kobieta na diecie 1500 kcal

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii.

Z tekstu dowiesz się:

  • dla kogo jest dieta 1500 kalorii,
  • jakie da efekty dieta 1500 kcal,
  • jak ułożyć zbilansowaną dietę z dietę pudełkową od NTFY.

Chcesz schudnąć, ponieważ nie czujesz się komfortowo w swoim ciele? Wiesz, że zbyt restrykcyjne diety kończą się u Ciebie powrotem do starych nawyków po tygodniu. Chciałbyś w końcu zgubić tkankę tłuszczową w rozsądny sposób, tak aby efekty zostały z Tobą na lata, zamiast wracać w postaci nadprogramowych kilogramów.

Zobacz czy z dietą 1500 kcal możesz liczyć na spektakularne efekty.

Dieta 1500 kcal – dla kogo?

Diety 1500 kalorii są często wybierane przez osoby, które chcą schudnąć. Czy słusznie?

To zależy. Nie ma jednej idealnej diety, która będzie działała na każdego, w każdych okolicznościach. Kwestia kaloryczności diety odchudzającej jest sprawą bardzo indywidualną i zależy od szeregu różnych czynników.

Dieta 1500 kalorii może być dobrym wyborem dla drobnej kobiety, która na co dzień nie jest aktywna i spędza wiele godzin za biurkiem. Z kolei dla osoby, która intensywnie trenuje 3-4 razy w tygodniu, taka dieta może być zbyt restrykcyjna i niskokaloryczna. Nadmierne ucinanie kalorii może się wtedy skończyć przemęczeniem i problemami z regeneracją, a na dłuższą metę zaburzeniami gospodarki hormonalnej oraz snu.

Jeżeli nie jesteś pewny, ile kalorii powinieneś spożywać podczas diety odchudzającej, wykorzystaj nasz kalkulator diet – w kilka sekund dowiesz się, jakie jest Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Uzupełnij dane takie jak wzrost, masa ciała, wiek, płeć oraz aktywność fizyczna, a otrzymasz wynik.

Dieta 1500 kcal – ile się chudnie?

Zastanawiasz się, na jakie efekty możesz liczyć na diecie 1500 kalorii? W przypadku osoby, której zapotrzebowanie wynosi 2000 kalorii dziennie, efekty na diecie 1500 kalorii po miesiącu teoretycznie oznaczają utratę około 1,5-2 kg.

W praktyce to, co liczy się na diecie odchudzającej, to nie tylko kalorie, ale również stan zdrowia, potencjalne problemy hormonalne, choroby tarczycy czy też zaburzenia metaboliczne takie jak insulinooporność. Warto o tym pamiętać i nie zniechęcać się, jeżeli efekty przychodzą nieco wolniej, niż tego oczekwiałeś. Należy uzbroić się w cierpliwość i postawić na wolniejsze, ale długotrwałe efekty – zdrowie powinno być priorytetem!

Układając dietę 1500 kalorii, powinieneś zadbać o to, aby była ona gęsta odżywczo i pełnowartościowa. Owszem, możesz zjeść tabliczkę czekolady i wliczyć ją w bilans kaloryczny jako obiad, ale na dłuższą metę doprowadzi to do niedoborów składników odżywczych, kłopotów ze zdrowiem oraz uzależnieniem od cukru.

Stawiaj na regularne posiłki bogate w źródła pełnowartościowego białka, węglowodany złożone oraz zdrowe tłuszcze. Nie przechodź na diety skrajnie niskotłuszczowe – Twój organizm potrzebuje tłuszczu dla prawidłowego funkcjonowania mózgu oraz hormonów!

Nie zapominaj o świeżych owocach i warzywach – są one bogate w antyoksydanty i witaminy. Ze względu na dużą zawartość błonnika sprawią, że szybciej poczujesz sytość.

Jak w mądry sposób ułożyć dietę 1500 kalorii? Z cateringiem dietetycznym NTFY!

