Dieta

Foodie

Dieta inspirowana najnowszymi trendami. Dla tych, którzy mają kulinarne FOMO. Znajdziesz tu superfoods i odkryjesz nieznane dotąd dania!

Wiesz, że w życiu należy zajadać się tostami z awokado i smoothie z acai, a czarny ryż to nowy biały ryż? Nie odrywasz oczu od pism i blogów kulinarnych? Ekscytują Cię nowości na sklepowych półkach, ale nie wiesz z czym to się je? Mamy dla Ciebie coś specjalnego!

Cechy

Dlaczego Foodie?

Dieta dla tych, którzy lubią nowe smaki. Znajdziesz tu superfoods, egzotyczne składniki i inspiracje trendami kulinarnymi. Z tą dietą na pewno będziesz na czasie!

Kulinarne trendy

Ta dieta kipi od nowinek. Daj się zaskoczyć przepisami inspirowanymi trendami z całego świata!

45-50%
węglowodanów
Pieczywo, kasza, ryż, makaron, mąki

Zdrowe szaleństwo

Obiecujemy, że z nami odkryjesz ciekawe dania i składniki. Możesz mieć pewność, że będą dla Ciebie dobre!

20-25%
białka
Mięso, ryby, jaja, nabiał

Superfoods

W tej diecie korzystamy ze światowych i lokalnych superfoods. Znajdziesz tu nasiona chia, dżem z rokitnika, spirulinę, macę i … na pewno coś nowego!

30-35%
tłuszczu
Oliwa, orzechy, pestki i nasiona

Menu

Przykładowe posiłki
diety Foodie

Śniadanie
Naleśniki kasztanowe z kremem bananowo-orzechowym, konfitura porzeczkowa z chia, ananas

Naleśniki kasztanowe z kremem bananowo-orzechowym, konfitura porzeczkowa z chia, ananas

Gofry z pesto bazyliowym, szynką parmeńską, mozzarellą i rukolą, pomidorki

Gofry z pesto bazyliowym, szynką parmeńską, mozzarellą i rukolą, pomidorki

Kanapka razowa z truflowym mayo, sałatą i polędwicą wołową, ogórek, pomidor

Kanapka razowa z truflowym mayo, sałatą i polędwicą wołową, ogórek, pomidor

Jaglanka bananowa z masłem orzechowym, granatem i pomarańczą

Jaglanka bananowa z masłem orzechowym, granatem i pomarańczą

Pasta z pieczonego łososia z rukolą, bazylią i jalapeno, pumpernikiel, ogórek, rzodkiewka

Pasta z pieczonego łososia z rukolą, bazylią i jalapeno, pumpernikiel, ogórek, rzodkiewka

    Drugie śniadanie
    Tarta czekoladowa z kremem orzechowym i truskawkami

    Tarta czekoladowa z kremem orzechowym i truskawkami

    Czekoladowe trufle z daktyli i orzechów nerkowca

    Czekoladowe trufle z daktyli i orzechów nerkowca

    Tartaletki z waniliowym kremem z ricotty, rabarbarem i płatkami migdała

    Tartaletki z waniliowym kremem z ricotty, rabarbarem i płatkami migdała

    Mus czekoladowy z awokado, surowym kakao, poppingiem z amarantusa i sosem malinowym

    Mus czekoladowy z awokado, surowym kakao, poppingiem z amarantusa i sosem malinowym

    Panna cotta kokosowa z marakują i melonem

    Panna cotta kokosowa z marakują i melonem

      Obiad
      Łosoś w sosie malinowym, ziemniaki la ratte, warzywa grillowane

      Łosoś w sosie malinowym, ziemniaki la ratte, warzywa grillowane

      Kurczak w kokosie z sosem orzechowym, ryż czarny, pikantna surówka z czerwonej kapusty

      Kurczak w kokosie z sosem orzechowym, ryż czarny, pikantna surówka z czerwonej kapusty

      Indyk słodko-kwaśny z mango i grzybami shiitake, makaron sojowy

      Indyk słodko-kwaśny z mango i grzybami shiitake, makaron sojowy

      Kaczka hoisin z kapustą pak choi i orzechami nerkowca, makaron chow mein

      Kaczka hoisin z kapustą pak choi i orzechami nerkowca, makaron chow mein

      Wołowina w pomidorach z papryką, kukurydzą i serem cheddar, makaron papardelle

      Wołowina w pomidorach z papryką, kukurydzą i serem cheddar, makaron papardelle

        Podwieczorek
        Sałatka wietnamska z kolendrą i orzechami ziemnymi, sos limonkowy z chili

        Sałatka wietnamska z kolendrą i orzechami ziemnymi, sos limonkowy z chili

        Zupa kurkowa z ziemniakami i koperkiem

        Zupa kurkowa z ziemniakami i koperkiem

        Sałatka z winogronem i serem kozim, sos balsamiczny

        Sałatka z winogronem i serem kozim, sos balsamiczny

        Tartaletki ziemniaczane z burakiem, kozim serem i tymiankiem

        Tartaletki ziemniaczane z burakiem, kozim serem i tymiankiem

        Placuszki bakłażanowe z parmezanem i natką pietruszki, sos pomidorowy

        Placuszki bakłażanowe z parmezanem i natką pietruszki, sos pomidorowy

          Kolacja
          Sałatka z makaronem ryżowym, stekiem z tuńczyka, groszkiem cukrowym, mizuną, tagliatelle z marchewki i ogórka, sos tamari

          Sałatka z makaronem ryżowym, stekiem z tuńczyka, groszkiem cukrowym, mizuną, tagliatelle z marchewki i ogórka, sos tamari

          Sałatka z kozim serem, żurawiną, orzechami laskowymi i pieczonym burakiem, pumpernikiel

          Sałatka z kozim serem, żurawiną, orzechami laskowymi i pieczonym burakiem, pumpernikiel

          Naleśnik z chrzanowym serkiem, wędzonym łososiem i rukolą, słupki z zielonego ogórka i białej rzodkwi

          Naleśnik z chrzanowym serkiem, wędzonym łososiem i rukolą, słupki z zielonego ogórka i białej rzodkwi

          Orecchiette z mini mozzarellą, cebulkami marynowanymi z balsamico, suszonymi pomidorami i rukolą, pesto bazyliowe

          Orecchiette z mini mozzarellą, cebulkami marynowanymi z balsamico, suszonymi pomidorami i rukolą, pesto bazyliowe

          Zielone warzywa brokuł, szparagi, groszek w kokosowym sosie z wasabi, ryż czarny

          Zielone warzywa brokuł, szparagi, groszek w kokosowym sosie z wasabi, ryż czarny

            PROCES

            Ułóż dietę
            dopasowaną do
            Twojego stylu życia

            Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

            Wybierz dietę
            i jedz to, co lubisz

            Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Less Gluten & Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

            Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

            Wybierz jak dużo
            chcesz wybierać

            W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

            Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

            Kontroluj menu

            Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

            Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

              Jaka dieta jest
              odpowiednia dla Ciebie?

              Jaki jest Twój cel? (Nie musisz określać od razu sensu życia, ale zastanów się, w czym przede wszystkim ma pomóc Ci dieta pudełkowa.)

              Zobacz, ile możesz jeść