Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.28 Star
  • Dairy Free
  • Less Gluten
  • Vegan

Wegański omlet z tofu z pieczarkami i suszonymi pomidorami, pasta z awokado, papryka

Napój sojowy (woda, SOJA, węglan wapnia, włókno lniane, sól, naturalny aromat, witaminy: D, B12), Papryka czerwona, Papryka żółta, Pieczarki, Tofu wędzone (woda, ziarno SOI, sól, substancja wiążąca - siarczan wapnia, aromat dymu wędzarniczego wyprodukowany z buczyny), Awokado, Mąka z ciecierzycy, Roszponka, Olej rzepakowy, Pomidory suszone w oleju (Pomidory suszone, olej roślinny, ocet winny), Oliwa z oliwek, Cebula biała, Sok z limonki, Natka pietruszki, Koncentrat pomidorowy 30%, Sok z cytryny, Sól czarna kala namak, Cukier, Proszek do pieczenia, Sól, Czosnek, Papryka wędzona, Pieprz czarny, Kmin rzymski, Kurkuma, Woda

Wartość odżywcza na porcję L

Wartość energetyczna:
2 033 kJ/486 kcal
Tłuszcz: 31,5 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 3,8 g
Węglowodany: 32,6 g
w tym cukry: 9,3 g
Błonnik: 11,1 g
Białko: 22,7 g
Sól: 2,4 g

Alergeny

  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: