Przepis na zdrowie - kobieta jedząca jabłko

Praca, dom, rodzina, życie prywatne – czasami trudno w tym wszystkim o chwilę dla siebie. Nadmiar obowiązków spowodował, że nieco się zaniedbałeś i przestałeś się czuć komfortowo w swoim ciele? Co jakiś czas doskwierają Ci bóle głowy, problemy trawienne i spadki energii? Chciałbyś w końcu zmienić swoje nawyki i zrobić coś dla zdrowia? Dowiedz się, jakie to proste z dietami pudełkowymi od NTFY!

Z tekstu dowiesz się:

  • co wpływa na stan zdrowia,
  • jak dbać o zdrowie z cateringiem dietetycznym.

Jeżeli chcesz poprawić swoje samopoczucie, nie musisz się od razu rzucać na głęboką wodę. Nowa dieta, plan treningowy i medytacja brzmią kusząco, ale jeżeli narzucisz sobie zbyt dużo obowiązków, to szybko stracisz motywację i chęć do jakichkolwiek zmian.

Przepis na zdrowie – równowaga w żywieniu!

Przyjrzyj się swojemu dotychczasowemu trybowi życia i zacznij od stopniowych zmian:

  1. Do tej pory zaczynałeś dzień od kawy i wybiegałeś do pracy, a o 12 rzucałeś się na kanapkę z biurowej stołówki lub batonika? Zadbaj o regularne posiłki, dzięki którym unikniesz napadów wilczego głodu i rzucania się na niezdrowe jedzenie. Postaraj się zjeść w domu solidne śniadanie, bogate w białka, dobre tłuszcze i węglowodany. To nie musi być skomplikowane danie – pełnoziarnista kanapka z awokado i jajkiem będzie sam raz!
  • Pamiętaj o wodzie! W natłoku obowiązków łatwo sięgnąć po kolejny kubek kawy, zapominając o tym, jak ważne jest nawodnienie organizmu. Czujesz się opuchnięty, a głowa boli Cię prawie codziennie? Zastanawiasz się, jak pozbyć się wody z organizmu? 2 litry wody dziennie to podstawa, jeżeli zależy Ci na dobrym samopoczuciu, prawidłowej pracy jelit oraz energii.
  • Wyrzuć ze swojej diety cukier. Wiele osób zastanawia się, jak przestać jeść słodycze. Nie jest to, niestety, takie proste – łatwo sięgnąć po kolejną czekoladkę lub ciastko, trudniej przestać. Jeżeli od zawsze zjadasz coś słodkiego po obiedzie, pomyśl nad zdrowszą alternatywą lub skorzystaj z sezonowych owoców – nektarynki, brzoskwinie czy maliny zaspokoją Twoją zachciankę bez negatywnych skutków dla zdrowia.
  • Zadbaj o różnorodność swojej diety! Korzystaj z bogactwa witamin i minerałów zawartych w sezonowych owocach i warzywach. Próbuj nowych przepisów i baw się w kuchni – kup warzywo, którego nigdy nie jadłeś, wypróbuj orientalną przyprawę, zjedz kawałek łososia zamiast tuńczyka, którego jadasz na co dzień. Dieta nie musi być nudna.

Przepis na zdrowie – równowaga w życiu!

  • Ruszaj się! Zdrowie fizyczne zależy nie tylko od diety, ale również od codziennej aktywności fizycznej. Pozytywnie wpływa też na nasz nastrój, ponieważ jest naturalnym wyzwalaczem serotoniny. Jeżeli nie lubisz treningów na siłowni lub w klubach fitness, zacznij więcej spacerować lub jeździć na rowerze. Zacznij też wybierać schody zamiast windy. Zarówno Twoja sylwetka, jak i zdrowie Ci za to podziękują.
  • Znajdź czas dla siebie. Zmiany w diecie oraz aktywności fizycznej są bardzo istotne. Równie ważna jest ochrona zdrowia psychicznego. Jeżeli czujesz się przytłoczony i zestresowany, znajdź codziennie kilka chwil na to, aby pomedytować lub wziąć 5 głębokich oddechów. Zamiast jeść lunch przed komputerem, odłóż wszystko na bok i skup się na zjedzeniu posiłku w spokoju. Zdrowie to inwestycja na lata – nie warto go zaniedbywać!

