Karta dania z cateringu dietetycznego NTFY
4.2 Star
  • Less Gluten
  • Less Carb

Wołowe klopsiki w sosie z zielonym pieprzem, komosa ryżowa z suszonymi pomidorami

Komosa ryżowa, Czosnek, SELER korzeniowy, Por, Pietruszka, Marchew, Zielony pieprz (pieprz zielony ziarnisty, woda, ocet spirytusowy, sól. regulator kwasowości: kwas octowy), Śmietanka 30% tł. (ŚMIETANKA, stabilizator: karagen, mleczan wapnia), Olej rzepakowy, Sól, Cebula biała, Wołowina, Sos sojowy tamari (woda, ziarno SOI, sól, ocet spirytusowy), Pieprz czarny, Musztarda (woda, GORCZYCA, ocet spirytusowy, sól), Pomidory suszone w oleju (Pomidory suszone, olej roślinny, ocet winny), Sos pieczeniowy (woda, wołowina, warzywa (marchew, cebula, por, SELER, pietruszka))

Wartość odżywcza na porcję M

Wartość energetyczna:
1 273 kJ/304 kcal
Tłuszcz: 14,7 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 5,8 g
Węglowodany: 17,5 g
w tym cukry: 3,6 g
Błonnik: 3,4 g
Białko: 26,4 g
Sól: 1,0 g

Alergeny

  • gorczyca
  • mleko
  • seler
  • soja

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: