. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu.
    3. Jesteś teraz na widoku zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu w aplikacji.

    Pamiętaj, że możesz podać inny adres i godziny dostaw na dni robocze tygodnia, a inne na weekend.

    Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

  • Czy poprzez aplikację mogę zbierać punkty w programie lojalnościowym?

    Tak! Oceniając smaki zyskujesz punkty do skarbonki, które obniżają wartość Twojego zamówienia podczas następnej rezerwacji diety. Punkty do skarbonki możesz zbierać również na inne sposoby w naszym programie lojalnościowym, m.in. zamawiając wspólne dostawy lub oferując znajomym swój indywidualny kod rabatowy. Zjadłeś z nami ponad 50 zestawów? Za to również przyznajemy dodatkowe rabaty!

  • Co zyskuję dzięki aplikacji Nice To Fit You?

    W aplikacji masz możliwość zaplanowania swojej diety. Używając naszej aplikacji zyskujesz m.in.:

    • Nieograniczona liczba posiłków → Zamawiaj dla siebie, dzieci, rodziny albo przyjaciół (FLEXI).
    • Wybór kaloryczność poszczególnych posiłków → Dobieraj wielkości potraw do indywidualnych potrzeb Twoich bliskich lub np. swojego zmiennego zapotrzebowania. (FLEXI) 
    • Personalizacja dni dostaw → Dopasuj kalendarz do swoich dni treningowych, spędzonych na pracy zdalnej, urlopie czy w delegacji.
    • Zmiana i wprowadzenie adresów dostaw Twojej diety → Zmień adres dostawy jeśli wyjeżdżasz na weekend lub urlop.

    Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

  • Jakie dokładnie funkcje oferuje aplikacja Nice To Fit You?

    Po pobraniu aplikacji będziesz mieć wpływ na:

    • rezerwowanie i planowanie diety
    • dobór dowolnej liczby posiłków w zestawie
    • wybór menu
    • wybór kaloryczności poszczególnych posiłków
    • zdjęcia i opisy dań
    • możliwość oceniania potraw (a w konsekwencji – zbieranie punktów obniżających cenę zestawów i wpływ na to, co znajdzie się w jadłospisie w przyszłości)
    • możliwość przełożenia terminu dostawy
    • widok i edycja kalendarza dostaw
    • możliwość zmiany adresu dostaw
    • szybka płatność
    • podgląd stanu skarbonki
    • możliwość wprowadzenia danych do faktury

    Pobierz aplikację i zarządzaj dietą swoją, i swoich bliskich jeszcze wygodniej!

Comfort & Flexi

  • Co oznacza Comfort?

    Comfort to klasyczna ścieżka zakupowa dostępna na naszej stronie www.ntfy.pl i w aplikacji. Wybierasz kaloryczność oraz liczbę posiłków dziennie, czas trwania diety “od – do” oraz decydujesz, czy chcesz otrzymywać dostawy wyłącznie w dni powszednie, czy także w weekendy.

  • Czym jest Flexi?

    Flexi to ścieżka zakupowa dostępna jedynie w naszej aplikacji mobilnej Nice To Fit You. Cechuje ją jeszcze większa wygoda i wolność wyboru niż w ścieżce Comfort – możesz wybrać dowolne dni trwania diety, np. co drugi lub trzeci dzień, albo tylko czwartki i środy. Dodatkowo możesz zamówić dowolną liczbę posiłków na każdy dzień w różnych rozmiarach (kaloryczności). Jadasz śniadania z rodziną, obiady w pracy sam, ale z kolacji rezygnujesz? Każdy Twój dzień jest inny? Z Flexi wszystko jest możliwe, m.in.: dobór dowolnej liczby dań w zestawie, wybór menu, wybór kaloryczności poszczególnych posiłków.

Select

  • Czym dokładnie jest funkcja SELECT?

    NTFY SELECT jest to ścieżka składania zamówień poszczególnych dań na wybrane okazje, dostępna jedynie w aplikacji mobilnej. Można dzięki niej dobrać dokładnie takie dania, w takim rozmiarze i ilości na jakie ma się ochotę. Można dopasować je do swojego planu treningowego lub dietetycznego. Ty wybierasz, my gotujemy! 

  • Jaka jest różnica pomiędzy SELECT a FLEXI?

