Jak się odchudzać – dziewczyna z jabłkiem i hamburgerem w dłoniach

Jak zacząć odchudzanie? Wiele osób zadaje sobie to pytanie każdego dnia. W internecie można znaleźć wiele sprzecznych informacji dotyczących zdrowej diety i tego, jak się odchudzać. Nadmiar porad nie ułatwia jednak życia – wręcz przeciwnie, często możesz mieć wrażenie, że wszystko robisz nie tak, jak powinieneś. Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć odchudzanie, ten artykuł jest dla Ciebie – z Nice to Fit You osiągniesz swój cel bez niepotrzebnych wyrzeczeń.

Z tekstu dowiesz się:

  • jak utrzymać motywację do odchudzania,
  • od czego zacząć odchudzanie,
  • jak schudnąć bez rezygnacji z ulubionych posiłków.

Twój dzień jest wypełniony obowiązkami – praca, trening, spotkania ze znajomymi – w tym wszystkim trudno znaleźć czas na gotowanie. Dodatkowo weekendowe imprezy, wyjścia na kawę i czas spędzany na mieście nie sprzyjają trzymaniu zdrowej diety – z każdej strony kuszą Cię fast foody i przetworzone przekąski. Jak w tym wszystkim znaleźć motywację i jak zacząć się odchudzać?

Jeżeli czujesz się bezradny, a każda kolejna podjęta próba odchudzania kończy się fiaskiem, sprawdź, jakie diety mają Ci do zaoferowania dietetycy NTFY!

Jak się odchudzać?

Jeżeli zależy Ci na utracie masy ciała i pozbyciu się niechcianych kilogramów, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że jest to długoterminowy proces. Drakońskie diety i głodówki nie są dobrym pomysłem – po tygodniu rzucisz się na niezdrowe jedzenie, a Twoja motywacja do diety spadnie do zera.

Zanim więc przewrócisz swoje życie do góry nogami i zaczniesz kolejną dietę, jasno określ swój cel i podejdź do niego racjonalnie. Twoje nadprogramowe kilogramy nie pojawiły się w ciągu tygodnia, dlatego nie oczekuj natychmiastowych efektów.

Jak w takim razie zacząć odchudzanie?

Odchudzanie się warto zacząć od planu. Sprawdź, jakie kroki warto podjąć, aby osiągnąć wymarzony cel:

1) Zachowaj ujemny bilans kaloryczny – jest to kluczowa kwestia, bez której nie ma mowy o dobrych efektach. Na początku oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne przy użyciu naszego kalkulatora diet. W ten sposób dowiesz się, ile kalorii dziennie powinieneś spożywać, aby osiągnąć swój cel.

2) Zadbaj o regularność posiłków – zaplanuj liczbę posiłków, którą chcesz spożywać w ciągu dnia – 3, 4 a może 5? Najważniejsze jest to, żebyś zachował ich regularność – jedząc o stałych porach, nie narażasz się na gwałtowne skoki glukozy we krwi. Dzięki temu zapobiegniesz też napadom wilczego głodu i rzucaniu się na niezdrowe, łatwo dostępne przekąski czy pizzę z restauracji na rogu.

3) Naucz się właściwie komponować posiłki – każdy Twój posiłek powinien się składać z owoców, warzyw, źródła pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby, nabiał, strączki), węglowodanów złożonych (pełnoziarniste pieczywo, kasze, ryż, ziemniaki) oraz zdrowych tłuszczów (oliwa z oliwek, awokado, orzechy lub pestki). W ten sposób dostarczysz organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych, wesprzesz mikroflorę jelitową oraz zapewnisz sobie sytość na długie godziny!

Jak się odchudzać, nie rezygnując ze smacznych posiłków?

Nie ma co ukrywać – jedzenie w kółko tej samej smutnej sałatki na obiad i owsianki na śniadanie nie brzmi apetycznie. Monotonna dieta nie sprzyja utrzymaniu motywacji, zwłaszcza, jeżeli wszyscy wkoło jedzą Twoje ulubione przysmaki. Rzeczywistość, w której żyjemy, uniemożliwia nam też stanie w kuchni i gotowanie wymyślnych potraw.

