Śniadanie na słodko

Czy zdrowe śniadania kojarzą Ci się z rezygnacją z Twoich ulubionych potraw? Jeśli tak, z przyjemnością przekonamy Cię, że pyszny i pożywny posiłek na początek dnia jest możliwy. Bez względu na to, jaką opcję wolisz – śniadanie na słodko czy na słono – to paliwo dla Twojego organizmu, które doda Ci siły i pobudzi do działania. Chcesz dobrze rozpocząć dzień? Jedz fit śniadanie na słono lub na słodko – tak jak lubisz! Z NTFY pozostawiamy decyzję Tobie.

Z tekstu dowiesz się:

  • dlaczego warto jeść zdrowe śniadanie,
  • czy na diecie można jeść słodkie śniadanie,
  • jak wyglądają fit śniadania na słono,

W porannym amoku biegasz po mieszkaniu niczym sprinter i starasz się pamiętać o wszystkich istotnych sprawach, którym masz stawić czoła w nadchodzącym dniu. Kanapkę przegryzasz między ubieraniem się a myciem zębów lub duszkiem wypijasz jogurt w drodze do pracy. Twój dzień na dobre się nie zaczął, a Ty już nie masz siły? To nie musi tak wyglądać! Wybierz zdrowe śniadanie na słodko lub słono z NTFY.

Zdrowe śniadanie na słodko lub fit śniadanie na słono – jedz tak, jak lubisz!

,,Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia” to nie banał! Skład porannego menu naprawdę ma wpływ na Twoje samopoczucie. Jeśli walczysz z nadprogramowymi kilogramami i efektem jojo, dbasz o sylwetkę lub po prostu chcesz przejść na zbilansowaną dietę, pamiętaj o jedzeniu zdrowego śniadania na słono lub słodko.

Zobacz, jaki wpływ na Twoje zdrowie ma wartościowe śniadanie:

  • Chroni przed cukrzycą – pożywne, zdrowe śniadanie pobudza metabolizm i reguluje łaknienie na resztę dnia. Gdy przez dłuższy czas odpuszczasz sobie jedzenie śniadań, zwiększasz ryzyko wystąpienia nadwrażliwości na insulinę, cukrzycy typu 2. oraz wysokiego ciśnienia krwi.
  • Obniża ryzyko chorób serca – naukowcy z Uniwersytetu Harvarda przez 16 lat monitorowali zdrowie ponad 25 tysięcy mężczyzn. Okazało się, że ci, którzy rezygnowali ze śniadań, o 27% bardziej byli narażeni na zawał oraz choroby serca.
  • Sprzyja szczupłej sylwetce – gdy jesz wartościowe śniadanie, dłużej czujesz się syto oraz unikasz nagłych zachcianek na niezdrowe produkty i przekąski.
  • Motywuje do ćwiczeń – osoby, które nie migają się od śniadania, trenują chętniej i intensywniej. Poranny posiłek to więcej siły na trening!
  • Poprawia koncentrację – śniadanie bogate w białko i błonnik sprawia, że pracujesz efektywniej i szybciej przyswajasz wiedzę.

Aby Twoje śniadanie naprawdę było fit, zobacz, o czym należy pamiętać:

  • Przed śniadaniem wypij szklankę gorącej wody z sokiem z cytryny – delikatnie pobudzisz układ trawienny,
  • Pij kawę po śniadaniu, nie przed – kawa na czczo podrażnia żołądek,
  • Jedz śniadanie maksymalnie godzinę po przebudzeniu – Twój organizm w porę naładuje baterie na cały dzień,
  • Nasyć się śniadaniem, ale się nie przejadaj – gdy zjesz za dużo, będziesz czuć się ociężale.

Śniadanie na słodko – czy może być zdrowe?

Wiele osób stawia śniadanie na słodko na równi ze słodyczami. Zupełnie niesłusznie – słodkie śniadanie może być fit. Co więcej, nie ma lepszej pory na słodkości niż poranek! Zanim jednak bez wyrzutów sumienia otworzysz tabliczkę czekolady i pochłoniesz ją w całości, pozwól, że wyjaśnimy, w czym tkwi sekret słodkich śniadań.

Izraelscy eksperci dowiedli, że śniadanie obfitujące w produkty wysokobiałkowe i o dużej zawartości węglowodanów ułatwia odchudzanie, ponieważ daje uczucie sytości. Jak to możliwe? Dzięki temu, że rano Twój metabolizm działa na wysokich obrotach, szybciej niż w przypadku pozostałych posiłków spalasz to, co zjesz na śniadanie. To dobra wiadomość dla wszystkich łasuchów, prawda?

W NTFY wiemy, że najlepsza dieta to ta, w ramach której nie musisz odmawiać sobie tego, co lubisz. Jeśli kochasz szybkie śniadania na słodko, ale brakuje Ci pomysłów, na ratunek przychodzą nasze diety pudełkowe z wyborem menu – genialne rozwiązanie dla takich osób, jak Ty!

Nasze śniadania na słodko zaskoczą Cię różnorodnością, bez względu na rodzaj wybranej diety. Kochasz pancakes? Proszę bardzo! Proponujemy zdrową alternatywę dla amerykańskich naleśników: puszyste placuszki z ricottą, bananem i kakao lub wyśmienite placki jaglane z jagodami i jogurtem. U nas nie znajdziesz monotonnych owsianek – odkryj niebiańskie połączenie smaków np. kokosa, czekolady i truskawki lub soczystych jabłek, śliwek i korzennych przypraw. Lubisz śniadania bogate w superfoods rodem z Twoich ulubionych knajpek? Przygotujemy dla Ciebie wyśmienity pudding z chia lub tapioki, jakiego jeszcze nigdy nie jadłeś!

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że w NTFY zawsze masz duże możliwości wyboru. Nie zmuszamy Cię do ograniczenia się do wytrawnych śniadań, jeśli za nimi nie przepadasz. W ramach wybranego pakietu – choćby Basic 20 – masz do wyboru co najmniej 3 warianty śniadań, wśród których z pewnością znajdzie się słodkie co nieco! Na Twój stół codziennie trafi dokładnie to, czego sobie zażyczyłeś.

Śniadanie na słono – co jeść, by być fit?

Wytrawne śniadanie to bezpieczne rozwiązanie, które przyniesie ulgę osobom uważającym na cukier. Fit śniadanie na słono zjedzone na dzień dobry nie spowoduje nagłego wzrostu poziomu cukru we krwi.

Jakie danie przychodzi Ci na myśl, gdy mowa o śniadaniu na słono? Kanapki, jajecznica, kiełbaski – wieje nudą? Nie musi tak być! Sprawdź, co jeść na diecie.

Lubimy kreatywne podejście do jedzenia. Czy wiesz, że gofry smakują doskonale nie tylko na słodko? W naszych pudełkach znajdziesz np. gofry z pesto bazyliowym, szynką parmeńską i mozzarellą czy białkowo-tłuszczowe gofry z twarożkiem ze szczypiorkiem i nasionami słonecznika. Pokażemy Ci, że wytrawna owsianka lub szpinakowy pudding chia może być pożywną i pyszną propozycją na dobry początek dnia.

Wolisz bardziej klasyczne połączenia? Skosztuj kromkę chrupiącego razowego chleba z polędwicą wołową lub twarożkiem, a do tego obowiązkowo garść chrupiących warzyw. Miłośnicy tradycyjnych słonych śniadań mogą wybierać wśród najróżniejszych past na kanapki – z cieciorki, suszonych pomidorów, słonecznika lub z pieczonego łososia. Kochasz sałatki? Bez obaw, w naszym menu znajdziesz porcję świeżych warzyw w nowoczesnym wydaniu. Udowodnimy Ci, że na zdrowej diecie bez problemu możesz jeść sałatkę z jajkiem, boczkiem, parmezanem i sosem Cezar. Brzmi pysznie, prawda? A to tylko kilka opcji. W NTFY to Ty wybierasz, od czego zacząć dzień. Wystarczy, że zdecydujesz się na jeden z trzech pakietów, żeby mieć do wyboru 4, 6 lub 7 wariantów śniadań!

Wartościowe śniadanie da Ci pozytywnego kopa na resztę dnia. Zadbaj o to, aby było różnorodne – wtedy dostarczy Ci wszystkich składników odżywczych, których potrzebujesz. Jeśli wyczerpałeś limit pomysłów na wytrawne lub słodkie śniadanie albo chcesz zdrowo się odżywiać, ale nie wiesz, od czego zacząć, chętnie oprowadzimy Cię po krainie niezwykłych smaków i ciekawych rozwiązań. Wyrusz z nami w tę pyszną podróż i zamów pakiet diet NTFY!

Kliknij by ocenić

Dodaj komentarz

Jak zdrowo przytyć Blog

Jak zdrowo przytyć? Dzięki naszym dietom to możliwe

Z pewnością znasz wiele osób, które szukają porad na temat tego, jak zrzucić zbędne kilogramy. Odwrotna sytuacja bywa jednak równie problematyczna. Zbyt szczupła sylwetka również może być przyczyną problemów zdrowotnych oraz kompleksów. Jeśli problem zbyt niskiej wagi dotyczy Ciebie lub Twoich bliskich, koniecznie dowiedz się, jak przytyć zdrowo.

15.04.2020
Jak uniknąć efektu jojo? Food

Jak uniknąć efektu jojo? Jedz świadomie i to, co lubisz

Wyobraź sobie taki scenariusz: przez kilka tygodni przestrzegasz restrykcyjnej diety…

10.04.2020
Health

Jak schudnąć? Poznaj nasze diety i ich warianty i ułóż swoje menu!

Jeżeli dzielisz swój czas między pracę, ukochane hobby i odpoczynek, to z pewnością wiesz, jak trudno jest w takiej sytuacji zadbać o urozmaiconą, zbilansowaną dietę. Zwłaszcza jeśli od dłuższego czasu zastanawiasz się, jak schudnąć. Chcesz skorzystać z cateringu dietetycznego, który dostosuje się do Twojego dynamicznego stylu życia? Sprawdź, jak skutecznie schudnąć z dietą Nice To Fit You.

