Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.47 Star
  • Dairy Free
  • Less Gluten
  • Less Carb

Indyk po malezyjsku w sosie orzechowym z papryką i groszkiem cukrowym, ryż basmati

Indyk, Napój kokosowy (Ekstrakt kokosowy, woda), Woda, Ryż basmati, Papryka czerwona, Groszek cukrowy, Olej rzepakowy, ORZESZKI ZIEMNE, Cebula biała, Pasta z orzeszków ziemnych (Prażone ORZESZKI ZIEMNE), Sól, Papryka słodka, Sok z cytryny, Olej sezamowy (olej SOJOWY, olej SEZAMOWY), Sos sojowy tamari (woda, ziarno SOI, sól, ocet spirytusowy), Cukier, Czosnek, Imbir, Kolendra, Trawa cytrynowa, Kmin rzymski, Pieprz czarny, Sambal oelek (papryka chili, sól, cukier, ocet), Tymianek, Kurkuma, Indyk (filet indyka, sól, pieprz)

Wartość odżywcza na porcję S

Wartość energetyczna:
1 316 kJ/314 kcal
Tłuszcz: 13,7 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 5,7 g
Węglowodany: 19,7 g
w tym cukry: 3,1 g
Błonnik: 1,7 g
Białko: 26,8 g
Sól: 0,3 g

Alergeny

  • orzeszki ziemne i produkty pochodne
  • sezam
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: