Dieta

Veggy

Dieta wegetariańska. Dla tych, którzy nie chcą jeść mięsa, ale lubią różnorodną, ciekawą dietę. Wegetarianie uwielbiają nasze Veggy!

Mięsa nie jesz od dawna albo właśnie od teraz? Uwielbiasz dietę bogatą w nasiona roślin strączkowych, warzywa i owoce, ale uśmiechasz się do sera i nie wyobrażasz sobie życia bez jogurtu? Mamy dietę właśnie dla Ciebie!

Cechy

Dlaczego Veggy?

Ograniczenia związane z wegetarianizmem wyzwalają w nas ogromne pokłady kreatywności. Wege dania są bardzo wysoko oceniane przez Użytkowników. Możesz cieszyć się różnorodną kuchnią, mając pewność, że Twoja dieta jest doskonale zbilansowana.

Zero mięsa

W tej diecie nie znajdziesz mięsa. Znajdziesz natomiast wiele innych produktów bogatych w białko (w tym strączki, jajka i nabiał). Nie martw się już więcej o niewystarczającą ilość białka. Dbamy o to, żeby wszystko się zgadzało!

45-50%
węglowodanów
Pieczywo, kasza, ryż, makaron, mąki wszelakie

Milion przepisów

Zboża, warzywa i owoce to świetna podstawa do… wszystkiego. Dieta wegetariańska to nie tylko kotlet sojowy, ale cała obfitość różnorodnych przepisów. Pokazujemy, że wege może być spoko.

20-25%
białka
Jaja, nabiał, strączki

Równowaga

Bycie wege na własną rękę to nie lada wyzwanie. Z nami to najprostsza rzecz na świecie. Planujemy menu tak, żeby nie zabrakło Ci żadnych potrzebnych składników. Możesz na nas liczyć!

30-35%
tłuszczu
Oliwa, orzeczy, pestki i nasiona

Menu

Przykładowe posiłki
diety Veggy

Śniadanie

Placek marchewkowo-kokosowy z sosem waniliowym, pomarańcza

Pasta pomidorowa z ciecierzycą i soczewicą, chleb razowy_ papryka, ogórek

Ryż na mleku z rodzynkami, cynamonem i płatkami migdałów, sos truskawkowy, pieczone jabłko

Twarożek ziołowy z ziarnami, chleb razowy ogórek, rzodkiewka

Placki jaglane z twarogiem i jagodami, jogurt waniliowy

    Drugie śniadanie

    Daktylowe batoniki z czekoladą na kruchym spodzie

    Krem czekoladowo-orzechowy cieciorella, wafle ryżowe

    Sernik z wiśniami, polewą czekoladową i płatkami migdała

    Kanapka razowa z pesto z rukoli i pestek dyni, roszponką i serem edamskim, papryka mini bell

    Sałatka owocowa z mieszanką orzechową

      Obiad

      Burger z tofu z salsą pomidorową, ryż czarny, surówka coleslaw

      Tofu w sosie szpinakowo-pieczarkowym, ryż basmati

      Burger z czarnej fasoli i quinoa z sosem BBQ, ziemniaki pieczone, surówka coleslaw

      Makaron chow mein z marynowanym tofu i warzywami

      Gulasz z czerwoną fasolą i pieczarkami, makaron pełnoziarnisty, ogórek kiszony

        Podwieczorek

        Jogurt z syropem klonowym, prażonymi nerkowcami i suszoną żurawiną

        Ciasto pomarańczowe z kaszą manną, kokosem i migdałami

        Pieguski orkiszowe

        Carpaccio z buraka z sosem sezamowym i granatem

        Sałatka z czarną fasolką, kukurydzą i suszonymi pomidorami, sos winegret

          Kolacja

          Sałatka z serem lazur, gruszką, orzechami włoskimi i razowymi grzankami, sos balsamiczny

          Burger jaglany z batatami i sosem orzechowym, papryka

          Sałatka z kaszą pęczak, ciecierzycą, suszonymi pomidorami i natką pietruszki, sos cytrynowy

          Chakalaka z kukurydzą, papryką i marchewką, ryż brązowy

          Zielony naleśnik z soczewicą i sosem pomidorowym

            PROCES

            Ułóż dietę
            dopasowaną do
            Twojego stylu życia

            Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

            Wybierz dietę
            i jedz to, co lubisz

            Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Gluten&Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

            Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

            Wybierz jak dużo
            chcesz wybierać

            W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

            Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

            Kontroluj menu

            Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

            Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

              Jaka dieta jest
              odpowiednia dla Ciebie?

              Jaki jest Twój cel? (Nie musisz określać od razu sensu życia, ale zastanów się, w czym przede wszystkim ma pomóc Ci dieta pudełkowa.)

              Zobacz, ile możesz jeść