KARTA POSIŁKU

Kolendrowa quinoa z groszkiem cukrowym, karmelizowanym porem i czerwoną soczewicą, salsa pomidorowa z awokado

S - 200 kcal

Średnia ocena: 4.15

Składniki:

Groszek cukrowy, Papryka czerwona, Papryka żółta, Papryka zielona, Por, Awokado Hass, pomidory, Komosa ryżowa, Soczewica czerwona, Cebula czerwona, Pomidory suszone w oleju, Kolendra, Miód pszczeli, Cukier trzcinowy, Sok z limonki świeżo wyciskany, Sok z cytryny świeżo wyciskany, Olej rzepakowy, Pieprz czarny, Sól

Alergeny:

Inne dostępne rozmiary:

M, L, XL

#LG, #DF

Diety

Poznaj nasze diety

… i wybierz taką, którą chcesz cieszyć się najczęściej!

Smart

Dieta dla tych, którzy wybierają prostotę i tradycję. Uwielbiasz polskie produkty? Z dietą Smart wrócisz do smakowych korzeni! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Classic

Dieta dla tych, którzy lubią różnorodność i nie muszą robić żywieniowych uników. Spodziewaj się klasycznych dań w lekkim twistem! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Gluten & Dairy Free

Dieta ograniczająca gluten i wykluczająca nabiał oraz mięso. Dla tych, którzy walczą z nietolerancjami pokarmowymi, a z mięsa jedzą tylko ryby. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Veggy

Dieta wegetariańska. Dla tych, którzy nie chcą jeść mięsa, ale lubią różnorodną, ciekawą dietę. Wegetarianie uwielbiają nasze Veggy! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Carb

Dieta dla tych, którzy preferują mniej węglowodanów, a szukają więcej białka i tłuszczów. Spodoba się aktywnym i tym, którzy uwielbiają mięso. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Foodie

Dieta inspirowana najnowszymi trendami. Dla tych, którzy mają kulinarne FOMO. Znajdziesz tu superfoods i odkryjesz nieznane dotąd dania! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.