Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.37 Star
  • Dairy Free

Singapurskie klopsiki z kolendrą, makaronem chow mein i warzywnym stir-fryem

Kurczak udko, Makaron chow mein (Mąka PSZENNA 90%, woda, sól), Groszek cukrowy, Kolorowa papryka (Papryka czerwona, papryka żółta, papryka zielona), Marchew, Pieczarki, Limonka, JAJA kurze, Sos teriyaki (zawiera SOJĘ), Miód pszczeli, Sos sojowy jasny (woda, SOJA, sól, mąka PSZENNA, cukier), Olej rzepakowy, Woda, Imbir różowy marynowany, Pasta miso (woda, SOJA, ryż, sól, alkohol z trzciny cukrowej), Sok z limonki, Olej sezamowy (olej SOJOWY, olej SEZAMOWY), Sos ostrygowy (zawiera MIĘCZAKI), Sól, Mąka ziemniaczana, Kolendra, Czosnek, Sambal oelek (papryka chili, sól, cukier, ocet), Pieprz czarny, Chili

Wartość odżywcza na porcję L

Wartość energetyczna:
1 656 kJ/396 kcal
Tłuszcz: 17,3 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,7 g
Węglowodany: 34,6 g
w tym cukry: 7,6 g
Błonnik: 5,9 g
Białko: 26,2 g
Sól: 1,6 g

Alergeny

  • gluten
  • jaja
  • mięczaki
  • sezam
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: