Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
3.81 Star
  • Dairy Free
  • Less Gluten

Wegetariańska musaka, pomidorki pieczone z tzatziki

Bazylia, Napój ryżowy (Baza ryżowa (woda, ryż), olej słonecznikowy, wapń, sól morska, stabilizator: guma gellan, regulatory kwasowości: fosforany potasu, witaminy: B12, D2), Tofu naturalne (woda, ziarno SOI, substancja wiążąca: siarczan wapnia), Soczewica zielona, SELER naciowy, Pieczarki, Papryka czerwona, ORZECHY WŁOSKIE, Cebula biała, Tymianek, Sos sojowy ciemny (woda, barwnik: karmel, cukier, sól, SOJA, barwnik: karmel amoniakalny, PSZENICA), Pulpa pomidorowa (Pomidory, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), Papryka wędzona, Oregano, Mąka ryżowa, Sojowa alternatywa jogurtu (woda, SOJA, cukier, cytrynian triwapnia, stabilizator: pektyny, regulator kwasowości: cytrynian sodu, kwas cytrynowy, środki smakowe, sól, antyutleniacze: ekstrakty tokoferol, kwas tłuszczowy, kwas askorbinowy, witaminy: B12, D2, Kultury jogurtowe: St. Thermophilus, L. bulgaricus), Liść laurowy, Gałka muszkatołowa, JAJA kurze, Bakłażan, Cukinia, Pomidorki cherry, Miód pszczeli, Ogórek zielony, Koperek, Olej rzepakowy, Czosnek, Sól, Pieprz czarny, Ziemniaki

Wartość odżywcza na porcję L

Wartość energetyczna:
1 700 kJ/406 kcal
Tłuszcz: 20,4 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,9 g
Węglowodany: 42,9 g
w tym cukry: 13,4 g
Błonnik: 8,7 g
Białko: 19,8 g
Sól: 0,6 g

Alergeny

  • gluten
  • jaja
  • orzechy
  • seler
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: