Dieta

Less Carb

Dieta dla tych, którzy preferują mniej węgli, a więcej białka i tłuszczów. Spodoba się aktywnym i tym, którzy uwielbiają mięso.

Zależy Ci na tym, żeby w diecie było więcej białka i tłuszczu niż w klasycznej? Celujesz w redukcję i chcesz zmniejszyć ilość węglowodanów? Wybierz Less Carb!

Cechy

Dlaczego Less Carb?

W tej diecie rządzą białka i tłuszcze, a węglowodany zredukowane są do niezbędnego minimum. Przy takim rozkładzie makro doskonale się ćwiczy i zrzuca niechciane kilogramy!

Dieta białkowo-tłuszczowa

Dieta białkowo-tłuszczowa

Możesz mieć pewność, że dostarczymy Ci tyle białka i tłuszczu, ile potrzebujesz. Nawet desery będą proteinowe!

30-35%

węglowodanów

Kasza, ryż, makaron, mąki bezglutenowe

Węglowodany z umiarem

Węglowodany z umiarem

Zadbamy o to, żeby nie zabrakło Ci energii płynącej ze zdrowych, bezglutenowych węglowodanów.

25-30%

białka

Mięso, ryby, jaja, nabiał, odżywka białkowe

Rekomendacje trenera

Rekomendacje trenera

Dieta ułożona jest we współpracy z trenerem. W sam raz dla osób aktywnych.

30-35%

tłuszczu

Oliwa, orzeczy, pestki i nasiona

Proces

Ułóż dietę dopasowaną do Twojego stylu życia

Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

Wybierz dietę<br/>i jedz to, co lubisz
Wybierz dietę
i jedz to, co lubisz
Przygotowaliśmy 6 DIET: Smart, Classic, Veggy, Less Gluten & Dairy Free, Less Carb oraz Foodie.

Ciesz się posiłkami z 1 diety bądź twórz menu wykorzystując dania ze wszystkich 6!
Wybierz pakiet<br/>i poznaj jego możliwości
Wybierz pakiet
i poznaj jego możliwości
W Nice To Fit You dajemy Ci wybór. Elastyczność w diecie i w życiu – ponad wszystko!

Codziennie możesz komponować menu z 5, 20, 25, a nawet 30 różnych posiłków.
Personalizuj<br/>i kontroluj menu
Personalizuj
i kontroluj menu
To Ty zdecydujesz, jakie dania mamy ugotować i dostarczyć pod Twój adres.

Komponuj swoje codzienne menu na podstawie rzeczywistych zdjęć i opisów.

Menu

Przykładowe posiłki
diety Less Carb

Śniadanie
Sałatka z jajkiem, boczkiem i parmezanem, sos Cezara

Sałatka z jajkiem, boczkiem i parmezanem, sos Cezara

Omlet z masłem orzechowym, pieczonym jabłkiem i sosem waniliowym

Omlet z masłem orzechowym, pieczonym jabłkiem i sosem waniliowym

Twarożek ziołowy z ziarnami, jajko rzodkiewka, ogórek

Twarożek ziołowy z ziarnami, jajko rzodkiewka, ogórek

Gofry białkowo-tłuszczowe, twarożek ze szczypiorkiem i słonecznikiem, pomidorki

Gofry białkowo-tłuszczowe, twarożek ze szczypiorkiem i słonecznikiem, pomidorki

Mini omlety kakaowe, twarożek kokosowy, sos malinowy

Mini omlety kakaowe, twarożek kokosowy, sos malinowy

Drugie śniadanie
Tarta daktylowa z proteinowym kremem kokosowym od MrFit-trener

Tarta daktylowa z proteinowym kremem kokosowym od MrFit-trener

Tarta czekoladowa z musem malinowym i kremem proteinowym od MrFit-trener

Tarta czekoladowa z musem malinowym i kremem proteinowym od MrFit-trener

Ciasto czekoladowo-orzechowe z kaszą jaglaną od MrFit-trener

Ciasto czekoladowo-orzechowe z kaszą jaglaną od MrFit-trener

Fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener

Fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener

Fit sernik brownie od MrFit-trener

Fit sernik brownie od MrFit-trener

Obiad
Roladka z kurczaka z cukinią, suszonymi pomidorami i żółtym serem, mix kasz, warzywa z pary, sos własny

Roladka z kurczaka z cukinią, suszonymi pomidorami i żółtym serem, mix kasz, warzywa z pary, sos własny

Chili con carne, ryż brązowy

Chili con carne, ryż brązowy

Indyk teriyaki, ziemniaki pieczone, surówka z czerwonej kapusty

Indyk teriyaki, ziemniaki pieczone, surówka z czerwonej kapusty

Bolognese z makaronem i żółtym serem

Bolognese z makaronem i żółtym serem

Łosoś z pistacjami i sosem jogurtowo-bazyliowym, ziemniaki pieczone, marchewka baby

Łosoś z pistacjami i sosem jogurtowo-bazyliowym, ziemniaki pieczone, marchewka baby

Podwieczorek
Koktajl śliwka, jogurt naturalny, serek homo, cynamon

Koktajl śliwka, jogurt naturalny, serek homo, cynamon

Milkshake truskawkowo-czekoladowy

Milkshake truskawkowo-czekoladowy

Koktajl jagoda, mango, banan, jogurt naturalny

Koktajl jagoda, mango, banan, jogurt naturalny

Zupa Tom Kha z kurczakiem i makaronem ryżowym

Zupa Tom Kha z kurczakiem i makaronem ryżowym

Sałatka z tuńczykiem i awokado, sos imbirowy

Sałatka z tuńczykiem i awokado, sos imbirowy

Kolacja
Sałatka z kurczakiem, pieczonymi batatami, czarną komosą ryżową i jarmużem, sos sezamowy

Sałatka z kurczakiem, pieczonymi batatami, czarną komosą ryżową i jarmużem, sos sezamowy

Placuszki z kurczaka z warzywami, sos czosnkowy, ogórek

Placuszki z kurczaka z warzywami, sos czosnkowy, ogórek

Pizza na spodzie z kalafiora z szynką parmeńską, mozzarellą, pieczarkami i rukolą

Pizza na spodzie z kalafiora z szynką parmeńską, mozzarellą, pieczarkami i rukolą

Curry buraczkowe z łososiem, ryż jaśminowy

Curry buraczkowe z łososiem, ryż jaśminowy

Polędwiczka wieprzowa w teriyaki z warzywami z patelni i makaronem sojowym

Polędwiczka wieprzowa w teriyaki z warzywami z patelni i makaronem sojowym

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.