Zawsze, kiedy zaczynasz nową dietę, zastanawiasz się, co jeść, żeby schudnąć? Lato to czas, kiedy każdy z nas chce być w dobrej formie. Trudno jednak o nią zadbać, kiedy na każdym kroku kuszą Cię lody czy gofry. A może wraz z otwarciem siłowni zacząłeś nowy plan treningowy i nie wiesz, co jeść po treningu, żeby schudnąć, a jednocześnie pozwolić mięśniom na regenerację? Dowiedz się, co jeść, aby szybko schudnąć, bez zbędnych wyrzeczeń!

Z tekstu dowiesz się:

  • co jeść, by schudnąć,
  • jakie produkty warto jeść po treningu,
  • w jaki sposób dieta pudełkowa pomoże Ci osiągnąć Twój cel.

Zdrowa dieta kojarzy Ci się ze smutnymi liśćmi sałaty, surową marchewką i suchą piersią z kurczaka? Od lat zachodzisz w głowę, co jeść, a czego nie jeść, żeby schudnąć, więc decydujesz się na duże wyrzeczenia. Po tygodniu nie możesz już patrzeć na te same monotonne posiłki. W internecie aż roi się od sprzecznych rad i dyskusji na ten temat, dlatego trudno zdecydować, kto ma rację. Dodatkowo wracasz po ciężkim dniu pracy, zmęczony po treningu i wizja liczenia kalorii oraz przygotowywania skomplikowanego posiłku Cię przerasta. Jak schudnąć?

Nie martw się – specjaliści NTFY pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy, dzięki czemu nie będziesz się musiał zastanawiać, co jeść na diecie. Nasza bogata oferta cateringowa rozwiąże ten problem.

Co jeść, by schudnąć?

Podstawą każdej udanej diety jest deficyt kaloryczny. Aby go obliczyć, musisz znać swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Nasz kalkulator diet umożliwi Ci to zaledwie w kilka minut. Nie musisz korzystać już z innych, skomplikowanych wzorów – wystarczy, że wprowadzisz podstawowe dane i gotowe! Teraz już wiesz, ile kalorii potrzebujesz, żeby osiągnąć swoją wymarzoną masę ciała.

No dobrze, ale jakie produkty najlepiej wybierać, jeżeli zależy Ci na zgubieniu kilogramów?

Prawidłowo zbilansowana dieta powinna się składać z białka, zdrowych tłuszczów i węglowodanów złożonych. Twoje posiłki powinny być urozmaicone, tak żebyś mógł dostarczyć swojemu organizmowi bogactwo makro- i mikroelementów.

Jedz produkty bogate w pełnowartościowe białko, takie jak jaja, nabiał, chude mięso, tłuste i chude ryby czy też produkty strączkowe. Wybieraj różnego rodzaju zdrowe tłuszcze, ponieważ każdy z nich pełni w organizmie inną funkcję – jednego dnia może być to łyżka oliwy z oliwek, innego pół awokado lub olej lniany. To samo dotyczy źródeł węglowodanów – spożywaj ziemniaki, bataty, ryż, kasze, pełnoziarniste pieczywo i makarony.

Nie zapominaj o dodatkach, które nie zawierają dużej ilości kalorii, ale które wzbogacają dietę o cenne składniki. Posiekana natka pietruszki jest bogata w witaminę C, grzyby mają mnóstwo składników mineralnych, czosnek pełni funkcję naturalnego prebiotyku, a łyżka startego parmezanu będzie znakomitym źródłem wapnia.  

Co jeść po treningu, żeby schudnąć?

Twoje mięśnie po treningu potrzebują dobrego paliwa – w końcu zależy Ci na zrzuceniu tłuszczyku, a do tego masa mięśniowa wymaga energii. Ponadto Twój metabolizm działa na pełnych obrotach jeszcze przez wiele godzin po wysiłku. Ominięcie posiłku po treningu może skutkować katabolizmem mięśni, co wpływa na gorsze efekty odchudzania. Ponieważ mięśnie podczas wysiłku fizycznego zużywają duże ilości glikogenu, najlepszą opcją będzie posiłek bogaty w węglowodany.

Nie zapominaj również o uwzględnieniu pełnowartościowego białka. To ono będzie miało wpływ na budowę oraz regenerację Twoich mięśni, co z kolei wpłynie na redukcję tkanki tłuszczowej. Dodatkowo zapewni Ci sytość na wiele godzin po treningu.

Jeżeli nie masz pomysłu, jak wkomponować taki posiłek w swoją dietę redukcyjną, możesz skorzystać z pysznych opcji dostępnych w naszym cateringu. Frytki marchewkowe na ostro, trufle czekoladowe z daktyli a może egzotyczny krem z buraka z mleczkiem kokosowym i trawą cytrynową? Z naszymi posiłkami dieta to czysta przyjemność i możliwość poszerzenia kulinarnych horyzontów.

Jak dieta pudełkowa pomoże Ci osiągnąć Twój cel?

Wiesz już, co jeść, aby schudnąć, ale zwyczajnie nie masz czasu na stanie w kuchni i przygotowywanie posiłków? A może wizja jedzenia tego samego przez 3 dni z rzędu sprawia, że odkładasz dietę na później?

Pozwól, że my się tym zajmiemy. Jeżeli catering dietetyczny kojarzy Ci się z nieapetycznymi, smutnymi posiłkami, to przekonamy Cię, że jest inaczej.

W NTFY nie musisz się decydować na jeden sztywny plan – u nas to Ty codziennie decydujesz, co będziesz jadł. Łosoś z pistacjami i sosem jogurtowo-bazyliowym, bogaty w zdrowe kwasy tłuszczowe omega-3? Teksańskie chilli con carne? A może wegańskie burgery z tofu z pyszną salsą pomidorową? Nasi specjaliści sprawią, że twoje kubki smakowe będą w pełni usatysfakcjonowane, a Twoja dieta redukcyjna będzie czystą przyjemnością.

Dbamy o to, żeby było smacznie i zdrowo – dlatego nasze posiłki są naładowane witaminami i bogate w takie superfoods, jak nasiona chia, jagody goi czy surowe kakao! Mamy na uwadze również Twoje nietolerancje pokarmowe. Dlatego jeżeli chcesz ograniczyć gluten lub nabiał, stworzyliśmy dla Ciebie bogaty pakiet posiłków, z którego możesz wybierać bez obaw.

Nie musisz już się zastanawiać, co jeść, żeby schudnąć. Dzięki nam zdrowa dieta to pestka!