Nie jesteś jednak skazany na dietetyczną porażkę – NTFY przychodzi Ci z pomocą. Nie musisz już dłużej zastanawiać się, jak schudnąć! Nasze posiłki zostały stworzone z myślą o Tobie, tak aby Twoje kubki smakowe były zadowolone, a Twój cel został osiągnięty. U nas możesz wybierać z takich posiłków, jak:

  • indyk słodko-kwaśny z mango i grzybami shiitake z makaronem sojowym,
  • kurczak w kokosie z sosem orzechowym, czarnym ryżem i pikantną surówką z czerwonej kapusty,
  • panna cotta kokosowa z marakują i melonem,
  • muffiny kasztanowe z gruszką i cynamonem,
  • fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener.

A wiesz, co jest w tym najlepsze? To, że nie musisz decydować się na jeden sztywny plan i menu, które nie trafia w Twój gust! Zapomnij o cateringach dietetycznych, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

U nas to Ty wybierasz, co chcesz jeść z dostępnych pakietów 3, 4, 5 lub nawet 6 diet, a my przygotowujemy to w zgodzie z Twoim zapotrzebowaniem kalorycznym i celem sylwetkowym. Koniec z rygorystycznymi dietami i jałowymi posiłkami – jedz to, co lubisz i zrzucaj zbędne kilogramy z NTFY!

Blog

Self Care, czyli wpływ rytuałów na pogodę ducha – rozmowa z Anią Skurą – Whatannawears

Rytuały i dobre praktyki. W świecie Whatannawears to chleb powszedni....

26.11.2020
Produkty superfoods Food

Superfoods w diecie Foodie – poznaj najnowsze trendy kulinarne

Na pewno słyszałeś wiele dobrego o popularnych superfoods! Zastanawiasz się, czym są? A może brakuje Ci inspiracji i chętnie poszerzyłbyś swoje kulinarne horyzonty? Wypróbuj dietę Foodie od NTFY z posiłkami bogatymi w superfoods i przekonaj się na własnej skórze, jaka tkwi w nich siła! Z nami jest to bardzo proste!

23.11.2020
Blog

Joga na poprawę humoru – perspektywa Basi Tworek

Niech pogoda ducha zasponsoruje Ci dobre zdrowie. Na przykład taka, której źródłem są przyjemne praktyki i rytuały! Ale w tym temacie głos oddaliśmy Basi Tworek – jogince z krwi i kości, która dobrze wie, jak wpływać na humor asanami (i nie tylko). Zapraszamy do lektury!

19.11.2020
Zdrowy obiad – propozycja do biura Food

Zastanawiasz się, co zjeść na obiad? Sprawdź zdrowe obiady z możliwością wyboru!

Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem. Dzięki temu codziennie będziesz mieć solidną dawkę w energii - na każdy posiłek!

16.11.2020
Blog

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Zero waste w kuchni Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
kobieta na diecie 1500 kcal Food

Dla kogo jest dieta 1500 kcal? Zobacz, jak zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii. Podpowiemy Ci, jak z głową przejść na dietę o mniejszej kaloryczności.

19.10.2020
Mężczyzna je przed treningiem na siłowni Food

Co jeść przed treningiem, aby nie czuć się ociężałym? Wybierz swój posiłek!

Zastanawiasz się, co jeść przed treningiem na masę, a co na redukcji? Na pewno wielokrotnie słyszałeś, że dieta stanowi 80% sukcesu – pozostałe 20% to trening. Jak jednak połączyć jedno z drugim tak, żeby mieć zadowalające efekty? Co zjeść przed treningiem, żeby mieć dużo siły i energii, bez uczucia ciężkości w żołądku?

12.10.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
BudzyńCzęstochowaDąbrowa GórniczaGdańskGostyninGrudziądzMurowana GoślinaPiotrków TrybunalskiRogoźnaTomaszów Mazowiecki

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.