Śniadanie na słodko

Czy zdrowe śniadania kojarzą Ci się z rezygnacją z Twoich ulubionych potraw? Jeśli tak, z przyjemnością przekonamy Cię, że pyszny i pożywny posiłek na początek dnia jest możliwy. Bez względu na to, jaką opcję wolisz – śniadanie na słodko czy na słono – to paliwo dla Twojego organizmu, które doda Ci siły i pobudzi do działania. Chcesz dobrze rozpocząć dzień? Jedz fit śniadanie na słono lub na słodko – tak jak lubisz! Z NTFY pozostawiamy decyzję Tobie.

Z tekstu dowiesz się:

  • dlaczego warto jeść zdrowe śniadanie,
  • czy na diecie można jeść słodkie śniadanie,
  • jak wyglądają fit śniadania na słono,

W porannym amoku biegasz po mieszkaniu niczym sprinter i starasz się pamiętać o wszystkich istotnych sprawach, którym masz stawić czoła w nadchodzącym dniu. Kanapkę przegryzasz między ubieraniem się a myciem zębów lub duszkiem wypijasz jogurt w drodze do pracy. Twój dzień na dobre się nie zaczął, a Ty już nie masz siły? To nie musi tak wyglądać! Wybierz zdrowe śniadanie na słodko lub słono z NTFY.

Zdrowe śniadanie na słodko lub fit śniadanie na słono – jedz tak, jak lubisz!

,,Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia” to nie banał! Skład porannego menu naprawdę ma wpływ na Twoje samopoczucie. Jeśli walczysz z nadprogramowymi kilogramami i efektem jojo, dbasz o sylwetkę lub po prostu chcesz przejść na zbilansowaną dietę, pamiętaj o jedzeniu zdrowego śniadania na słono lub słodko.

Zobacz, jaki wpływ na Twoje zdrowie ma wartościowe śniadanie:

  • Chroni przed cukrzycą – pożywne, zdrowe śniadanie pobudza metabolizm i reguluje łaknienie na resztę dnia. Gdy przez dłuższy czas odpuszczasz sobie jedzenie śniadań, zwiększasz ryzyko wystąpienia nadwrażliwości na insulinę, cukrzycy typu 2. oraz wysokiego ciśnienia krwi.
  • Obniża ryzyko chorób serca – naukowcy z Uniwersytetu Harvarda przez 16 lat monitorowali zdrowie ponad 25 tysięcy mężczyzn. Okazało się, że ci, którzy rezygnowali ze śniadań, o 27% bardziej byli narażeni na zawał oraz choroby serca.
  • Sprzyja szczupłej sylwetce – gdy jesz wartościowe śniadanie, dłużej czujesz się syto oraz unikasz nagłych zachcianek na niezdrowe produkty i przekąski.
  • Motywuje do ćwiczeń – osoby, które nie migają się od śniadania, trenują chętniej i intensywniej. Poranny posiłek to więcej siły na trening!
  • Poprawia koncentrację – śniadanie bogate w białko i błonnik sprawia, że pracujesz efektywniej i szybciej przyswajasz wiedzę.

Aby Twoje śniadanie naprawdę było fit, zobacz, o czym należy pamiętać:

  • Przed śniadaniem wypij szklankę gorącej wody z sokiem z cytryny – delikatnie pobudzisz układ trawienny,
  • Pij kawę po śniadaniu, nie przed – kawa na czczo podrażnia żołądek,
  • Jedz śniadanie maksymalnie godzinę po przebudzeniu – Twój organizm w porę naładuje baterie na cały dzień,
  • Nasyć się śniadaniem, ale się nie przejadaj – gdy zjesz za dużo, będziesz czuć się ociężale.

Śniadanie na słodko – czy może być zdrowe?

Wiele osób stawia śniadanie na słodko na równi ze słodyczami. Zupełnie niesłusznie – słodkie śniadanie może być fit. Co więcej, nie ma lepszej pory na słodkości niż poranek! Zanim jednak bez wyrzutów sumienia otworzysz tabliczkę czekolady i pochłoniesz ją w całości, pozwól, że wyjaśnimy, w czym tkwi sekret słodkich śniadań.

Izraelscy eksperci dowiedli, że śniadanie obfitujące w produkty wysokobiałkowe i o dużej zawartości węglowodanów ułatwia odchudzanie, ponieważ daje uczucie sytości. Jak to możliwe? Dzięki temu, że rano Twój metabolizm działa na wysokich obrotach, szybciej niż w przypadku pozostałych posiłków spalasz to, co zjesz na śniadanie. To dobra wiadomość dla wszystkich łasuchów, prawda?

W NTFY wiemy, że najlepsza dieta to ta, w ramach której nie musisz odmawiać sobie tego, co lubisz. Jeśli kochasz szybkie śniadania na słodko, ale brakuje Ci pomysłów, na ratunek przychodzą nasze diety pudełkowe z wyborem menu – genialne rozwiązanie dla takich osób, jak Ty!

Nasze śniadania na słodko zaskoczą Cię różnorodnością, bez względu na rodzaj wybranej diety. Kochasz pancakes? Proszę bardzo! Proponujemy zdrową alternatywę dla amerykańskich naleśników: puszyste placuszki z ricottą, bananem i kakao lub wyśmienite placki jaglane z jagodami i jogurtem. U nas nie znajdziesz monotonnych owsianek – odkryj niebiańskie połączenie smaków np. kokosa, czekolady i truskawki lub soczystych jabłek, śliwek i korzennych przypraw. Lubisz śniadania bogate w superfoods rodem z Twoich ulubionych knajpek? Przygotujemy dla Ciebie wyśmienity pudding z chia lub tapioki, jakiego jeszcze nigdy nie jadłeś!

