DEFINICJE

1. Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod adresem ntfy.pl

2. Regulamin – niniejszy regulamin, normujący zasady korzystania z Serwisu

3. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Stronami, której integralną częścią jest Regulamin

4. Strony – Obie strony Umowy, Kupujący i Sprzedający

5. Ramy Czasowe – dokument określający ramy czasowe w jakich Kupujący może dokonywać określonych zmian zamówienia

6. Konsument – konsument w rozumieniu ustawy z 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr. 16, poz. 93, z późn. zm.)

7. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedającego drogą elektroniczną, w tym usługa sprzedaży Zestawów oraz usługa Konta

8. Konto - dostępna dla Kupującego tylko po zalogowaniu się część Serwisu, w której może on dokonywać zakupów Zestawów, zmieniać termin dostaw, wybierać menu, oceniać posiłki, zmieniać hasło dostępu do Konta; także Usługa polegająca na udostępnieniu Konta i jego funkcjonalności

9. Aplikacja Mobilna – aplikacja mobilna na systemy IOS oraz Android, w której Kupujący może wybierać posiłki, zmieniać termin dostawy, oceniać posiłki

10. Zestaw, Towar – sprzedawane w Serwisie zestawy gotowych posiłków, obejmujących od jednego do pięciu posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). Zestaw konfigurowany jest w oparciu o jego wartość kaloryczną, a nie w oparciu o konkretne składniki posiłków. Zestawy sprzedawane są w czterech wariantach: „Klasycznym”, „Gluten & lactose free” - bez laktozy i glutenu, „Less carb” - z obniżoną zawartością węglowodanów, „Wegetariańskim” - bez mięsa i ryb

11. Cennik – cennik obejmujący ceny Zestawów w zależności od ilości posiłków, ich kaloryczności oraz okresu zamówienia. Cennik dostępny jest na stronie Serwisu (http://ntfy.pl)

12. Formularz Rezygnacji – formularz, który jest podstawą do odstąpienia od umowy. Dostępny jako załącznik do niniejszego regulaminu

13. Polityka Cookies – polityka Serwisu odnosząca się do zasad posługiwania się plikami cookies, opublikowana pod adresem: http://ntfy.pl/cookies

14. Sprzedający - podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie Serwisu: DC FOOD Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Marszałkowskiej 58, 00-545 Warszawa. NIP: 7010485250, KRS 0000558679, REGON 361567098

15. Kupujący – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu; Kupującym może być zarówno podmiot dokonujący zakupu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz podmiot nie wykonujący działalności gospodarczej, jak i Konsument. Jeśli kupujący jest osobą fizyczną, musi być pełnoletni oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych

16. Cookies – pliki cookies w rozumieniu przepisów Polityki Cookies

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

§ 1

1. Regulamin jest stworzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. Nr 144 poz. 1204 z poźn. zm.).

2. Regulamin określa w szczególności:

a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,

d) tryb postępowania reklamacyjnego.

§ 2

1. Kupujący akceptuje Regulamin.

2. Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż Zestawów. Rodzaje Zestawów wraz z ich ceną prezentowane są na odnośnych podstronach Serwisu.

3. Umowa zawierana jest w języku polskim.

4. Umowa zawierana jest na gruncie prawa obowiązującego w Polsce.

§ 3

W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z Usług, niezbędne jest korzystanie z podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC lub podobnego, wyposażonego w system operacyjny Windows, Linux lub MAC OS oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox lub Safari.

§ 4

1. Przepisy Regulaminu nie uchybiają powszechnie obowiązującym przepisom prawa dotyczącym ochrony Konsumentów, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.

2. Postanowienia niezgodne z powszechnie obowiązującymi normami prawa, uważa się za nieobowiązujące. W ich miejsce stosuje się odpowiednie normy powszechnie obowiązującego prawa.

§ 5

Kontakt ze Sprzedającym odbywa się: telefonicznie – numer : 728 604 000, e-mailem – hello@ntfy.pl. Korespondencję tradycyjną należy nadsyłać na adres siedziby Sprzedającego.

PROCEDURA ZAMÓWIENIA ZESTAWÓW

§ 6

1. Kupujący składa zamówienie z poziomu Konta poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia i przesłanie go do Serwisu. Formularz wypełniany jest zgodnie ze szczegółowymi wskazówkami widocznymi w trakcie wypełniania.

2. W czasie procedury zamawiania Kupujący składa swój Zestaw wskazując liczbę posiłków (między 1 a 5 posiłkami) i ich wersję kaloryczną oraz określa domyślny wariant menu (klasyczny, wegetariański, less carb, gluten & lactose free), a także wskazuje ilość dni na jakie zamawia Zestawy. Ponadto Kupujący podaje następujące dane: imię, nazwisko, płeć, numer telefonu oraz adres dostawy w tygodniu jak i w soboty i święta, adres email.

3. Kupującemu umożliwia się weryfikację i poprawienie danych dotyczących składanego zamówienia (przycisk „wstecz”).

4. Procedura składania zamówienia kończy się przez zaakceptowanie Regulaminu oraz wciśnięcie przez Kupującego przycisku potwierdzającego złożenie zamówienia na końcu formularza.

5. Po złożeniu zamówienia w systemie NTFY Sprzedający przesyła Kupującemu Regulamin oraz link do systemu płatności.

6. Kupujący dokonuje płatności za zamówione Zestawy. Jest to moment zawarcia Umowy.

7. W przypadku wybrania metody płatności przelewem tradycyjnym Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania potwierdzenia dokonania płatności wygenerowanego przez bank z informacją, że przelew został zrealizowany, w formie pliku PDF na adres hello@ntfy.pl.

8. Zamówienie złożone przez Kupującego po raz pierwszy, pozostaje nieaktywne do momentu telefonicznego potwierdzenia ze strony Sprzedającego. Podczas rozmowy telefonicznej z Kupującym zostają potwierdzone godziny dostawy i sposób przekazania paczki. 

§ 7

1. Niezależnie od przesłanych Kupującemu informacji dotyczących Umowy, pełna treść Umowy jest utrwalana przez Sprzedającego w postaci zapisu elektronicznego umieszczanego w jego systemie informatycznym i jest udostępniana Kupującemu na jego wniosek.

2. W razie wątpliwości co do rzetelności podanych danych, Sprzedający jest uprawniony do ich potwierdzenia oraz może powstrzymać się od realizacji zamówienia, do czasu ich weryfikacji. O takiej sytuacji Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego i wspólnie z nim dokona weryfikacji podanych przez niego danych. Na żądanie Kupującego, Sprzedający zwróci wpłaconą już tytułem ceny należność.

§ 8

1. Kupujący ma możliwość dokonywania zmian kaloryczności oraz liczby posiłków w trakcie trwania zamówienia. Wprowadzone zmiany obejmują wszystkie przyszłe dni dostawy. W trakcie trwania zamówienia Kupujący ma możliwość dokonania dwóch zmian.

2. W celu dokonania zmiany o której mowa w pkt 1 § 8 Kupujący ma obowiązek wy-słania maila z prośbą o zmianę na adres hello@ntfy.pl zgodnie z obowiązującymi ramami czasowymi.

3. W przypadku zmian skutkujących niedopłatą Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia brakujące kwoty.

4. W przypadku zmian skutkujących nadpłatą Sprzedający dodaje Kupującemu ekwiwalent nadpłaty do skarbonki lub na życzenie Kupującego dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazany przez niego drogą mailową numer konta.

DOSTAWA

§ 9

1. Dostawa realizowana jest w obrębie miast: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Łódź, Toruń, Bydgoszcz oraz ich najbliższych okolic zgodnie z aktualnie obowiązującym obszarem dostaw.

2. Dostawa zamówionych Zestawów rozpoczyna się od wybranej przez Kupującego daty i realizowana jest każdego dnia objętego zamówieniem w ustalonych godzinach oraz na adres podany przez Kupującego zgodnie z harmonogramem dostaw wskazanym na Koncie użytkownika.

3. Punkt 2 § 8 nie ma zastosowania w przypadku, kiedy potwierdzenie płatności o którym mowa w pkt. 7 § 6 nie zostanie dostarczone zgodnie z obowiązującymi Ramami Czasowymi lub kiedy kontakt z Kupującym jest znacząco utrudniony lub niemożliwy. 

4. Dostawa realizowana jest wyłącznie w umówionym czasie i lokalizacji. Nieodebranie Zestawu przez Kupującego w umówionym czasie i miejscu nie rodzi roszczenia o dostawę Zestawu w innych okolicznościach.

5. W przypadku, gdy Sprzedający nie spełnił swojego obowiązku dostarczenia Zestawów w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, Kupujący ma prawo rozwiązać Umowę. Przepis § 18 stosuje się.

6. Kupujący może rozwiązać Umowę także z innych ważnych przyczyn. W tym przypadku Kupujący dokonuje rozwiązania za trzydniowym uprzedzeniem.

7. Kupujący może zmienić termin dostawy, ale musi to uczynić nie później niż do godziny 10.00 w dzień poprzedzający dzień dostawy.

8. Zmiana adresu dostawy jest możliwa najpóźniej dzień roboczy przed planowaną dostawą do godziny 11:00, zgodnie z obszarem określonym w punkcie 1 § 8. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do poprzedzającej soboty do godziny 11:00. Zmiana adresu dostawy wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres hello@ntfy.pl. lub pod numerem 728 604 000. Kupujący zobowiązany jest do podania następujących informacji, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku, numer lokalu, numer piętra, godziny dostaw, sposób dostawy oraz kod do domofony, jeśli jest konieczny do prawidłowego zrealizowania dostawy. W przypadku braku, którejkolwiek informacji Sprzedający ma prawo nie zrealizować dostawy zgodnie z dyspozycją Kupującego. 

9. Dostawy realizowane są w godzinach wczesno porannych i nie dłużej niż do godziny 10:00 z zastrzeżeniem, że w soboty dostawa realizowana jest na sobotę i niedzielę. Kupujący ma do wyboru dwa sposoby określenia godzin dostawy, maksymalna godzina dostawy w przypadku, kiedy dostęp do miejsca pozostawienia paczki jest możliwy 24h na dobę. W przeciwnym przypadku wymagane jest określenie dwugodzinnego przedziału dostawy. Nie ma możliwości ustalenia konkretnej godziny dostawy.

§ 10

Dostawa zamówionych Zestawów standardowo realizowana jest przez pracujące na zlecenie Sprzedającego firmy kurierskie.

CENA I PŁATNOŚCI

§ 11

1. Ceny Zestawów podane są w Cenniku.

2. Ceny Zestawów podawane są w wersji ostatecznej, zawierającej wszelkie opłaty i podatki, w tym w szczególności obejmującej podatek VAT w obowiązującej stawce oraz koszt dostawy.

§ 12

Kupujący dokonuje płatności przelewem na rachunek Sprzedającego numer 54 1030 0019 0109 8503 3002 4099 lub za pośrednictwem internetowego systemu płatności trasnferuj.pl

KONTO

§ 13

1. Założenie Konta jest obligatoryjne dla użytkowników chcących korzystać z Usług.

2. Konto ma na celu ułatwienie użytkownikowi dokonywania zakupów za pomocą Serwisu.

3. Użytkownik korzystający z Usługi Konta wyraża zgodę na rozpoczęcie jej świadczenia przez Sprzedającego z chwilą założenia Konta.

4. Konto zostaje założone po wypełnieniu interaktywnego formularza zgłoszeniowego, w którym należy podać adres e-mail oraz hasło do Konta.

5. Dane do Konta każdy użytkownik podaje dobrowolnie. Na żądanie użytkownika podane dane będą zmodyfikowane. W tym samym trybie z Serwisu zostanie usunięte Konto użytkownika. Moment usunięcia Konta jest momentem rozwiązania umowy o świadczenie usługi Konta.

6. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych poprzez kliknięcie przycisku „zarejestruj się” na podany przez użytkownika adres e-mail zostanie przesłana treść warunków na jakich została zawarta Umowa, w tym treść obowiązującego Regulaminu.

7. Zatwierdzenie wprowadzonych danych zgodnie z ust. poprzedzającym, jest momentem zawarcia Umowy. Umowa o świadczenie usługi Konta jest zawierana na czas nieokreślony.

8. Niezależnie od przesłanych użytkownikowi informacji dotyczących Umowy, pełna treść Umowy jest utrwalana przez Sprzedającego w postaci zapisu elektronicznego umieszczanego w jego systemie informatycznym i jest udostępniana użytkownikowi na jego wniosek.

