Jeżeli dzielisz swój czas między pracę, ukochane hobby i odpoczynek, to z pewnością wiesz, jak trudno jest w takiej sytuacji zadbać o urozmaiconą, zbilansowaną dietę. Zwłaszcza jeśli od dłuższego czasu zastanawiasz się, jak schudnąć. Chcesz skorzystać z cateringu dietetycznego, który dostosuje się do Twojego dynamicznego stylu życia? Sprawdź, jak skutecznie schudnąć z dietą Nice To Fit You.

Z tekstu dowiesz się:

  • jak zacząć dietę,
  • jak schudnąć, nie rezygnując ze znanych i lubianych dań,
  • jak bezpiecznie zrzucić zbędne kilogramy, jeśli jest się alergikiem,
  • jak do zrzucania kilogramów powinni podchodzić wegetarianie,
  • jak skutecznie schudnąć bez zmniejszania masy mięśniowej,
  • gdzie szukać nowych smaków, będąc na diecie.

Wyobraź sobie taką sytuację: wracasz z pracy do domu po męczącym dniu i masz tylko godzinę do wyjścia na zajęcia dodatkowe. Jedyne, o czym marzysz, to moment na złapanie oddechu. Przypominasz sobie jednak, że czeka Cię jeszcze przygotowanie obiadu na kolejny dzień. Nie masz konkretnego pomysłu, a zawartość lodówki nieszczególnie zachęca do kulinarnych eksperymentów… Na domiar złego musisz jeszcze uwzględnić liczbę kalorii, tak żeby rozwiązać największą zagadkę ostatnich dni: jak schudnąć w 30 dni, aby zdążyć przed urlopem.

Brzmi znajomo? Jeśli codzienne przygotowywanie lekkich dań kojarzy Ci się wyłącznie z przymusem i marnowaniem cennego czasu, wypróbuj elastyczną dietę NTFY. Możesz odetchnąć z ulgą: planowanie jadłospisu na następny dzień będzie Ci od teraz zajmować jedynie kilka minut.

Jak skutecznie schudnąć i nie zwariować? Dieta NTFY krok po kroku

Od czego zacząć odchudzanie z dietami pudełkowymi NTFY? Jeśli szybko się nudzisz i lubisz mieć duże pole manewru, z pewnością ucieszy Cię to, że w NTFY możesz codziennie wybierać jedno z 20, 30, a nawet 35 dań! Wszystko po to, by dieta nie była dla Ciebie przymusem, a przyjemnością! Zobacz, co skrywają nasze pakiety, i sprawdź, który najbardziej przypadnie Ci do gustu.

  • Pakiet Basic 20 – 20 dań, które wchodzą w skład diety klasycznej, wegetariańskiej i diety pozbawionej nabiału i glutenu. Solidna podstawa, dzięki której systematyczne jedzenie lekkich i różnorodnych posiłków stanie się Twoim zdrowym nawykiem.
  • Pakiet Plus 30 – 30 dań – menu z pakietu Plus 30 wzbogacone o propozycje z obniżoną zawartością węglowodanów. Propozycja dla freaków dbających o muskulaturę, dla których siłownia już jakiś czas temu stała się drugim domem.
  • Pakiet Super 35 – aż 35 dań – dostęp do wszystkich diet, w tym dodatkowej diety dla wymagających. Przekonaj się, że dieta to nie wyrok i że nawet licząc kalorie, możesz odkrywać nowe smaki.

Skorzystaj z kalkulatora diet i sprawdź, ile kalorii powinieneś dostarczyć swojemu organizmowi, aby osiągnąć wymarzoną wagę. Z tą wiedzą wybór idealnego pakietu będzie dziecinnie prosty! Teraz wystarczy tylko wybrać:

  1. dzienne zapotrzebowanie kaloryczne,
  2. pakiet dań,
  3. podstawowy wariant diety,

aby zamówić paczkę pyszności wprost do swojego domu, biura czy jakiegokolwiek innego miejsca. Zapomnij o dietach cud w stylu „jak schudnąć w 2 tygodnie”. Dzięki NTFY schudniesz stopniowo, dzień po dniu, a przede wszystkim zdrowo!

