Jeżeli dzielisz swój czas między pracę, ukochane hobby i odpoczynek, to z pewnością wiesz, jak trudno jest w takiej sytuacji zadbać o urozmaiconą, zbilansowaną dietę. Zwłaszcza jeśli od dłuższego czasu zastanawiasz się, jak schudnąć. Chcesz skorzystać z cateringu dietetycznego, który dostosuje się do Twojego dynamicznego stylu życia? Sprawdź, jak skutecznie schudnąć z dietą Nice To Fit You.

Z tekstu dowiesz się:

  • jak zacząć dietę,
  • jak schudnąć, nie rezygnując ze znanych i lubianych dań,
  • jak bezpiecznie zrzucić zbędne kilogramy, jeśli jest się alergikiem,
  • jak do zrzucania kilogramów powinni podchodzić wegetarianie,
  • jak skutecznie schudnąć bez zmniejszania masy mięśniowej,
  • gdzie szukać nowych smaków, będąc na diecie.

Wyobraź sobie taką sytuację: wracasz z pracy do domu po męczącym dniu i masz tylko godzinę do wyjścia na zajęcia dodatkowe. Jedyne, o czym marzysz, to moment na złapanie oddechu. Przypominasz sobie jednak, że czeka Cię jeszcze przygotowanie obiadu na kolejny dzień. Nie masz konkretnego pomysłu, a zawartość lodówki nieszczególnie zachęca do kulinarnych eksperymentów… Na domiar złego musisz jeszcze uwzględnić liczbę kalorii, tak żeby rozwiązać największą zagadkę ostatnich dni: jak schudnąć w 30 dni, aby zdążyć przed urlopem.

Brzmi znajomo? Jeśli codzienne przygotowywanie lekkich dań kojarzy Ci się wyłącznie z przymusem i marnowaniem cennego czasu, wypróbuj elastyczną dietę NTFY. Możesz odetchnąć z ulgą: planowanie jadłospisu na następny dzień będzie Ci od teraz zajmować jedynie kilka minut.

Jak skutecznie schudnąć i nie zwariować? Dieta NTFY krok po kroku

Od czego zacząć odchudzanie z dietami pudełkowymi NTFY? Jeśli szybko się nudzisz i lubisz mieć duże pole manewru, z pewnością ucieszy Cię to, że w NTFY możesz codziennie wybierać jedno z 15, 20, a nawet 25 dań! Wszystko po to, by dieta nie była dla Ciebie przymusem, a przyjemnością! Zobacz, co skrywają nasze pakiety, i sprawdź, który najbardziej przypadnie Ci do gustu.

  • Pakiet BASIC – 15 dań, które wchodzą w skład diety klasycznej, wegetariańskiej i diety pozbawionej nabiału i glutenu. Solidna podstawa, dzięki której systematyczne jedzenie lekkich i różnorodnych posiłków stanie się Twoim zdrowym nawykiem.
  • Pakiet PLUS – 20 dań – menu z pakietu BASIC wzbogacone o propozycje z obniżoną zawartością węglowodanów. Propozycja dla freaków dbających o muskulaturę, dla których siłownia już jakiś czas temu stała się drugim domem.
  • Pakiet SUPER+ – aż 25 dań – dostęp do wszystkich diet, w tym dodatkowej diety dla wymagających. Przekonaj się, że dieta to nie wyrok i że nawet licząc kalorie, możesz odkrywać nowe smaki.

Skorzystaj z kalkulatora diet i sprawdź, ile kalorii powinieneś dostarczyć swojemu organizmowi, aby osiągnąć wymarzoną wagę. Z tą wiedzą wybór idealnego pakietu będzie dziecinnie prosty! Teraz wystarczy tylko wybrać:

  1. dzienne zapotrzebowanie kaloryczne,
  2. pakiet dań,
  3. podstawowy wariant diety,

aby zamówić paczkę pyszności wprost do swojego domu, biura czy jakiegokolwiek innego miejsca. Zapomnij o dietach cud w stylu „jak schudnąć w 2 tygodnie”. Dzięki NTFY schudniesz stopniowo, dzień po dniu, a przede wszystkim zdrowo!

Jak schudnąć i jeść normalnie? Dieta Classic

Wiele osób nie wyobraża sobie pożegnania z babcinymi gołąbkami czy ciastem od mamy. Pamiętaj, że jeśli odmawiasz sobie ulubionych przysmaków, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie wytrzymasz długo w swoim postanowieniu. Nic dziwnego – duże ograniczenia to mała motywacja, a w takim wypadku efekt jojo murowany!

Nie rezygnuj z ulubionych smaków – pokochaj je w lekkiej, zdrowszej wersji. Dieta Classic nie wyklucza niczego. Masz ochotę na spaghetti bolognese, muffiny czekoladowo-wiśniowe lub klasyczną pomidorową z makaronem? Te przysmaki możesz zjeść bez żadnych wyrzutów sumienia. Nie musisz już zastanawiać się nad tym, jak schudnąć z bioder i czy zjeść ulubioną szarlotkę, bo przecież pójdzie w boczki.

