Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem.

Z tekstu dowiesz się:

  • co jeść na obiad na diecie,
  • jak pozbyć się problemu z tym, co na obiad zdrowego, z dietą pudełkową NTFY.

Po całym dniu spędzonym w pracy wolisz zamówić posiłek na wynos, niż zastanawiać się, co jeść na diecie na fit obiad? Jeżeli nie przepadasz za gotowaniem, a planowanie posiłków to dla Ciebie męczarnia, to zmiana nawyków na zdrowsze będzie trudna.  W końcu zrezygnujesz z przygotowywania lunchboxów i wrócisz do niezdrowych przekąsek. Na szczęście dzięki cateringowi dietetycznemu NTFY nie musisz się już zastanawiać, co na szybki obiad!

Co zdrowego na obiad?

Jeżeli spędzasz 8 h w biurze bez przygotowanego posiłku, może się to w negatywny sposób odbić na Twojej sylwetce. Przecież zbyt długa przerwa między posiłkami powoduje gwałtowny spadek glukozy we krwi. A co za tym idzie, rozdrażnienie oraz spadek energii. Prędzej czy później skusisz się więc na drożdżówkę lub inną niezdrową przekąskę, żeby zabić wilczy głód, a po tak wysokokalorycznych bogatych w cukry proste słodkościach szybko poczujesz ociężałość i ochotę na więcej.

Pełnowartościowy obiad fit powinien się składać z:

  • pełnowartościowego białka (mięso, ryba, nasiona roślin strączkowych lub nabiał),
  • węglowodanów złożonych (pełnoziarnisty makaron, ryż, kasze, ziemniaki),
  • zdrowych tłuszczów (oliwa z oliwek, olej lniany, awokado, orzechy),
  • porcji świeżych warzyw.

Pieczony łosoś z kaszą gryczaną i warzywami lub marynowane tofu z dynią i ryżem to szybkie dania, które możesz przygotować w weekend, tak aby rano tylko spakować porcję obiadu dietetycznego i zjeść go w biurze.

Solidna porcja białka oraz błonnik z warzyw zapewnią Ci sytość na wiele godzin, dzięki czemu unikniesz ochoty na podjadanie. Z kolei dodanie porcji zdrowych tłuszczów do kaszy lub ryżu sprawi, że będziesz pełen energii przez cały dzień, bez chęci na popołudniową drzemkę.

Co szybkiego na obiad?

Jeżeli szukasz alternatywy dla codziennych kanapek kupowanych na szybko, rozważ catering dietetyczny NTFY. Dzięki diecie pudełkowej od NTFY możesz mieć pewność, że otrzymasz zbilansowany posiłek bogaty w białka, węglowodany złożone, zdrowe tłuszcze oraz świeże warzywa i owoce. W ten sposób jesz to, co lubisz, a jednocześnie dbasz o swoje zdrowie oraz sylwetkę.

Posiadając pakiet NTFY, możesz wybierać spośród takich dań, jak:

  • polędwiczka wieprzowa w sosie śliwkowo-balsamicznym z kaszą owsianą i surówką z marchewki i jabłka,
  • dorsz w mleczku kokosowym z fasolką szparagową i makaronem ryżowym,
  • burger z czarnej fasoli i quinoa z sosem BBQ, ziemniaki pieczone z surówka coleslaw.

Te i wiele innych propozycji posiłków znajdziesz w naszych dietach: Smart, Classic, Vegan, Veggy, Balance, Active oraz Foodie. Jeżeli nie wiesz, którą dietę wybrać, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! W NTFY możesz dowolnie komponować swoje codzienne menu! W zależności od pakietu, na który się zdecydujesz, możesz wybierać z 20, 30, a nawet 35 dań każdego dnia.

Nadal nie wiesz, co na zdrowy obiad? Z nami nie musisz się już zastanawiać, co na obiad fit. Wystarczy, że raz obliczysz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, wykorzystując nasz kalkulator diet, i gotowe. Przestań marnować swój cenny czas. W prosty sposób obsługuj swoja dietę dzięki naszej aplikacji mobilnej, a my zajmiemy się całą resztą!

Lifestyle

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
zdjęcie dziewczyna je marchewkę uśmiecha się - jak wpłynąć dietą na samopoczucie? Food

Dla kogo jest dieta 1500 kcal? Zobacz, jak zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii. Podpowiemy Ci, jak z głową przejść na dietę o mniejszej kaloryczności.

19.10.2020
Mężczyzna je przed treningiem na siłowni Food

Co jeść przed treningiem, aby nie czuć się ociężałym? Wybierz swój posiłek!

Zastanawiasz się, co jeść przed treningiem na masę, a co na redukcji? Na pewno wielokrotnie słyszałeś, że dieta stanowi 80% sukcesu – pozostałe 20% to trening. Jak jednak połączyć jedno z drugim tak, żeby mieć zadowalające efekty? Co zjeść przed treningiem, żeby mieć dużo siły i energii, bez uczucia ciężkości w żołądku?

12.10.2020
Mężczyzna sprawdza konserwanty w żywności Food

Czy wszystkie konserwanty E są szkodliwe dla zdrowia?

Na pewno nie raz spotkałeś się z stwierdzeniem, że konserwanty w żywności są szkodliwe dla Twojego zdrowia i powinieneś na nie uważać. Ale czy w dzisiejszym świecie uniknięcie wszystkich konserwantów jest możliwe? Czy wszystkie konserwanty e oznaczają szkodliwe substancje? Których unikać, a na które przymknąć oko?

08.10.2020
Para wykonuje ćwiczenia na spalanie tłuszczu bez utraty mięśni Health

Jak zrobić redukcję masy ciała bez utraty mięśni i bez rezygnowania z ulubionych posiłków?

W ostatnich miesiącach przybyło Ci parę dodatkowych kilogramów i chciałbyś je zgubić? A może dzięki ciężkim treningom siłowym zyskałeś masę mięśniową, nad którą sumiennie pracowałeś, a której nie chciałbyś stracić? Jak spalić tkankę tłuszczową a nie mięśnie? Czy jest na to jakiś magiczny trik albo superdieta?

02.10.2020
Work life balance - przedstawienie za pomocą równoważni Lifestyle

Praca czy życie prywatne? Work life balance – co to jest i jak je uzyskać?

Jak odnaleźć równowagę między angażującą pracą, a życiem prywatnym i rodziną? Gdzie i jak znaleźć czas na przygotowywanie zdrowych posiłków? W końcu gdy przychodzi weekend nie masz ochoty stać w kuchni. Czy work life balance jest możliwy? Zobacz, jak mieć zgrabną sylwetkę, lepsze zdrowie i czas na pracę oraz rodzinę.

28.09.2020
przyprawy poprawiajace trawienie Food

Co to są węglowodany? U nas sam wybierasz, co jesz!

Wielu dietetyków uznaje węglowodany za podstawowe źródło energii. Z kolei dieta niskowęglowodanowa ma coraz więcej zwolenników ze względu na pozytywny wpływ na zdrowie oraz sylwetkę. Jak jest naprawdę? Które źródła węglowodanów będą dobrym wyborem na diecie? Jakie węglowodany po treningu będą najlepsze?

21.09.2020
Dziewczyna jedząca pożywne śniadanie. Food

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadanie? Zainspiruj się naszymi przepisami!

Zdrowe śniadania nie muszą oznaczać skomplikowanych przepisów. Tak naprawdę wystarczy kilka minut i proste składniki, aby wyczarować doskonałe fit śniadanie. Wybierz tylko, czy zdrowe śniadanie to dla Ciebie śniadanie białkowo-tłuszczowe czy węglowodanowe i do dzieła. Na zawsze zrezygnuj ze słodkiej bułki.

14.09.2020
Health

Jak dbać o zdrowie dzięki diecie? Wybierz wariant dla siebie

Praca, dom, rodzina – trudno o chwilę dla siebie. Nadmiar obowiązków sprawił, że nie czujesz się komfortowo w swoim ciele? Co jakiś czas doskwierają Ci bóle głowy, problemy trawienne i spadki energii? Chciałbyś zmienić swoje nawyki i zrobić coś dla zdrowia? Dowiedz się, jakie to proste z dietami pudełkowymi od NTFY!

07.09.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
CzęstochowaGdańskGosprzydowaKargowaKościanKoźmin WielkopolskiPleszewRadzyminŚremWojnicz

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.
4.8
Opinie konsumenckie Google
Zamknij - Ntfy.pl