Chcesz w końcu zmienić swój sposób odżywiania, ale nie lubisz gotować? A może liczenie każdej kalorii sprawia, że popadasz w obsesję i drżysz nad każdym dodatkowym liściem sałaty lub kawałkiem pomidora?

Jeżeli zależy Ci na tym, aby przejść przez dietę redukcyjną w przyjemny sposób, skorzystaj z cateringu dietetycznego NTFY! W naszej ofercie znajdziesz różne rodzaje diet stworzone z myślą o Tobie. Wszystkie nasze posiłki są przygotowywane przez zespół dietetyków, także jesteś w dobrych rękach. Wystarczy, że raz obliczysz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, a my zajmiemy się resztą.

Dieta Less Carb? Veggie? A może Foodie?

Gofry z pesto bazyliowym, szynką parmeńską, mozzarellą i rukolą na śniadanie i panna cotta kokosowa z marakują i melonem na deser? A może dorsz w mleczku kokosowym z fasolką szparagową i makaronem ryżowym?

U nas nie musisz decydować się na jeden sztywny plan – komponuj swoje menu tak, jak lubisz! Wybierz pakiet diet i dowolnie żongluj daniami. Zapomnij o nudnych posiłkach i katorżniczych dietach – z NTFY droga ku wymarzonej sylwetce to czysta przyjemność!

Kobieta na zakupach z siatką eko Lifestyle

Jak być eko na co dzień? 7 sprawdzonych sposobów

Bycie eko to ostatnio gorący temat, często pojawiający się w mediach. Jak dbać o środowisko i dlaczego warto to robić? Czy Twoja dieta i styl życia mogą stać się bardziej eko? Te pytania zadaje sobie większość z nas. Jeżeli wciąż zastanawiasz się, czy ekologia to moda, czy konieczność, przeczytaj ten artykuł!

30.11.2020
Blog

Self Care, czyli wpływ rytuałów na pogodę ducha – rozmowa z Anią Skurą – Whatannawears

Rytuały i dobre praktyki. W świecie Whatannawears to chleb powszedni....

26.11.2020
Produkty superfoods Food

Superfoods w diecie Foodie – poznaj najnowsze trendy kulinarne

Na pewno słyszałeś wiele dobrego o popularnych superfoods! Zastanawiasz się, czym są? A może brakuje Ci inspiracji i chętnie poszerzyłbyś swoje kulinarne horyzonty? Wypróbuj dietę Foodie od NTFY z posiłkami bogatymi w superfoods i przekonaj się na własnej skórze, jaka tkwi w nich siła! Z nami jest to bardzo proste!

23.11.2020
Blog

Joga na poprawę humoru – perspektywa Basi Tworek

Niech pogoda ducha zasponsoruje Ci dobre zdrowie. Na przykład taka, której źródłem są przyjemne praktyki i rytuały! Ale w tym temacie głos oddaliśmy Basi Tworek – jogince z krwi i kości, która dobrze wie, jak wpływać na humor asanami (i nie tylko). Zapraszamy do lektury!

19.11.2020
Zdrowy obiad – propozycja do biura Food

Zastanawiasz się, co zjeść na obiad? Sprawdź zdrowe obiady z możliwością wyboru!

Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem. Dzięki temu codziennie będziesz mieć solidną dawkę w energii - na każdy posiłek!

16.11.2020
Blog

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Zero waste w kuchni Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
Mężczyzna je przed treningiem na siłowni Food

Co jeść przed treningiem, aby nie czuć się ociężałym? Wybierz swój posiłek!

Zastanawiasz się, co jeść przed treningiem na masę, a co na redukcji? Na pewno wielokrotnie słyszałeś, że dieta stanowi 80% sukcesu – pozostałe 20% to trening. Jak jednak połączyć jedno z drugim tak, żeby mieć zadowalające efekty? Co zjeść przed treningiem, żeby mieć dużo siły i energii, bez uczucia ciężkości w żołądku?

12.10.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
BydgoszczChorzówKutnoPiłaPłockPobiedziskaRawa MazowieckaRuda ŚląskaSopotŚrem

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.