Program lojalnościowy

Lubicie oszczędzać? Takich cenimy Was najbardziej! Poznajcie zasady obniżania kosztu kolejnych diet.

Jak to działa?

Zbieraj punkty!

1

Oceniaj posiłki

Po 30 dniach diety masz już na koncie 30 PLN rabatu! Wystarczy, że spędzisz krótką chwilę na codziennym ocenianiu zestawów.

2

Zaproś przyjaciół

To 5% rabatu dla znajomego i Twoje punkty za jego zamówienia – po 30 dniach już 30 PLN rabatu!

3

Stary wyjadacz

Im więcej zestawów na Twoim koncie, tym więcej oszczędzasz! Wystarczy, że zrealizujesz co najmniej 50 rezerwacji, a po 30 dniach diety dostaniesz dodatkowe 30 PLN rabatu. Progi również się zwiększają!

4

Wspólne dostawy

Namówiłeś domownika do wspólnych dostaw, a po 30 dniach diety każdy z Was będzie miał na koncie 90 PLN rabatu. Słodko!

5

Oszczędzaj, to proste!

My gotujemy, Ty oszczędzasz. Korzystaj z programu lojalnościowego, a punkty niemal same będą spływać na Twoje konto. Przy 30 dniowym planie dietetycznym zaoszczędzisz nawet 240 PLN, a może znacznie więcej!

Jak działa program?

Zarejestruj się
Zarezerwuj dietę
Zbieraj punkty
Oszczędzaj

Jak dołączyć do programu?

Wystarczy, że z nami jesteś. Korzystaj ze swoich możliwości.
To Ci się opłaci!

FAQ

  • Czym jest skarbonka?

    Skarbonka to Twoje specjalne miejsce w Panelu Klienta, gdzie zbierasz punkty lojalnościowe za swoje aktywności związane z cateringiem dietetycznym Nice To Fit You. Zasada jest prosta 1 punkt = 1 pln. Każdy punkt obniży o 1 pln wartość Twojego kolejnego zamówienia dostawy diety. W Twojej skarbonce uzbierało się 60 punktów? Przy kolejnej płatności za dietę zapłacisz mniej o 60 pln. To proste, i się opłaca!

  • Jakie funkcjonalności znajdę w skarbonce?

    Bardzo proste i przydatne. Za określone czynności dostajesz punkty rabatowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową. Możesz również wypłacić z niej wpłacone środki – na to samo konto z którego do nas przyszły.

  • Program lojalnościowy. Jak zdobywać punkty i zyskiwać rabaty?

    W Nice To Fit You punkty lojalnościowe możesz zdobywać na kilka sposobów. Pamiętaj, że 1 punkt = 1 pln rabatu. Jeśli zjadłeś już z nami ponad 100 zestawów i skorzystasz ze wszystkich możliwości, jakie daje Ci nasz program, jesteś w stanie zyskać – realnie – ponad 200 pln dodatkowego rabatu miesięcznie! To się opłaca! Wszelkie punkty naliczają się po zrealizowanej poprawnie dostawie

    • Oceniaj dania – za każdy oceniony zestaw (od 1 do 5 gwiazdek) na skarbonkę otrzymasz 1 punkt do skarbonki [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za samo codzienne ocenianie zestawów otrzymasz 30 punktów = 30 pln rabatu.]
    • Zaproś przyjaciół – jeśli zaprosisz przyjaciela do stołu z naszą d ietą pudełkową podając mu swój indywidualny 5% kod rabatowy, obniżysz tym samym wartość jego zamówienia. Za każdy dzień diety zrealizowanej z Twoim kodem rabatowym przez przyjaciela – otrzymasz 1 punkt do skarbonki. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za samo zaproszenie jednej nowej osoby otrzymasz 30 punktów = 30 pln rabatu.]
    • Wspólna dostawa – zamawiasz catering razem z sąsiadem z bramy, partnerem, współpracownikiem lub współlokatorem? Napisz do naszego Biura Obsługi Klienta i poinformuj, które diety chcecie mieć razem dostarczane. Dla nas to logistyczna oszczędność, a więc i dla Was! Zasady są proste, za 2 wspólne dostawy na jeden adres otrzymacie każdy po 3 punkty do swojej skarbonki, dziennie. 3 osoby – 4 punkty, a 4 osoby i więcej to po 5 punktów dziennie do skarbonki każdego z Was. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, za wspólną dostawę we dwie osoby otrzymacie średnio po 90 punktów = 90 pln rabatu.]
    • Stary wyjadacz – zjadłeś już z nami 50 zestawów? Za każdy zrealizowany dzień z nowej diety system przydzieli Ci odpowiednią bonifikatę, w zależności od Twojego doświadczenia. 50 – 99 zjedzonych zestawów z nami to 1 punkt dziennie. 100 – 149 zestawów to 2 punkty dziennie do skarbonki, a 150 toreb i więcej to aż 3 punkty na dzień dla Ciebie, od nas. [Przy 30 dniowym planie dietetycznym, jeśli jesteś pomiędzy 50, a 99 zestawami historycznie, otrzymasz średnio 30 pln rabatu. W kolejnym progu 60 pln, a na najwyższym progu – aż 90 pln rabatu!]
  • Co oznaczają i po co są funkcje DOŁADUJ / WYPŁAĆ?

