Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.19 Star
  • Dairy Free
  • Vegan

Wegańskie placki z kukurydzą, chilli sin carne, aioli z awokado

Pulpa pomidorowa (Pomidory, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), Kukurydza, Tofu naturalne (woda, ziarno SOI, substancja wiążąca: siarczan wapnia), Fasola czerwona, Awokado, Papryka żółta, Papryka czerwona, Cebula czerwona, Marchew, SELER naciowy, Mąka ryżowa, Napój sojowy (woda, SOJA, węglan wapnia, włókno lniane, sól, naturalny aromat, witaminy: D, B12), Mąka ziemniaczana, Cebula biała, Sok z cytryny, Olej rzepakowy, Czosnek, Szczypiorek, Sos sojowy jasny (woda, SOJA, sól, mąka PSZENNA, cukier), Ocet balsamiczny (ocet winny, koncentrat moszczu winogronowego, barwnik: karmel amoniakalno-siarczynowy), Proszek do pieczenia, Wegański majonez (Woda, olej roślinny rzepakowy, musztarda (woda, ocet spirytusowy, GORCZYCA, cukier, sól), cukier, skrobia modyfikowana, substancje zagęszczające: guma ksantanowa, guma guar, ocet spirytusowy, sól, przeciwutleniacz: sól wapniowo-disodowa, barwnik: karoteny), Kolendra, Sól, Pieprz czarny, Papryka wędzona, Papryka słodka, Papryka ostra, Kmin rzymski, Chili

Wartość odżywcza na porcję XL

Wartość energetyczna:
3 025 kJ/723 kcal
Tłuszcz: 26,2 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 3,4 g
Węglowodany: 95,0 g
w tym cukry: 19,4 g
Błonnik: 16,1 g
Białko: 30,4 g
Sól: 4,6 g

Alergeny

  • gluten
  • gorczyca
  • seler
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: