Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.47 Star
  • Dairy Free
  • Vegan

Lasagne z roślinnym ragu, pieczone warzywa z natką pietruszki

Cukinia, Papryka czerwona, Napój ryżowy (Baza ryżowa (woda, ryż), olej słonecznikowy, wapń, sól morska, stabilizator: guma gellan, regulatory kwasowości: fosforany potasu, witaminy: B12, D2), Makaron lasagne (mąka semolina z PSZENICY durum), Wegańskie mięso mielone (woda, białko SOJOWE, oleje roślinne (rzepakowy, kokosowy), stabilizator: metyloceluloza, aromaty naturalne, ocet spirytusowy, sól, sok z buraka w proszku, koncentraty roślinne (czerwonej papryki, marchwi, czarnej porzeczki), ekstrakt słodu JĘCZMIENNEGO, cebula w proszku, czosnek w proszku, pieprz czarny), Rukola, Pulpa pomidorowa (Pomidory, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), Wegańska alternatywa sera (Woda, olej kokosowy, skrobia, skrobia modyfikowana, sól morska, wegańskie aromaty (zawiera drożdże), substancja konserwująca: kwas sorbowy, witamina B12, barwnik: B-karoten), Woda, Mąka PSZENNA pełnoziarnista, Koncentrat pomidorowy 30%, Marchew, Cebula biała, SELER naciowy, Olej rzepakowy, Natka pietruszki, Czosnek, Sól, Pieprz czarny, Oregano, Rozmaryn, Cukier, Papryka ostra, Papryka słodka, Gałka muszkatołowa, Liść laurowy

Wartość odżywcza na porcję S

Wartość energetyczna:
794 kJ/190 kcal
Tłuszcz: 5,3 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,0 g
Węglowodany: 27,8 g
w tym cukry: 7,0 g
Błonnik: 4,2 g
Białko: 8,2 g
Sól: 0,6 g

Alergeny

  • gluten
  • seler
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: