Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.6 Star
  • Dairy Free
  • Vegan

Makaron rigatoni z wegańskim sosem bolońskim, mieszanka sałat z pomidorkami, sos winegret

Makaron rigatoni (Mąka z PSZENICY durum, woda), Wegańskie mięso mielone (woda, białko SOJOWE, oleje roślinne (rzepakowy, kokosowy), stabilizator: metyloceluloza, aromaty naturalne, ocet spirytusowy, sól, sok z buraka w proszku, koncentraty roślinne (czerwonej papryki, marchwi, czarnej porzeczki), ekstrakt słodu JĘCZMIENNEGO, cebula w proszku, czosnek w proszku, pieprz czarny), Pomidorki daktylowe, Pulpa pomidorowa (Pomidory, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), Woda, Koncentrat pomidorowy 30%, Marchew, Cebula biała, SELER naciowy, Oliwa z oliwek (Oliwa z oliwek, olej słonecznikowy), Sałata mix, Olej rzepakowy, Vermezan z orzechów nerkowca (ORZECHY NERKOWCA, płatki drożdżowe nieaktywne, sól himalajska), Sok z cytryny świeżo wyciskany, Sól, Musztarda francuska (woda, GORCZYCA biała, GORCZYCA czarna, ocet spirytusowy, ocet jabłkowy, sól, cukier, stabilizator (guma ksantanowa, guma guar), przyprawy, barwnik (kurkumina)), Czosnek, Cukier, Syrop klonowy, Pieprz czarny, Papryka słodka, Oregano, Papryka ostra, .

Wartość odżywcza na porcję XXL

Wartość energetyczna:
3 843 kJ/918 kcal
Tłuszcz: 36,8 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 5,0 g
Węglowodany: 101,5 g
w tym cukry: 17,8 g
Błonnik: 15,7 g
Białko: 43,7 g
Sól: 3,3 g

Alergeny

  • gluten
  • gorczyca
  • orzechy
  • seler
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: