Dieta

Less Carb

Dieta dla tych, którzy preferują mniej węgli, a więcej białka i tłuszczów. Spodoba się aktywnym i tym, którzy uwielbiają mięso.

Zależy Ci na tym, żeby w diecie było więcej białka i tłuszczu niż w klasycznej? Celujesz w redukcję i chcesz zmniejszyć ilość węglowodanów? Wybierz Less Carb!

Cechy

Dlaczego Less Carb?

W tej diecie rządzą białka i tłuszcze, a węglowodany zredukowane są do niezbędnego minimum. Przy takim rozkładzie makro doskonale się ćwiczy i zrzuca niechciane kilogramy!

Dieta białkowo-tłuszczowa

Możesz mieć pewność, że dostarczymy Ci tyle białka i tłuszczu, ile potrzebujesz. Nawet desery będą proteinowe!

30-35%
węglowodanów
Kasza, ryż, makaron, mąki bezglutenowe

Węglowodany z umiarem

Zadbamy o to, żeby nie zabrakło Ci energii płynącej ze zdrowych, bezglutenowych węglowodanów.

25-30%
białka
Mięso, ryby, jaja, nabiał, odżywka białkowe

Rekomendacje trenera

Dieta ułożona jest we współpracy z trenerem. W sam raz dla osób aktywnych.

30-35%
tłuszczu
Oliwa, orzechy, pestki i nasiona

Menu

Przykładowe posiłki
diety Less Carb

Śniadanie
Twarożek ziołowy z ziarnami, jajko rzodkiewka, ogórek

Twarożek ziołowy z ziarnami, jajko rzodkiewka, ogórek

Sałatka z jajkiem, boczkiem i parmezanem, sos Cezara

Sałatka z jajkiem, boczkiem i parmezanem, sos Cezara

Omlet z masłem orzechowym, pieczonym jabłkiem i sosem waniliowym

Omlet z masłem orzechowym, pieczonym jabłkiem i sosem waniliowym

Mini omlety kakaowe, twarożek kokosowy, sos malinowy

Mini omlety kakaowe, twarożek kokosowy, sos malinowy

Gofry białkowo-tłuszczowe, twarożek ze szczypiorkiem i słonecznikiem, pomidorki

Gofry białkowo-tłuszczowe, twarożek ze szczypiorkiem i słonecznikiem, pomidorki

    Drugie śniadanie
    Fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener

    Fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener

    Fit sernik brownie od MrFit-trener

    Fit sernik brownie od MrFit-trener

    Tarta daktylowa z proteinowym kremem kokosowym od MrFit-trener

    Tarta daktylowa z proteinowym kremem kokosowym od MrFit-trener

    Ciasto czekoladowo-orzechowe z kaszą jaglaną od MrFit-trener

    Ciasto czekoladowo-orzechowe z kaszą jaglaną od MrFit-trener

    Tarta czekoladowa z musem malinowym i kremem proteinowym od MrFit-trener

    Tarta czekoladowa z musem malinowym i kremem proteinowym od MrFit-trener

      Obiad
      Chili con carne, ryż brązowy

      Chili con carne, ryż brązowy

      Bolognese z makaronem i żółtym serem

      Bolognese z makaronem i żółtym serem

      Indyk teriyaki, ziemniaki pieczone, surówka z czerwonej kapusty

      Indyk teriyaki, ziemniaki pieczone, surówka z czerwonej kapusty

      Roladka z kurczaka z cukinią, suszonymi pomidorami i żółtym serem, mix kasz, warzywa z pary, sos własny

      Roladka z kurczaka z cukinią, suszonymi pomidorami i żółtym serem, mix kasz, warzywa z pary, sos własny

      Łosoś z pistacjami i sosem jogurtowo-bazyliowym, ziemniaki pieczone, marchewka baby

      Łosoś z pistacjami i sosem jogurtowo-bazyliowym, ziemniaki pieczone, marchewka baby

        Przekąska
        Koktajl śliwka, jogurt naturalny, serek homo, cynamon

        Koktajl śliwka, jogurt naturalny, serek homo, cynamon

        Sałatka z tuńczykiem i awokado, sos imbirowy

        Sałatka z tuńczykiem i awokado, sos imbirowy

        Koktajl jagoda, mango, banan, jogurt naturalny

        Koktajl jagoda, mango, banan, jogurt naturalny

        Milkshake truskawkowo-czekoladowy

        Milkshake truskawkowo-czekoladowy

        Zupa Tom Kha z kurczakiem i makaronem ryżowym

        Zupa Tom Kha z kurczakiem i makaronem ryżowym

          Kolacja
          Placuszki z kurczaka z warzywami, sos czosnkowy, ogórek

          Placuszki z kurczaka z warzywami, sos czosnkowy, ogórek

          Polędwiczka wieprzowa w teriyaki z warzywami z patelni i makaronem sojowym

          Polędwiczka wieprzowa w teriyaki z warzywami z patelni i makaronem sojowym

          Curry buraczkowe z łososiem, ryż jaśminowy

          Curry buraczkowe z łososiem, ryż jaśminowy

          Pizza na spodzie z kalafiora z szynką parmeńską, mozzarellą, pieczarkami i rukolą

          Pizza na spodzie z kalafiora z szynką parmeńską, mozzarellą, pieczarkami i rukolą

          Sałatka z kurczakiem, pieczonymi batatami, czarną komosą ryżową i jarmużem, sos sezamowy

          Sałatka z kurczakiem, pieczonymi batatami, czarną komosą ryżową i jarmużem, sos sezamowy

            PROCES

            Ułóż dietę
            dopasowaną do
            Twojego stylu życia

            Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

            Wybierz dietę
            i jedz to, co lubisz

            Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Less Gluten & Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

            Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

            Wybierz jak dużo
            chcesz wybierać

            W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

            Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

            Kontroluj menu

            Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

            Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

              Jaka dieta jest
              odpowiednia dla Ciebie?

              Jaki jest Twój cel? (Nie musisz określać od razu sensu życia, ale zastanów się, w czym przede wszystkim ma pomóc Ci dieta pudełkowa.)

              Zobacz, ile możesz jeść