Jak schudnąć i jeść normalnie? Dieta Classic

Wiele osób nie wyobraża sobie pożegnania z babcinymi gołąbkami czy ciastem od mamy. Pamiętaj, że jeśli odmawiasz sobie ulubionych przysmaków, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie wytrzymasz długo w swoim postanowieniu. Nic dziwnego – duże ograniczenia to mała motywacja, a w takim wypadku efekt jojo murowany!

Nie rezygnuj z ulubionych smaków – pokochaj je w lekkiej, zdrowszej wersji. Dieta Classic nie wyklucza niczego. Masz ochotę na spaghetti bolognese, muffiny czekoladowo-wiśniowe lub klasyczną pomidorową z makaronem? Te przysmaki możesz zjeść bez żadnych wyrzutów sumienia. Nie musisz już zastanawiać się nad tym, jak schudnąć z bioder i czy zjeść ulubioną szarlotkę, bo przecież pójdzie w boczki.

Kluczem do sukcesu jest zastąpienie tuczących składników takimi, które sycą i dodają energii na dłużej. Przykładowo: produkty pełnoziarniste zawierają węglowodany złożone, które trawisz wolniej i dlatego i przez długi czas utrzymują Cię w dobrej formie. Mięso pieczone lub podawane w warzywnych sosach dostarczy Ci z kolei dużo białka – budulca mięśni.

Bez glutenu i mleka da się żyć! Jak schudnąć z nietolerancją pokarmową?

Osoby nietolerujące laktozy lub glutenu teoretycznie mają łatwiejsze zadanie, jeśli chcą zrzucić zbędne kilogramy (zwłaszcza gdy rezygnują również z jedzenia mięsa). W końcu takie pokusy jak żółte sery, burgery, lody czy ciastka zupełnie ich nie dotyczą. Często jednak, aby zaspokoić głód, wybierają produkty z wysoką zawartością cukrów prostych. W tym przypadku ważne jest zbalansowanie diety i zadbanie o odpowiednie ilości białka i tłuszczów. Zdrową równowagę zapewni Ci dieta Active.

Dzięki naszym propozycjom śniadanie stanie się Twoim ulubionym posiłkiem. Nie musisz już patrzeć z zazdrością na swoich znajomych beztrosko pałaszujących musli z jogurtem. Odkryj nasze wyborne puddingi z tapioki lub nasion chia, które dostarczą Twojemu organizmowi niezbędnych witamin i minerałów oraz cennych kwasów omega-3. Z kolei wysokobiałkowe obiady (których podstawę stanowią ryby i warzywa strączkowe) sprawią, że uczucie sytości pozostanie z Tobą na długo.

Jak schudnąć w tydzień na diecie wegetariańskiej bez obaw o swoje zdrowie?

Dieta wegetariańska z założenia jest lekka i korzystna dla zdrowia i sylwetki – wszystko dzięki bogactwu warzyw i owoców. Niestety, w codziennej bieganinie łatwo można zapomnieć o niezbędnej porcji białka – a w końcu to ono sprawia, że czujemy się syci. W efekcie być może schudniesz, ale odbije się to na Twoim zdrowiu – organizm będzie bowiem osłabiony.

Brak dostatecznej ilości białka w codziennej diecie niesie ze sobą jeszcze jedno ryzyko. Gdy dopada nas nagły głód, łatwo sięgamy po bułkę z serem, frytki i innego rodzaju zapychacze. W ten sposób obwód brzucha rośnie, a motywacja do diety spada.

Dla ceniących różnorodność jaroszy stworzyliśmy dietę Veggy, gwarantującą kompletne posiłki o zrównoważonej zawartości składników odżywczych. Solidną bazę codziennych posiłków stanowią kasze, tofu i warzywa strączkowe – zdrowiej się już nie da! Do tego masz pewność, że wszystkie składniki pochodzą od odpowiedzialnych dostawców i są najwyższej jakości.

Jak schudnąć z ud, ale nie stracić masy mięśniowej? Zabierz dietę Active ze sobą na siłownię!

Doskonale wiesz, czego Ci potrzeba do zachowania maksymalnej sprawności w pracy i na siłowni. Białka do budowania masy mięśniowej oraz dobrych tłuszczów pochodzących z oliwy, orzechów, pestek i nasion. Brakuje Ci już jednak pomysłów na ciekawe dania? Jedzenie każdego dnia kurczaka z warzywami na parze może zniechęcić nawet najbardziej zapalonego fitmaniaka… Jak spalić tłuszcz, nie tracąc mięśni?

Pozwól, że weźmiemy to na siebie! Dieta Active to idealna równowaga pomiędzy zawartością białka, węglowodanów i tłuszczy. Każdy posiłek jest dla nas okazją do przemycania dodatkowej porcji protein. Nie wierzysz? Spróbuj choćby naszych gofrów białkowo-tłuszczowych, a gwarantujemy, że poranne ćwiczenia przyniosą Ci mnóstwo satysfakcji. Na ich efekty nie będziesz musiał długo czekać!

Jak schudnąć 5 kg, gdy marzy Ci się kurczak w kokosie z sosem orzechowym? Dieta Foodie

Jeśli diety pudełkowe dotychczas kojarzyły Ci się ze smutnymi, mdłymi posiłkami podgrzewanymi w pracy przez kolegów w firmowej mikrofalówce, to… najwyższa pora zmienić to wyobrażenie. Przekonaj się, że dieta nie musi oznaczać pożegnania się z odkrywaniem nowości kulinarnych.

W diecie Foodie naszą inspiracją są najnowsze trendy kulinarne i testowanie nowych smaków. Jeśli zauważysz na Instagramie jakieś kuszące danie znanego szefa kuchni, istnieje duża szansa, że parę dni później znajdziesz je w swoim pudełku. Dbamy również o to, by nasze kulinarne nowinki zawierały dodatkowy zastrzyk zdrowia w postaci znanych superfoods, takich jak siemię lniane, miechunka peruwiańska, dżem z rokitnika, nasiona chia i wiele, wiele innych!

Nie musisz się już zastanawiać, co jeść, aby schudnąć. Odpowiedź brzmi – wszystko, co proponujemy Ci w ramach Twojego zapotrzebowania kalorycznego. Nie myśl już więcej o kaloriach w swoim jedzeniu – delektuj się nim. Prawda, że to proste?

Kliknij by ocenić

Dodaj komentarz

jak zacząć dzień Lifestyle

Poznaj 6 sposobów na to, jak dobrze zacząć dzień

To, jak zacznie się Twój poranek, nadaje rytm reszcie dnia. Wielokrotne włączanie drzemki i w efekcie szykowanie się do wyjścia w pośpiechu nie służy nikomu. A połączone z opuszczaniem domu w biegu, z kanapką w jednej ręce i teczką w drugiej, tym bardziej. Wprowadź kilka zdrowych nawyków, dzięki którym nie będziesz się zastanawiać nad tym, jak dobrze zacząć dzień, i po prostu to zrobisz! I to bez żadnej drzemki oraz z uśmiechem na ustach.

24.01.2020
Food

Wpływ kolorów na apetyt

Barwy odgrywają istotną rolę w życiu każdego z nas. Na pewno masz swoje ulubione kolory ubrań czy skojarzenia z określonymi odcieniami. I to całkiem normalne! Okazuje się także, że instynktownie chętniej sięgamy po żywność o określonych barwach. Kolory mają więc wpływ na apetyt oraz odczucia związane z jedzeniem. Jak to działa? Czy jest pomocne podczas diety odchudzającej? Sprawdźmy to!

17.01.2020
adam kszczot Lifestyle

“Motywacja to łatwopalny materiał.” Rozmowa z Adamem Kszczotem

Na początku stawiamy sobie cel, potem motywujemy się, by osiągnąć go możliwie jak najszybciej. O tym, że dobra motywacja to nie zawsze klucz do sukcesu rozmawialiśmy z Adamem Kszczotem, lekkoatletą specjalizującym się w biegu na 800 m, wielokrotnym medalistą mistrzostw Europy, halowych mistrzostw Europy, mistrzostw świata oraz halowych mistrzostw świata.

10.01.2020
czas wolny Lifestyle

Co można robić w wolnym czasie?