9. Założenie Konta jest bezpłatne.

10. Użytkownik może wybierać menu zgodnie z ustalonym przez Sprzedającego jadłospisem. Sprzedający nie gwarantuje, że Kupujący będzie mógł wybrać menu z góry na cały czas trwania zamówienia.

11. Sprzedający nie gwarantuje, że Kupujący będzie miał możliwość wyboru posiłków na każdy dzień zamówienia (np. w weekendy, możliwy jest tylko wybór obiadu).

12. Wybór menu jest możliwy najpóźniej dwa dni przed planowaną dostawą do godziny 13:00. Na poniedziałek wybór posiłków jest możliwy najpóźniej do piątku do godziny 16:00

13. Sprzedający zastrzega, że wygląd posiłków prezentowany w Aplikacji Mobilnej może różnić się od wyglądu posiłków dostarczonych Kupującemu.

14. Konto może być używane jedynie do celów zgodnych z przeznaczeniem określonym w Regulaminie i zgodnie z obowiązującym prawem. Zakazane jest dostarczanie przez i do systemu teleinformatycznego Usługodawcy przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, a także: 

a) powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

b) naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub nie-zgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

15. Wszelkie zamieszczone w Serwisie treści, w szczególności znaki towarowe, logotypy, zdjęcia są chronione prawem, a ich wykorzystanie w sposób niezgodny i w celu innym niż przewidziany Regulaminem jest bezprawne.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO

§ 14

1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Zestawy bez wad.

2. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za wady Zestawów w zakresie określonym Ustawą Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

3. Sprzedający informuje, że Zestawy obejmują posiłki, które mogą zawierać składniki uczulające.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niekorzystne samopoczucie Kupującego lub negatywną reakcję organizmu na składniki z powodu braku wiedzy i wpływu o pozostały przyjmowanych przez Kupującego płynach i produktach.

§ 15

1. Jeżeli Zestaw posiada wadę, Kupujący może:

a) żądać usunięcia wady przez Sprzedającego,

b) żądać wymiany Zestawu na nowy,

c) żądać obniżenia ceny,

d) odstąpić od Umowy.

2. Kupujący nie może żądać obniżenia ceny ani odstąpić od Umowy jeżeli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego zaproponuje rekompensatę. 

3. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Zestawu na wolny od wad albo zamiast zaproponowanej wymiany Zestawu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Zestawu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

4. W wypadku powtórnej wymiany lub naprawy Zestawu ograniczenie możliwości odstąpienia od Umowy lub żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ustępie 2 nie ma zastosowania.

5. W przypadku wady nieistotnej Kupujący nie może odstąpić od Umowy.

6. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu naprawy Zestawu lub wymiany na nowy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

7. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany Zestawu wadliwego na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

§ 16

1. Reklamacje dotyczące Zestawów mogą być składane : pisemnie na adres siedziby Sprzedającego, mailowo na adres hello@ntfy.pl.

2. W piśmie zawierającym reklamację należy podać dane osoby reklamującej, nazwę i rodzaj Usługi, której reklamacja dotyczy, opisać przyczyny reklamacji, podać datę zaistnienia sytuacji reklamowanej oraz przedstawić fotograficzny dowód szkody.

3. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedający informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej jeśli wada zostanie stwierdzona po upływie dwóch lat od wydania rzeczy Kupującemu. Roszczenia Kupującego przedawniają się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Termin przedawnienia nie może skończyć się przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy.

§ 17

Ryzyko utraty lub uszkodzenia Zestawu przechodzi na Kupującego w chwili pozostawienia przez Sprzedającego lub firmę świadczącą usługi kurierskie na rzecz Sprzedającego Zestawu we wskazanym przez Kupującego miejscu. Jednakże ryzyko przechodzi na Kupującego z chwilą dostarczenia Zestawów przewoźnikowi, jeżeli Kupujący zlecił temu przewoźnikowi ich transport, a Sprzedający nie oferował takiej możliwości.

§ 18

W przypadku niewykonania Umowy przez jedną ze Stron, druga Strona obowiązana jest do naprawienia szkody z tego faktu wynikającej na zasadach określonych w ustawie z 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr. 16, poz. 93, z późn. zm. ).