08.04.2020
jak zacząć dzień Lifestyle

Poznaj 6 sposobów na to, jak dobrze zacząć dzień

To, jak zacznie się Twój poranek, nadaje rytm reszcie dnia. Wielokrotne włączanie drzemki i w efekcie szykowanie się do wyjścia w pośpiechu nie służy nikomu. A połączone z opuszczaniem domu w biegu, z kanapką w jednej ręce i teczką w drugiej, tym bardziej. Wprowadź kilka zdrowych nawyków, dzięki którym nie będziesz się zastanawiać nad tym, jak dobrze zacząć dzień, i po prostu to zrobisz! I to bez żadnej drzemki oraz z uśmiechem na ustach.

24.01.2020
Food

Wpływ kolorów na apetyt

Barwy odgrywają istotną rolę w życiu każdego z nas. Na pewno masz swoje ulubione kolory ubrań czy skojarzenia z określonymi odcieniami. I to całkiem normalne! Okazuje się także, że instynktownie chętniej sięgamy po żywność o określonych barwach. Kolory mają więc wpływ na apetyt oraz odczucia związane z jedzeniem. Jak to działa? Czy jest pomocne podczas diety odchudzającej? Sprawdźmy to!

17.01.2020
adam kszczot Lifestyle

“Motywacja to łatwopalny materiał.” Rozmowa z Adamem Kszczotem

Na początku stawiamy sobie cel, potem motywujemy się, by osiągnąć go możliwie jak najszybciej. O tym, że dobra motywacja to nie zawsze klucz do sukcesu rozmawialiśmy z Adamem Kszczotem, lekkoatletą specjalizującym się w biegu na 800 m, wielokrotnym medalistą mistrzostw Europy, halowych mistrzostw Europy, mistrzostw świata oraz halowych mistrzostw świata.

10.01.2020
czas wolny Lifestyle

Co można robić w wolnym czasie?

Czy Ty też masz wrażenie, że czas biegnie nieubłaganie, a kolejne godziny dosłownie przeciekają Ci przez palce? Gdy jednak w wirze codziennych spraw i obowiązków przychodzi moment na chwilę dla siebie, to okazuje się, że zamiast zrobić coś konstruktywnego, po prostu spędzasz czas na leżeniu i nicnierobieniu. Właśnie dlatego podpowiemy dziś, jakie ciekawe aktywności mogą umilić Ci czas wolny, a dodatkowo sprawić, że będziesz się przy nich dobrze bawić.

30.12.2019
ucztowanie Lifestyle

Jak nie przytyć w Święta Bożego Narodzenia?

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Dzisiaj przedstawimy kilka wskazówek, które pomogą przetrwać świąteczne ucztowanie i uchronią nas przed uczuciem ciężkości po zjedzeniu wszystkich tradycyjnych potraw.

20.12.2019
Gorąca herbata na przeziębienie Food

Czy herbata jest zdrowa? Fakty i mity

Czy herbata pomoże nam zwalczyć infekcje i dostarczy nam dawki substancji pobudzającej, czy może wręcz przeciwnie - pijąc herbatę narażamy się na odwodnienie?

13.12.2019
Health

Czy soja dla mężczyzn to wróg numer jeden?

Białko sojowe dla mężczyzn – ten temat budzi wiele kontrowersji. Spożywanie soi wpływa na panów negatywnie, a może nie ma powodu do obaw i warto włączyć do diety produkty sojowe? A może to ilość ma w tym przypadku największe znaczenie? W artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości na ten temat!

06.12.2019
Napar z imbiru i cytryny w kubku Food

7 zdrowych powodów, dla których warto stosować imbir w kuchni

Spis treści Czy zdrowe śniadania kojarzą Ci się z rezygnacją...

29.11.2019
Lifestyle

Jesienna chandra – co jeść jesienią, aby być zdrowym?

Według ostatnich badań opublikowanych w American Journal of Psychiatry ludzie, którzy jedzą przetworzoną żywność, faktycznie są narażeni na większe ryzyko obniżenia nastroju i depresji niż ci, którzy trzymają się zdrowszej diety. Jakość pokarmu ma więc ogromne znaczenie! Oto produkty, które musisz mieć pod ręką, by nie dać się jesiennej chandrze.

20.11.2019

Dieta pudełkowa z wyborem - dostawa:

Nasz catering dietetyczny z wyborem menu zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Komponuj codziennie własny jadłospis, aż z 35 propozycji dań z 7 zdrowych i zbilansowanych diet. Sprawdź czy dowozimy pod Twój adres:
BiałystokBilskoChodzieżCzchówKatowiceŁososina DolnaStary SączSzamotułyTarnówTomaszów Mazowiecki

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Nie czekaj, zaplanuj dietę już dzisiaj!
NTFY.pl
Stwórz swoją dietę Zaloguj się
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.
4.8
Opinie konsumenckie Google