Czy Ty też masz wrażenie, że czas biegnie nieubłaganie, a kolejne godziny dosłownie przeciekają Ci przez palce? Gdy jednak w wirze codziennych spraw i obowiązków przychodzi moment na chwilę dla siebie, to okazuje się, że zamiast zrobić coś konstruktywnego, po prostu spędzasz czas na leżeniu i nicnierobieniu. Właśnie dlatego podpowiemy dziś, jakie ciekawe aktywności mogą umilić Ci czas wolny, a dodatkowo sprawić, że będziesz się przy nich dobrze bawić.

30.12.2019
ucztowanie Lifestyle

Jak nie przytyć w Święta Bożego Narodzenia?

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Dzisiaj przedstawimy kilka wskazówek, które pomogą przetrwać świąteczne ucztowanie i uchronią nas przed uczuciem ciężkości po zjedzeniu wszystkich tradycyjnych potraw.

20.12.2019
Gorąca herbata na przeziębienie Food

Czy herbata jest zdrowa? Fakty i mity

Czy herbata pomoże nam zwalczyć infekcje i dostarczy nam dawki substancji pobudzającej, czy może wręcz przeciwnie - pijąc herbatę narażamy się na odwodnienie?

13.12.2019
Health

Czy soja dla mężczyzn to wróg numer jeden?

Białko sojowe dla mężczyzn – ten temat budzi wiele kontrowersji. Spożywanie soi wpływa na panów negatywnie, a może nie ma powodu do obaw i warto włączyć do diety produkty sojowe? A może to ilość ma w tym przypadku największe znaczenie? W artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości na ten temat!

06.12.2019
Napar z imbiru i cytryny w kubku Food

7 zdrowych powodów, dla których warto stosować imbir w kuchni

Spis treści Jak skutecznie schudnąć i nie zwariować? Dieta NTFY...

29.11.2019
Lifestyle

Jesienna chandra – co jeść jesienią, aby być zdrowym?

Według ostatnich badań opublikowanych w American Journal of Psychiatry ludzie, którzy jedzą przetworzoną żywność, faktycznie są narażeni na większe ryzyko obniżenia nastroju i depresji niż ci, którzy trzymają się zdrowszej diety. Jakość pokarmu ma więc ogromne znaczenie! Oto produkty, które musisz mieć pod ręką, by nie dać się jesiennej chandrze.

20.11.2019
Health

Dieta bez cukru – jak najprościej ograniczyć cukier?

Słodki smak jest pierwszym, z którym zapoznajemy się zaraz po urodzeniu. Nic więc dziwnego, że cukier jest produktem, za którym przepada większość z nas. Daje nam przyjemność i wprowadza w stan błogiego relaksu. Spożywanie nadmiaru cukru przyczynia się jednak do pogorszenia stanu naszego zdrowia. Jak więc odstawić cukier, gdzie znaleźć produkty bez cukru i przejść na dietę bezcukrową? Podpowiadamy!

13.11.2019
Spożycie mięsa a stan zdrowia i środowiska Health

Czy mięso jest zdrowe? Nasi dietetycy wyjaśniają

Białko, obok węglowodanów oraz tłuszczów, jest podstawowym makroskładnikiem diety człowieka. Dla zdecydowanej większości społeczeństwa jego głównym źródłem jest mięso. Jednak zdaniem Greenpeace dla dobra ludzi i środowiska do roku 2050 niezbędne jest ograniczenie spożycia mięsa i nabiału o połowę. Wyjaśniamy, czy mięso szkodzi, jak jego spożycie wpływa na Twoje zdrowie oraz w jaki sposób je ograniczyć i przy okazji zatroszczyć się o środowisko.

31.10.2019
Witamina D - związek, który warto suplementować Health

Witamina D – związek, który warto suplementować

Spis treści Jak skutecznie schudnąć i nie zwariować? Dieta NTFY...

17.10.2019

Dieta pudełkowa z wyborem - dostawa:

Nasz catering dietetyczny z wyborem menu zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Komponuj codziennie własny jadłospis, aż z 35 propozycji dań z 7 zdrowych i zbilansowanych diet. Sprawdź czy dowozimy pod Twój adres:
BydgoszczChełmiecCikowiceGnieznoOpoleProszówkiRzeszówŚroda WielkopolskaSzarówZielona Góra

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Nie czekaj, zaplanuj dietę już dzisiaj!
NTFY.pl
Stwórz swoją dietę Zaloguj się
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.
4.8
Opinie konsumenckie Google