Kluczem do sukcesu jest zastąpienie tuczących składników takimi, które sycą i dodają energii na dłużej. Przykładowo: produkty pełnoziarniste zawierają węglowodany złożone, które trawisz wolniej i dlatego i przez długi czas utrzymują Cię w dobrej formie. Mięso pieczone lub podawane w warzywnych sosach dostarczy Ci z kolei dużo białka – budulca mięśni.

Bez glutenu i mleka da się żyć! Jak schudnąć z nietolerancją pokarmową?

Osoby nietolerujące laktozy lub glutenu teoretycznie mają łatwiejsze zadanie, jeśli chcą zrzucić zbędne kilogramy (zwłaszcza gdy rezygnują również z jedzenia mięsa). W końcu takie pokusy jak żółte sery, burgery, lody czy ciastka zupełnie ich nie dotyczą. Często jednak, aby zaspokoić głód, wybierają produkty z wysoką zawartością cukrów prostych. W tym przypadku ważne jest zbalansowanie diety i zadbanie o odpowiednie ilości białka i tłuszczów. Zdrową równowagę zapewni Ci dieta Less Gluten & Dairy Free.

Dzięki naszym propozycjom śniadanie stanie się Twoim ulubionym posiłkiem. Nie musisz już patrzeć z zazdrością na swoich znajomych beztrosko pałaszujących musli z jogurtem. Odkryj nasze wyborne puddingi z tapioki lub nasion chia, które dostarczą Twojemu organizmowi niezbędnych witamin i minerałów oraz cennych kwasów omega-3. Z kolei wysokobiałkowe obiady (których podstawę stanowią ryby i warzywa strączkowe) sprawią, że uczucie sytości pozostanie z Tobą na długo.

Jak schudnąć w tydzień na diecie wegetariańskiej bez obaw o swoje zdrowie?

Dieta wegetariańska z założenia jest lekka i korzystna dla zdrowia i sylwetki – wszystko dzięki bogactwu warzyw i owoców. Niestety, w codziennej bieganinie łatwo można zapomnieć o niezbędnej porcji białka – a w końcu to ono sprawia, że czujemy się syci. W efekcie być może schudniesz, ale odbije się to na Twoim zdrowiu – organizm będzie bowiem osłabiony.

Brak dostatecznej ilości białka w codziennej diecie niesie ze sobą jeszcze jedno ryzyko. Gdy dopada nas nagły głód, łatwo sięgamy po bułkę z serem, frytki i innego rodzaju zapychacze. W ten sposób obwód brzucha rośnie, a motywacja do diety spada.

Dla ceniących różnorodność jaroszy stworzyliśmy dietę Veggy, gwarantującą kompletne posiłki o zrównoważonej zawartości składników odżywczych. Solidną bazę codziennych posiłków stanowią kasze, tofu i warzywa strączkowe – zdrowiej się już nie da! Do tego masz pewność, że wszystkie składniki pochodzą od odpowiedzialnych dostawców i są najwyższej jakości.

Jak schudnąć z ud, ale nie stracić masy mięśniowej? Zabierz dietę Less Carb ze sobą na siłownię!

Doskonale wiesz, czego Ci potrzeba do zachowania maksymalnej sprawności w pracy i na siłowni. Białka do budowania masy mięśniowej oraz dobrych tłuszczów pochodzących z oliwy, orzechów, pestek i nasion. Brakuje Ci już jednak pomysłów na ciekawe dania? Jedzenie każdego dnia kurczaka z warzywami na parze może zniechęcić nawet najbardziej zapalonego fitmaniaka… Jak spalić tłuszcz, nie tracąc mięśni?

Pozwól, że weźmiemy to na siebie! Dieta Less Carb to idealna równowaga pomiędzy zawartością białka, węglowodanów i tłuszczy. Każdy posiłek jest dla nas okazją do przemycania dodatkowej porcji protein. Nie wierzysz? Spróbuj choćby naszych gofrów białkowo-tłuszczowych, a gwarantujemy, że poranne ćwiczenia przyniosą Ci mnóstwo satysfakcji. Na ich efekty nie będziesz musiał długo czekać!

Jak schudnąć 5 kg, gdy marzy Ci się kurczak w kokosie z sosem orzechowym? Dieta Foodie

Jeśli diety pudełkowe dotychczas kojarzyły Ci się ze smutnymi, mdłymi posiłkami podgrzewanymi w pracy przez kolegów w firmowej mikrofalówce, to… najwyższa pora zmienić to wyobrażenie. Przekonaj się, że dieta nie musi oznaczać pożegnania się z odkrywaniem nowości kulinarnych.

W diecie Foodie naszą inspiracją są najnowsze trendy kulinarne i testowanie nowych smaków. Jeśli zauważysz na Instagramie jakieś kuszące danie znanego szefa kuchni, istnieje duża szansa, że parę dni później znajdziesz je w swoim pudełku. Dbamy również o to, by nasze kulinarne nowinki zawierały dodatkowy zastrzyk zdrowia w postaci znanych superfoods, takich jak siemię lniane, miechunka peruwiańska, dżem z rokitnika, nasiona chia i wiele, wiele innych!

Nie musisz się już zastanawiać, co jeść, aby schudnąć. Odpowiedź brzmi – wszystko, co proponujemy Ci w ramach Twojego zapotrzebowania kalorycznego. Nie myśl już więcej o kaloriach w swoim jedzeniu – delektuj się nim. Prawda, że to proste?