§ 19

Sprzedający nie stosuje kodeksu dobrych praktyk.

§ 20

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie dostawy z powodu działania siły wyższej lub czynników niezależnych od Sprzedającego.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

§ 21

Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, ponieważ przedmiotem Umowy jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Istnieje możliwość rozwiązania Umowy zgodnie z przepisem § 8 ust 4.

§ 22

Rozwiązanie umowy następuje poprzez wypełnienie i odesłanie na adres mailowy hello@ntfy.pl Formularza Rezygnacji dostępnego jako załącznik numer 1 do regulaminu.

§ 23

Zwrot należności za niewykorzystane dni nastąpi na numer konta wskazany przez Kupującego w Formularzu Rezygnacji w ciągu 14 dni.

§ 24

Po rozwiązaniu Umowy w myśl przepisów powyższych Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty odpowiadającej części niezrealizowanego jeszcze zamówienia. Przy czym w takim wypadku wartość zrealizowanych dostaw rozlicza się odpowiednio do okresu realizowania tych zamówień, zgodnie z Cennikiem. W przypadku, gdy Kupujący otrzymał punkty do skarbonki wynikające z tytułu rekompensat, będą one uwzględnione w wyliczonej kwocie do zwrotu. W przypadku, gdy Kupujący posiada w skarbonce punkty z tytułu udziału w programie lojalnościowym, nie będą one brane pod uwagę w wyliczeniu kwoty do zwrotu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

§ 25

1. Sprzedający jest administratorem danych osobowych uzyskanych od Kupujących.

2. Kupujący w toku procedury zamówienia Usług, dobrowolnie podają swoje dane osobowe w zakresie wymaganym przez Sprzedającego, niezbędnym do prawidłowego zrealizowania zamówionych Usług.

3. Uzyskane przez Sprzedającego dane osobowe są gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zawartej Umowy, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.

4. W każdym czasie Kupujący może zobowiązać Sprzedającego, poprzez przesłanie na adres e-mail stosownego zapytania, o udzielenia informacji o stanie przetwarzanych danych osobowych dotyczących ich osoby.

5. Kupującym przysługuje również prawo do żądania usunięcia, uzupełnienia lub zmiany danych osobowych przetwarzanych przez Sprzedającego, jak również prawo do żądania przekazania danych osobowych innemu podmiotowi niż Sprzedający.

6. Kupującym przysługuje również prawo do usunięcia wszelkich danych związanych z aktywnością Kupującego w Serwisie.

§ 26

1. Serwis posługuje się plikami Cookies.

2. Pliki Cookies mogą być instalowane na urządzeniu użytkownika za jego wyraźną zgodą.

3. Szczegółowe zasady posługiwania się przez Serwis plikami Cookies określa Polityka Cookies.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 27

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Serwisu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.

2. Sprzedający nie świadczy żadnych dodatkowych usług związanych z serwisem oprócz usług określonych w Regulaminie.

§ 28

1. W przypadku sporu wynikłego na tle realizacji Umowy, Stronom zaleca się podjęcie próby jego polubownego rozwiązania.

2. Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

§ 29

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2016 r.

2. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Informacje o treści zmian Regulaminu są zamieszczane niezwłocznie na stronach Serwisu.

3. Zmiany obowiązują od dnia ich publikacji na stronach Serwisu i nie mają mocy wstecznej.

4. W przypadku Umów dotyczących usługi Konta zmieniony Regulamin wiąże Kupującego, jeśli spełnione zostały wymogi określone w art. 384 oraz 384¹ Kodeksu cywilnego, to jest wtedy, gdy Kupujący został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział Umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W przypadku, gdy zmiana Regulaminu wprowadzałaby nowe opłaty lub podwyższała już istniejące, Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy.

5. W przypadku Umów sprzedaży zawieranych poprzez Serwis, zmiany Regulaminu nie będą naruszać uprawnień Konsumentów, które nabyli oni przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą w szczególności miały wpływu na już złożone zamówienia, a także zawarte, realizowane oraz wykonane Umowy sprzedaży.

Wszystkie załączniki do regulaminu dostępne są tutaj

Ciasteczka to jedyna niedietetyczna rzecz u nas. Korzystamy z nich w celu świadczenia usług. Zmiana ustawień plików cookie jest możliwa w każdym momencie.