    Doładuj – umożliwia zasilenie skarbonki nowymi środkami, które chcesz przeznaczyć na dietę. (Skarbonkę możesz również doładować za pomocą Karty Prezentowej). Tej funkcji możesz użyć, jeżeli nie zamawiasz planu dietetycznego z góry na miesiąc, a dobierasz posiłki w zależności od dnia i apetytu lub wizyty gości. Dzięki temu unikniesz co chwile konieczności płacenia, a należność za zamówienie zostaje automatycznie ściągnięta ze skarbonki. To wygodne! 

    Wypłać – jeżeli doładowałeś skarbonkę, ale wiesz, że przez najbliższy czas nie będziesz korzystać z diety możesz wypłacić przelane środki. Wrócą one na to samo konto z którego zostały wpłacone.

  • Czy mogę zebrane punkty w programie lojalnościowym wypłacić również na swoje konto?

    Niestety nie. W skarbonce istnieje podział na złotówki i punktu. Wpłacone złotówki możesz wypłacić, punktów nie. Zebrane punkty możesz zamienić jedynie na kolejne posiłki lub jako rabat do następnego zamówienia diety. 

  • Czy mogę płacić za posiłki punktami ze skarbonki?

    Oczywiście, że tak. Skarbonka została stworzona z myślą o szybszych zamówieniach i większej wygodzie. Doładowana skarbonka to brak konieczności płacenia za kolejne zamówienia – jeżeli zamawiasz dodatkowe posiłki często.

  • Na moje konto codziennie wpływają punkty za dietę obcej osoby. Dlaczego?

    Najwidoczniej udostępniłeś swój indywidualny 5% kod rabatowy gdzieś na Social Media lub innym forum internetowym – może już o tym zapomniałeś? Za każdy dzień diety zrealizowany z Twoim kodem, Ty otrzymujesz 1 punkt do swojej skarbonki, to dla Ciebie korzyść.

  • Zamówiłem dietę, ale tuż przed płatnością postanowiłem dokonać zmian. Punkty ze skarbonki uciekły. Czy wrócą?

    Nasza firma jest transparentna tak, że wręcz przezroczysta. Z nami nic nie ginie – chyba, że zbędne kilogramy. Jeżeli omyłkowo złożyłeś zamówienie, ale przed płatnością się wycofałeś, a punky ze skarbonki uciekły – zaloguj się do swojego Panelu Klienta, wejdź w zakładkę “Historia” i anuluj niechciane zamówienie. Pobrane punkty wrócą błyskawicznie.

  • Jak dołączyć do programu “Wspólna dostawa”?

    Zamawiasz z rodziną lub sąsiadami kilka diet na dokładnie ten sam adres? Napisz wiadomość e-mail do naszego Biura Obsługi Klienta (hello@ntfy.pl) z informacją o tym, które diety na jaki adres powinny zostać załączone do programu wspólnej dostawy. Możesz tę sprawę załatwić również na naszym czacie online lub telefonicznie dzwoniąc na infolinię.

Nie czekaj, zaplanuj dietę już dzisiaj!
NTFY.pl
Stwórz swoją dietę Zaloguj się
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.
4.8
Opinie konsumenckie Google