Dieta

Veggy

Dieta wegetariańska. Dla tych, którzy nie chcą jeść mięsa, ale lubią różnorodną, ciekawą dietę. Wegetarianie uwielbiają nasze Veggy!

Mięsa nie jesz od dawna albo właśnie od teraz? Uwielbiasz dietę bogatą w nasiona roślin strączkowych, warzywa i owoce, ale uśmiechasz się do sera i nie wyobrażasz sobie życia bez jogurtu? Mamy dietę właśnie dla Ciebie!

Cechy

Dlaczego Veggy?

Ograniczenia związane z wegetarianizmem wyzwalają w nas ogromne pokłady kreatywności. Wege dania są bardzo wysoko oceniane przez Użytkowników. Możesz cieszyć się różnorodną kuchnią, mając pewność, że Twoja dieta jest doskonale zbilansowana.

Zero mięsa

Zero mięsa

W tej diecie nie znajdziesz mięsa. Znajdziesz natomiast wiele innych produktów bogatych w białko (w tym strączki, jajka i nabiał). Nie martw się już więcej o niewystarczającą ilość białka. Dbamy o to, żeby wszystko się zgadzało!

45-50%

węglowodanów

Pieczywo, kasza, ryż, makaron, mąki wszelakie

Milion przepisów

Milion przepisów

Zboża, warzywa i owoce to świetna podstawa do… wszystkiego. Dieta wegetariańska to nie tylko kotlet sojowy, ale cała obfitość różnorodnych przepisów. Pokazujemy, że wege może być spoko.

20-25%

białka

Jaja, nabiał, strączki

Równowaga

Równowaga

Bycie wege na własną rękę to nie lada wyzwanie. Z nami to najprostsza rzecz na świecie. Planujemy menu tak, żeby nie zabrakło Ci żadnych potrzebnych składników. Możesz na nas liczyć!

30-35%

tłuszczu

Oliwa, orzeczy, pestki i nasiona

Proces

Ułóż dietę dopasowaną do Twojego stylu życia

Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

Wybierz dietę<br/>i jedz to, co lubisz
Wybierz dietę
i jedz to, co lubisz
Przygotowaliśmy 6 DIET: Smart, Classic, Veggy, Less Gluten & Dairy Free, Less Carb oraz Foodie.

Ciesz się posiłkami z 1 diety bądź twórz menu wykorzystując dania ze wszystkich 6!
Wybierz pakiet<br/>i poznaj jego możliwości
Wybierz pakiet
i poznaj jego możliwości
W Nice To Fit You dajemy Ci wybór. Elastyczność w diecie i w życiu – ponad wszystko!

Codziennie możesz komponować menu z 5, 20, 25, a nawet 30 różnych posiłków.
Personalizuj<br/>i kontroluj menu
Personalizuj
i kontroluj menu
To Ty zdecydujesz, jakie dania mamy ugotować i dostarczyć pod Twój adres.

Komponuj swoje codzienne menu na podstawie rzeczywistych zdjęć i opisów.

Menu

Przykładowe posiłki
diety Veggy

Śniadanie
Placek marchewkowo-kokosowy z sosem waniliowym, pomarańcza

Placek marchewkowo-kokosowy z sosem waniliowym, pomarańcza

Twarożek ziołowy z ziarnami, chleb razowy ogórek, rzodkiewka

Twarożek ziołowy z ziarnami, chleb razowy ogórek, rzodkiewka

Placki jaglane z twarogiem i jagodami, jogurt waniliowy

Placki jaglane z twarogiem i jagodami, jogurt waniliowy

Ryż na mleku z rodzynkami, cynamonem i płatkami migdałów, sos truskawkowy, pieczone jabłko

Ryż na mleku z rodzynkami, cynamonem i płatkami migdałów, sos truskawkowy, pieczone jabłko

Pasta pomidorowa z ciecierzycą i soczewicą, chleb razowy_ papryka, ogórek

Pasta pomidorowa z ciecierzycą i soczewicą, chleb razowy_ papryka, ogórek

Drugie śniadanie
Krem czekoladowo-orzechowy cieciorella, wafle ryżowe

Krem czekoladowo-orzechowy cieciorella, wafle ryżowe

Sernik z wiśniami, polewą czekoladową i płatkami migdała

Sernik z wiśniami, polewą czekoladową i płatkami migdała

Kanapka razowa z pesto z rukoli i pestek dyni, roszponką i serem edamskim, papryka mini bell

Kanapka razowa z pesto z rukoli i pestek dyni, roszponką i serem edamskim, papryka mini bell

Daktylowe batoniki z czekoladą na kruchym spodzie

Daktylowe batoniki z czekoladą na kruchym spodzie

Sałatka owocowa z mieszanką orzechową

Sałatka owocowa z mieszanką orzechową

Obiad
Gulasz z czerwoną fasolą i pieczarkami, makaron pełnoziarnisty, ogórek kiszony

Gulasz z czerwoną fasolą i pieczarkami, makaron pełnoziarnisty, ogórek kiszony

Makaron chow mein z marynowanym tofu i warzywami

Makaron chow mein z marynowanym tofu i warzywami

Tofu w sosie szpinakowo-pieczarkowym, ryż basmati

Tofu w sosie szpinakowo-pieczarkowym, ryż basmati

Burger z czarnej fasoli i quinoa z sosem BBQ, ziemniaki pieczone, surówka coleslaw

Burger z czarnej fasoli i quinoa z sosem BBQ, ziemniaki pieczone, surówka coleslaw

Burger z tofu z salsą pomidorową, ryż czarny, surówka coleslaw

Burger z tofu z salsą pomidorową, ryż czarny, surówka coleslaw

Podwieczorek
Sałatka z czarną fasolką, kukurydzą i suszonymi pomidorami, sos winegret

Sałatka z czarną fasolką, kukurydzą i suszonymi pomidorami, sos winegret

Ciasto pomarańczowe z kaszą manną, kokosem i migdałami

Ciasto pomarańczowe z kaszą manną, kokosem i migdałami

Jogurt z syropem klonowym, prażonymi nerkowcami i suszoną żurawiną

Jogurt z syropem klonowym, prażonymi nerkowcami i suszoną żurawiną

Pieguski orkiszowe

Pieguski orkiszowe

Carpaccio z buraka z sosem sezamowym i granatem

Carpaccio z buraka z sosem sezamowym i granatem

Kolacja
Sałatka z kaszą pęczak, ciecierzycą, suszonymi pomidorami i natką pietruszki, sos cytrynowy

Sałatka z kaszą pęczak, ciecierzycą, suszonymi pomidorami i natką pietruszki, sos cytrynowy

Chakalaka z kukurydzą, papryką i marchewką, ryż brązowy

Chakalaka z kukurydzą, papryką i marchewką, ryż brązowy

Zielony naleśnik z soczewicą i sosem pomidorowym

Zielony naleśnik z soczewicą i sosem pomidorowym

Burger jaglany z batatami i sosem orzechowym, papryka

Burger jaglany z batatami i sosem orzechowym, papryka

Sałatka z serem lazur, gruszką, orzechami włoskimi i razowymi grzankami, sos balsamiczny

Sałatka z serem lazur, gruszką, orzechami włoskimi i razowymi grzankami, sos balsamiczny

Jaka dieta jest
odpowiednia dla Ciebie?

Sprawdź, ile kalorii dzieli Cię od realizacji celu

Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.