    • FLEXI jest spersonalizowaną ścieżką zamawiania codziennej, całej diety dla 1+  osoby. Widok wyboru menu dostępny jest dopiero po złożeniu zamówienia. Dostępne w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej.
    • SELECT jest ścieżką zamawiania poszczególnych dań. Widok wyboru menu dostępny jest od razu podczas składania zamówienia. Dostępne jedynie w aplikacji mobilnej NTFY.
  • Jak skorzystać ze ścieżki zamówień SELECT?

    Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję SELECT w aplikacji mobilnej. 

  • Czy zamawiając z SELECT mam dostęp do wyboru menu?

    Oczywiście. Wybór menu jest u nas w cenie, i dostępny w każdej formie złożonego zamówienia – zarówno w COMFORT, FLEXI jak i SELECT.

  • Czy mogę korzystać jednocześnie (na jednym koncie) z Flexi / Comfort i Select?

    Jak najbardziej. Nie ma ograniczeń dotyczących złożonych zamówień. Na jednym koncie, w aplikacji mobilnej można zmieniać profile użytkowników i składać różne zamówienia. Nie zmieniając profili również można zamówić kilka diet w dowolnych konfiguracjach –  COMFORT, FLEXI jak i SELECT.

  • Czy jak zamawiam SELECT to otrzymam posiłki tego samego dnia?

    Z funkcją SELECT można zamawiać dania już na następny dzień roboczy.

  • Czy mogę ułożyć swoją dietę w SELECT?

    Jak najbardziej! Możesz dopasować posiłki do swojego planu dietetycznego lub treningowego. W przyszłości będzie można również dopasować posiłki pod konkretną kaloryczność oraz bilans makroskładników.

Zamówienie i dostawa

  • Niedokończona płatność, punkty ze skarbonki zniknęły – co zrobić?

    Zaloguj się do swojego Panelu Klienta oraz wejdź w zakładkę „Historia”. Zobaczysz historię zamówień. Edytuj to niedokończone i je anuluj. Punkty wrócą natychmiastowo do skarbonki. Stwórz nową rezerwację i ponownie opłać zamówienie.

  • Jak złożyć zamówienie?

    Do wyboru masz dwie ścieżki zakupowe – klasyczna, terminowa Comfort oraz spersonalizowana pod każdym względem Flexi. Zamówienie możesz złożyć na stronie ntfy.pl w wersji Comfort lub klikając przycisk „złóż zamówienie” w aplikacji mobilnej wybierając nową ścieżkę zakupową Flexi. 

    W tym celu załóż profil on-line, wystarczy e-mail i hasło. Zyskujesz wiele możliwości, między innymi możesz samodzielnie: 

    • wybierać dania na podstawie zdjęć;
    • oceniać menu;
    • decydować o tym, ile trwa Twoja dieta oraz z ilu składa się elementów w zestawie;
    • wybierać w jakie dni chcesz otrzymywać dostawy;
    • zmieniać termin dostawy.

    Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-19:00 oraz w soboty w godz. 8:00-14:00.

  • Jak działa system online NICE TO FIT YOU?

    Dzięki systemowi online możesz samodzielnie składać zamówienia, dokonywać płatności, ustalać terminy dostaw, wybierać te posiłki, które lubisz oraz oceniać menu.

  • Z czego wynika różnica w cenach pakietów?

    Każdy pakiet to inna ilość dostępnych diet oraz szerokości wyboru menu. Im wyższy pakiety tym wyższa cena, ale i możliwości!

  • Czy mogę zmienić pakiet lub kaloryczność w trakcie trwania zamówienia?

    Oczywiście! Wystarczy, że zgłosisz nam zmianę mailowo, telefonicznie lub poprzez czat na naszej stronie internetowej. Przeliczymy zamówienie i wprowadzimy zmianę jak najszybciej się da.

  • Co się stanie, gdy nie wybiorę menu?

    Gdy nie wybierzesz konkretnych dań, otrzymasz posiłki zgodnie z wybranym wariantem domyślnym diety.

  • Czy mogę zmienić adres dostawy?

    Zmiany adresu dokonać samodzielnie w aplikacji mobilnej NTFY lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie. Możesz również skorzystać z czatu dostępnego na naszej stronie. 

    Jak to działa w 4 krokach?