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że w NTFY zawsze masz duże możliwości wyboru. Nie zmuszamy Cię do ograniczenia się do wytrawnych śniadań, jeśli za nimi nie przepadasz. W ramach wybranego pakietu – choćby Basic – masz do wyboru co najmniej 3 warianty śniadań, wśród których z pewnością znajdzie się słodkie co nieco! Na Twój stół codziennie trafi dokładnie to, czego sobie zażyczyłeś.

Śniadanie na słono – co jeść, by być fit?

Wytrawne śniadanie to bezpieczne rozwiązanie, które przyniesie ulgę osobom uważającym na cukier. Fit śniadanie na słono zjedzone na dzień dobry nie spowoduje nagłego wzrostu poziomu cukru we krwi.

Jakie danie przychodzi Ci na myśl, gdy mowa o śniadaniu na słono? Kanapki, jajecznica, kiełbaski – wieje nudą? Nie musi tak być! Sprawdź, co jeść na diecie.

Lubimy kreatywne podejście do jedzenia. Czy wiesz, że gofry smakują doskonale nie tylko na słodko? W naszych pudełkach znajdziesz np. gofry z pesto bazyliowym, szynką parmeńską i mozzarellą czy białkowo-tłuszczowe gofry z twarożkiem ze szczypiorkiem i nasionami słonecznika. Pokażemy Ci, że wytrawna owsianka lub szpinakowy pudding chia może być pożywną i pyszną propozycją na dobry początek dnia.

Wolisz bardziej klasyczne połączenia? Skosztuj kromkę chrupiącego razowego chleba z polędwicą wołową lub twarożkiem, a do tego obowiązkowo garść chrupiących warzyw. Miłośnicy tradycyjnych słonych śniadań mogą wybierać wśród najróżniejszych past na kanapki – z cieciorki, suszonych pomidorów, słonecznika lub z pieczonego łososia. Kochasz sałatki? Bez obaw, w naszym menu znajdziesz porcję świeżych warzyw w nowoczesnym wydaniu. Udowodnimy Ci, że na zdrowej diecie bez problemu możesz jeść sałatkę z jajkiem, boczkiem, parmezanem i sosem Cezar. Brzmi pysznie, prawda? A to tylko kilka opcji. W NTFY to Ty wybierasz, od czego zacząć dzień. Wystarczy, że zdecydujesz się na jeden z trzech pakietów, żeby mieć do wyboru 3, 4 albo nawet 5 wariantów śniadań!

Wartościowe śniadanie da Ci pozytywnego kopa na resztę dnia. Zadbaj o to, aby było różnorodne – wtedy dostarczy Ci wszystkich składników odżywczych, których potrzebujesz. Jeśli wyczerpałeś limit pomysłów na wytrawne lub słodkie śniadanie albo chcesz zdrowo się odżywiać, ale nie wiesz, od czego zacząć, chętnie oprowadzimy Cię po krainie niezwykłych smaków i ciekawych rozwiązań. Wyrusz z nami w tę pyszną podróż i zamów pakiet diet NTFY!

Kobieta na zakupach z siatką eko Lifestyle

Jak być eko na co dzień? 7 sprawdzonych sposobów

Bycie eko to ostatnio gorący temat, często pojawiający się w mediach. Jak dbać o środowisko i dlaczego warto to robić? Czy Twoja dieta i styl życia mogą stać się bardziej eko? Te pytania zadaje sobie większość z nas. Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy ekologia to moda, czy konieczność, przeczytaj ten artykuł!

30.11.2020
Blog

Self Care, czyli wpływ rytuałów na pogodę ducha – rozmowa z Anią Skurą – Whatannawears

Rytuały i dobre praktyki. W świecie Whatannawears to chleb powszedni....

26.11.2020
Produkty superfoods Food

Superfoods w diecie Foodie – poznaj najnowsze trendy kulinarne

Na pewno słyszałeś wiele dobrego o popularnych superfoods! Zastanawiasz się, czym są? A może brakuje Ci inspiracji i chętnie poszerzyłbyś swoje kulinarne horyzonty? Wypróbuj dietę Foodie od NTFY z posiłkami bogatymi w superfoods i przekonaj się na własnej skórze, jaka tkwi w nich siła! Z nami jest to bardzo proste!

23.11.2020
Blog

Joga na poprawę humoru – perspektywa Basi Tworek

Niech pogoda ducha zasponsoruje Ci dobre zdrowie. Na przykład taka, której źródłem są przyjemne praktyki i rytuały! Ale w tym temacie głos oddaliśmy Basi Tworek – jogince z krwi i kości, która dobrze wie, jak wpływać na humor asanami (i nie tylko). Zapraszamy do lektury!

19.11.2020
Zdrowy obiad – propozycja do biura Food

Zastanawiasz się, co zjeść na obiad? Sprawdź zdrowe obiady z możliwością wyboru!

Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem. Dzięki temu codziennie będziesz mieć solidną dawkę w energii - na każdy posiłek!

16.11.2020
Blog

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Zero waste w kuchni Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
jak wpłynąć dietą na samopoczucie? Food

Dla kogo jest dieta 1500 kcal? Zobacz, jak zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii. Podpowiemy Ci, jak z głową przejść na dietę o mniejszej kaloryczności.

19.10.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
GnieznoKrakówOpoleSłupskSopotSzczecinTrzciankaWągrowiecWłocławekZabrze

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.