KARTA POSIŁKU

Pasztet gryczany z pieczonych warzyw, chutney jabłkowy

L - 200 kcal

Średnia ocena: 4.12

Składniki:

Pieczarki, Jabłko, Marchew, Jaja kurze, Pietruszka, Kasza gryczana niepalona, Cebula, Soczewica zielona, Seler korzeniowy, Żurawina suszona, Masło orzechowe, cebula biała, Miód pszczeli, Orzechy włoskie, Ocet balsamiczny, Oliwa z oliwek, Krem balsamiczny, Olej rzepakowy, Ocet winny biały, Czosnek, Oregano, Papryka ostra, Kmin rzymski, Kolendra (nasiona), Cynamon, Sambal oelek, Pieprz czarny

Alergeny:

dwutlenek siarki, jaja, orzechy, orzeszki ziemne i produkty pochodne, seler

Inne dostępne rozmiary:

S, M

#LG, #DF

Diety

Poznaj nasze diety

… i wybierz taką, którą chcesz cieszyć się najczęściej!

Smart

Dieta dla tych, którzy wybierają prostotę i tradycję. Uwielbiasz polskie produkty? Z dietą Smart wrócisz do smakowych korzeni! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Classic

Dieta dla tych, którzy lubią różnorodność i nie muszą robić żywieniowych uników. Spodziewaj się klasycznych dań w lekkim twistem! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Gluten & Dairy Free

Dieta ograniczająca gluten i wykluczająca nabiał oraz mięso. Dla tych, którzy walczą z nietolerancjami pokarmowymi, a z mięsa jedzą tylko ryby. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Veggy

Dieta wegetariańska. Dla tych, którzy nie chcą jeść mięsa, ale lubią różnorodną, ciekawą dietę. Wegetarianie uwielbiają nasze Veggy! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Less Carb

Dieta dla tych, którzy preferują mniej węglowodanów, a szukają więcej białka i tłuszczów. Spodoba się aktywnym i tym, którzy uwielbiają mięso. Więcej o diecie

Przykładowe menu

Foodie

Dieta inspirowana najnowszymi trendami. Dla tych, którzy mają kulinarne FOMO. Znajdziesz tu superfoods i odkryjesz nieznane dotąd dania! Więcej o diecie

Przykładowe menu

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.