    1. Otwórz aplikację Nice To Fit You. Na widoku kalendarza dostaw – kliknij wybrany dzień, na który chcesz zmienić adres dostawy.
    2. Pod widokiem wyboru menu jest licznik czasu pozostałego na zmianę adresu oraz terminu dostawy. Kliknij “zarządzaj dostawą”. Przejdziesz na widok zmiany adresu i godziny lub dnia dostawy. Wybierz zmianę adresu.
    3. Jesteś teraz na widoku zarządzania swoimi adresami dostaw. Możesz wybrać wprowadzony wcześniej adres lub dodać nowy. Dodając nowy adres masz możliwość wprowadzenia wszelkich szczegółów dostawy dla kuriera, takich jak: kod do bramy, piętro, godziny dostaw, miejsce pozostawienia lub schowania torby, oraz możesz nadać indywidualną nazwę dla tego adresu w aplikacji.
    4. Sprawdź poprawność adresu 2 razy, aby kurier mógł dostarczyć Twoją dietę bez problemu.

    Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej jeden dzień roboczy wcześniej do godziny 14:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 11:00.

    Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 14:00. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie ntfy.pl.

  • Na ile dni mogę zamówić dietę?

    Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.

  • Czy mogę zawiesić dostawę diety, a następnie ją wznowić?

    Tak, zachęcamy do zmiany terminu poprzez swój profil on-line lub aplikację mobilną.

    Możesz rozmyślić się z dostawy na dany dzień najpóźniej dzień przed planowaną dostawą do godziny 10.00.

    Zestaw możesz przenieść na wiele dni do przodu. Nie musi to być akurat dzień kończący catering. Dlatego delegacja lub urlop nie stanowią przeszkody. Z kolei na dany dzień możesz przenieść zamówienie najpóźniej dwa dni wcześniej do godz. 15:00. Wyjątkiem jest poniedziałek – zamówienie na poniedziałek możesz przenieść do soboty do godz. 10:00. Wystarczy przenieść dzień w swoim kalendarzu on-line lub aplikacji mobilnej na nowy wybrany termin.

    Czy mogę wybrać inny adres dostawy w dni robocze, a inny na weekend?

    Tak, nawet jeśli zamawiasz dietę tylko na dni robocze w tygodniu, system umożliwia Ci podanie także adresu na dostawy weekendowe. Ważne, aby także określić godziny dostaw w dni robocze i dni weekendowe. Możesz otrzymywać swoją dietę tam, gdzie Ci wygodnie i kiedy chcesz. 

    Dlaczego system prosi o uzupełnienie adresu i godzin dostawy na weekend, gdy zamawiam tylko na dni robocze w tygodniu?

    Z poziomu aplikacji klient sam wpisuje adres i aby torba trafiła w Twoje ręce bardzo ważne jest, aby dane na każdy dzień tygodnia były prawidłowo uzupełnione. 

    Źle wpisany adres dostawy uniemożliwi dostawę Twojej diety na czas.

    W trosce o Twoją wygodę, chodzi o domyślny adres dostawy weekendowej, na wypadek dodatkowo zamówionego zestawu – nawet na ostatnią chwilę.

  • Na jakim obszarze działa catering dietetyczny NICE TO FIT YOU?

    Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę www.ntfy.pl/gdzie-jestesmy i wpisać interesujący Cię adres!

  • W jaki sposób dostarczane są diety NICE TO FIT YOU?

    Diety dostarczane są w zgrzanych pojemnikach zapakowanych razem w papierową torbę. W razie deszczu zamówienie pakowane jest w dodatkową torbę foliową.

  • W jakich godzinach realizowane są dostawy?

    Dostawy są realizowane od późnych godzin nocnych do rana, najpóźniej do 10:00 rano. Aby dostawa przebiegła sprawnie, bez problemu możesz przekazać naszemu dostawcy kod do domofonu.

    Szczegóły dostaw ustalane są telefonicznie lub mailowo po złożeniu i opłaceniu pierwszego zamówienia. Kolejne zamówienia aktywowane są automatycznie. Zmiany adresu można dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Karta podarunkowa

  • Czym jest karta prezentowa Nice To Fit You?

    Voucher prezentowy to rozwiązanie stworzone w trosce o Twoich bliskich. Pomóż im przekonać się, że dieta pudełkowa nie musi być niesmaczna, drętwa i monotonna! Zadbaj o ich odporność i zdrowie jednym kliknięciem. Resztę bierzemy na siebie. 

  • Czym różni się opcja “kupuję” od “kupuję na prezent”?

    Kupuję na prezent – oznacza, że podczas procesu zakupowego musisz podać e-mail osoby obdarowanej. Po zakończeniu płatności, system wysyła automatycznie voucher prezentowy na podany wyżej adres.

  • Jaką kwotę wybrać na prezent? Jak oszacować liczbę dni diety lub posiłków?

    W opcji 5 posiłków dziennie (standardowej) powinieneś liczyć ok 60 PLN za dostawę torby pełnej zbilansowanych posiłków na cały dzień – pod drzwi lub do biura osoby obdarowanej. 

    Z doświadczenia wiemy, że zauważalne efekty stosowania naszej diety występują już po tygodniu, w zależności od człowieka.

  • Czy mogę zamówić więcej niż 1 Kartę Prezentową?

    Jasne, że tak! Każdą Kartę Prezentową należy osobno wypełnić. Za wszystkie możesz zapłacić jednym kliknięciem – z pozycji koszyka zakupowego.

  • Czy osoba obdarowana musi jeść 5 posiłków dziennie? Można zmienić ich liczbę?

    W Nice To Fit You nic nie musisz! Możesz jeść tyle posiłków dziennie, na ile masz ochotę. Każdy decyduje sam o sobie.

  • Otrzymałem voucher na dietę pudełkową. Jak go wykorzystać?

    To proste jak 1, 2, 3!

    1. Załóż konto na naszej stronie oraz potwierdź je poprzez swój najlepszy e-mail. 
    1. Napisz wiadomość do Biura Obsługi Klienta, na hello@ntfy.pl.
      Użyj tego samego maila, co do rejestracji konta. Podaj nam: 
      • imię oraz nazwisko,
      • wartość karty prezentowej, 
      • unikalny kod karty, 
      • identyfikator (e-mail) konta na ntfy.pl, do którego mają zostać dodane pieniądze. 
    2. Uzupełnij adres dostawy, wybierz dietę i zamów. Gotowe! znajdziesz prezent pod drzwiami swojego mieszkania.

    W razie pytań, zapraszamy do dzwonienia.

  • Jak działa voucher, karta prezentowa na dietę pudełkową do domu?

    Karta działa prosto i intuicyjnie. Kupując ja, wpisujesz wartość prezentu, wybierasz lub wpisujesz swoją dedykację, opłacasz zamówienie i gotowe! Na każdym voucherze znajduje się unikalny kod prezentowy. 

    Kartę można kupić normalnie i wręczyć osobiście lub wybrać opcję “kup na prezent”, spowoduje to automatyczną wysyłkę prezentu do osoby obdarowanej na adres e-mail.

    Osoba obdarowana, aby aktywować kartę musi założyć konto wysłać do nas wiadomośc na hello@ntfy.pl. Biuro Obsługi Klienta doładowuje konto wskazaną kwotą. Najlepiej aby osoba obdarowana napisała do nas wiadomość osobiście, używając tego samego adresu, co do założenia konta na ntfy.pl.

  • Jak szybko przyjdzie do mnie karta po zakończeniu transakcji? Mogę ją spersonalizować?

    Personalizowana karta prezentowa Nice To Fit You, przychodzi do Ciebie natychmiast – w formie elektronicznej! Jednym z głównych założeń Nice To Fit You jest elastyczność oraz personalizacja! Nie bylibyśmy sobą, gdyby nasza karta prezentowa nie była możliwa do spersonalizowania.

  • Czy Karty Prezentowe występują tylko w wersji elektronicznej? Czy istnieje możliwość fizycznego wręczenia prezentu?

    Obecnie, w dobie pandemii, wolimy zachować dystrybucję jedynie elektroniczną w celu zapewnienia wszystkim maksymalnego bezpieczeństwa. Voucher elektroniczny można wydrukować na grubym papierze, schować do eleganckiej koperty i samodzielnie ozdobić. Niebawem wprowadzimy również fizyczną kartę prezentową. 

  • Czy muszę wykorzystać całą kwotę na którą doładowana jest Karta Prezentowa?

    Oczywiście, że nie musisz. Masz rok, aby skorzystać z karty. Niewykorzystane środki będzie można wypłacić na wskazane konto bankowe.

  • Jaką dietę wybrać dla obdarowanego Kartą Prezentową To Fit You?

    Nie musisz wybierać – wybór ulubionych posiłków leży po stronie obdarowanego. Po założeniu swojego konta i aktywowaniu go mailowo z Biurem Obsługi Klienta, osoba, która otrzymała prezent sama wybiera sobie dietę, którą chcę zamówić.

  • Czy Karta Prezentowa, voucher od Nice To Fit You ma termin ważności?

    Tak, 365 dni – pełen rok kalendarzowy od momentu dostarczenia karty prezentowej.

  • Co się stanie z niewykorzystanymi środkami z vouchera?

    W przypadku niewykorzystania środków można doładować konto odpowiednią kwotą wystarczającą do zamówienia kolejnej torby. Środki można również wypłacić na wskazane konto bankowe. 

  • Jakie są korzyści ze stosowania diety pudełkowej Nice To Fit You?

    Ogromne! Lepsze samopoczucie, szybszy metabolizm, podwyższona odporność, regulacja wagi organizmu. No i komfort! Ty wybierasz, a resztę bierzemy na siebie.

Skarbonka

  • Czym jest skarbonka?

    Skarbonka to Twoje specjalne miejsce w Panelu Klienta, gdzie zbierasz punkty lojalnościowe za swoje aktywności związane z cateringiem dietetycznym Nice To Fit You. Zasada jest prosta 1 punkt = 1 pln. Każdy punkt obniży o 1 pln wartość Twojego kolejnego zamówienia dostawy diety. W Twojej skarbonce uzbierało się 60 punktów? Przy kolejnej płatności za dietę zapłacisz mniej o 60 pln. To proste, i się opłaca!

  • Jakie funkcjonalności znajdę w skarbonce?

    Bardzo proste i przydatne. Za określone czynności dostajesz punkty rabatowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową. Możesz również wypłacić z niej wpłacone środki – na to samo konto z którego do nas przyszły.

  • Program lojalnościowy. Jak zdobywać punkty i zyskiwać rabaty?

    W Nice To Fit You punkty lojalnościowe możesz zdobywać na kilka sposobów. Pamiętaj, że 1 punkt = 1 pln rabatu. Jeśli zjadłeś już z nami ponad 100 zestawów i skorzystasz ze wszystkich możliwości, jakie daje Ci nasz program, jesteś w stanie zyskać – realnie – ponad 200 pln dodatkowego rabatu miesięcznie! To się opłaca! Wszelkie punkty naliczają się po zrealizowanej poprawnie dostawie

    • Oceniaj dania – za każdy oceniony zestaw (od 1 do 5 gwiazdek) na skarbonkę otrzymasz 1 punkt do skarbonki [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za samo codzienne ocenianie zestawów otrzymasz 30 punktów = 30 pln rabatu.]
    • Zaproś przyjaciół – jeśli zaprosisz przyjaciela do stołu z naszą dietą pudełkową podając mu swój indywidualny 5% kod rabatowy, obniżysz tym samym wartość jego zamówienia. Za każdy dzień diety zrealizowanej z Twoim kodem rabatowym przez przyjaciela – otrzymasz 1 punkt do skarbonki. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za samo zaproszenie jednej nowej osoby otrzymasz 30 punktów = 30 pln rabatu.]
    • Wspólna dostawa – zamawiasz catering razem z sąsiadem z bramy, partnerem, współpracownikiem lub współlokatorem? Napisz do naszego Biura Obsługi Klienta i poinformuj, które diety chcecie mieć razem dostarczane. Dla nas to logistyczna oszczędność, a więc i dla Was! Zasady są proste, za 2 wspólne dostawy na jeden adres otrzymacie każdy po 3 punkty do swojej skarbonki, dziennie. 3 osoby – 4 punkty, a 4 osoby i więcej to po 5 punktów dziennie do skarbonki każdego z Was. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za wspólną dostawę we dwie osoby otrzymacie średnio po 90 punktów = 90 pln rabatu.]
    • Stary wyjadacz – zjadłeś już z nami 50 zestawów? Za każdy zrealizowany dzień z nowej diety system przydzieli Ci odpowiednią bonifikatę, w zależności od Twojego doświadczenia. 50 – 99 zjedzonych zestawów z nami to 1 punkt dziennie. 100 – 149 zestawów to 2 punkty dziennie do skarbonki, a 150 toreb i więcej to aż 3 punkty na dzień dla Ciebie, od nas. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, jeśli jesteś pomiędzy 50, a 99 zestawami historycznie, otrzymasz średnio 30 pln rabatu. W kolejnym progu 60 pln, a na najwyższym progu – aż 90 pln rabatu!]
  • Co oznaczają i po co są funkcje DOŁADUJ / WYPŁAĆ?

    Doładuj – umożliwia zasilenie skarbonki nowymi środkami, które chcesz przeznaczyć na dietę. (Skarbonkę możesz również doładować za pomocą Karty Prezentowej). Tej funkcji możesz użyć, jeżeli nie zamawiasz planu dietetycznego z góry na miesiąc, a dobierasz posiłki w zależności od dnia i apetytu lub wizyty gości. Dzięki temu unikniesz co chwile konieczności płacenia, a należność za zamówienie zostaje automatycznie ściągnięta ze skarbonki. To wygodne! 

    Wypłać – jeżeli doładowałeś skarbonkę, ale wiesz, że przez najbliższy czas nie będziesz korzystać z diety możesz wypłacić przelane środki. Wrócą one na to samo konto z którego zostały wpłacone.

  • Czy mogę zebrane punkty w programie lojalnościowym wypłacić również na swoje konto?

    Niestety nie. W skarbonce istnieje podział na złotówki i punkty. Wpłacone złotówki możesz wypłacić, punktów nie. Zebrane punkty możesz zamienić jedynie na kolejne posiłki lub jako rabat do następnego zamówienia diety. 

  • Czy mogę płacić za posiłki punktami ze skarbonki?

    Oczywiście, że tak. Skarbonka została stworzona z myślą o szybszych zamówieniach i większej wygodzie. Doładowana skarbonka to brak konieczności płacenia za kolejne zamówienia – jeżeli zamawiasz dodatkowe posiłki często.

  • Na moje konto codziennie wpływają punkty za dietę obcej osoby. Dlaczego?

    Najwidoczniej udostępniłeś swój indywidualny 5% kod rabatowy gdzieś na Social Media lub innym forum internetowym – może już o tym zapomniałeś? Za każdy dzień diety zrealizowany z Twoim kodem, Ty otrzymujesz 1 punkt do swojej skarbonki, to dla Ciebie korzyść.

  • Zamówiłem dietę, ale tuż przed płatnością postanowiłem dokonać zmian. Punkty ze skarbonki uciekły. Czy wrócą?

    Nasza firma jest transparentna tak, że wręcz przezroczysta. Z nami nic nie ginie – chyba, że zbędne kilogramy. Jeżeli omyłkowo złożyłeś zamówienie, ale przed płatnością się wycofałeś, a punky ze skarbonki uciekły – zaloguj się do swojego Panelu Klienta, wejdź w zakładkę “Historia” i anuluj niechciane zamówienie. Pobrane punkty wrócą błyskawicznie.

  • Czy mogę wypłacić punkty zebrane w programie lojalnościowym zanim wygasną, po upływie 6 miesięcy?

    Punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego NTFY mogą zostać przeznaczone tylko na kolejne rezerwacje posiłków. Wypłacić można jedynie środki, które zostały wpłacone na Skarbonkę poprzez funkcję ”Doładuj Skarbonkę”. Zachęcamy do sprawdzania w historii Skarbonki, ile punktów wygaśnie w najbliższym czasie i przeznaczyć je na zamówienie kolejnej diety – lub nawet pojedynczego posiłku.

  • Jak dołączyć do programu “Wspólna dostawa”?

    Zamawiasz z rodziną lub sąsiadami kilka diet na dokładnie ten sam adres? Napisz wiadomość e-mail do naszego Biura Obsługi Klienta (hello@ntfy.pl) z informacją o tym, które diety na jaki adres powinny zostać załączone do programu wspólnej dostawy. Możesz tę sprawę załatwić również na naszym czacie online lub telefonicznie dzwoniąc na infolinię.

Nie czekaj, zaplanuj dietę już dzisiaj!
NTFY.pl
Stwórz swoją dietę Zaloguj się
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.