Jak zadbać o zdrowie w prosty sposób?

Chciałbyś wprowadzić w życie wszystkie powyższe rady, ale zwyczajnie brak Ci czasu na gotowanie? A może nie lubisz spędzać kolejnych godzin w kuchni i wolałbyś poświęcić je na trening, medytację lub odpoczynek? Z cateringiem dietetycznym Nice To Fit You będziesz mógł się delektować zdrowymi posiłkami i poświęcić więcej czasu na aktywności, które lubisz!

Jeżeli do tej pory dieta pudełkowa kojarzyła Ci się ze sztywnymi planami i jałowymi posiłkami, NTFY to zmieni. U nas nie musisz decydować się na jedną dietę – możesz wybierać posiłki z aż 5 wariantów – Classic, Less Gluten & Dairy Free, Veggy, Less Carb, Smart lub Foodie. Komponuj posiłki z 3, 4, 5 lub 6 dostępnych u nas diet, w zależności od pakietu, który wybierzesz.

Wszystkie posiłki komponowane są ze świeżych, sezonowych składników, a nad zawartością makroskładników czuwa zespół wykwalifikowanych dietetyków. Dbanie o zdrowie w prosty sposób? Z NTFY to możliwe!

Blog

Self Care, czyli wpływ rytuałów na pogodę ducha – rozmowa z Anią Skurą – Whatannawears

Rytuały i dobre praktyki. W świecie Whatannawears to chleb powszedni....

26.11.2020
Produkty superfoods Food

Superfoods w diecie Foodie – poznaj najnowsze trendy kulinarne

Na pewno słyszałeś wiele dobrego o popularnych superfoods! Zastanawiasz się, czym są? A może brakuje Ci inspiracji i chętnie poszerzyłbyś swoje kulinarne horyzonty? Wypróbuj dietę Foodie od NTFY z posiłkami bogatymi w superfoods i przekonaj się na własnej skórze, jaka tkwi w nich siła! Z nami jest to bardzo proste!

23.11.2020
Blog

Joga na poprawę humoru – perspektywa Basi Tworek

Niech pogoda ducha zasponsoruje Ci dobre zdrowie. Na przykład taka, której źródłem są przyjemne praktyki i rytuały! Ale w tym temacie głos oddaliśmy Basi Tworek – jogince z krwi i kości, która dobrze wie, jak wpływać na humor asanami (i nie tylko). Zapraszamy do lektury!

19.11.2020
Zdrowy obiad – propozycja do biura Food

Zastanawiasz się, co zjeść na obiad? Sprawdź zdrowe obiady z możliwością wyboru!

Tęsknisz za czasami, gdy pożywny, zdrowy obiad był Twoją codziennością? Z braku czasu ratujesz się kanapkami i szybkimi przekąskami, po których nie odczuwasz sytości? Jeżeli codziennie zastanawiasz się, co na obiad, catering NTFY pomoże Ci rozwiązać ten problem. Dzięki temu codziennie będziesz mieć solidną dawkę w energii - na każdy posiłek!

16.11.2020
Blog

Przez żołądek do odporności – rozmowa z naszym dietetykiem – Agnieszką Tokarz

Łapcie w dłoń kubek herbaty z pomarańczą, miodem i goździkiem. Albo inny ulubiony napar. Bo na kilka chwil zabierzemy Was do świata, w którym przez żołądek dociera się do odporności. I dobrego samopoczucia. Przed Wami rozmowa z Agnieszką – dietetyczką, która od lat projektuje smaki przekazywane w Wasze ręce. Bilety nie są obowiązkowe. Zapraszamy do lektury!

12.11.2020
Kobieta z płaskim brzuchem mierząca obwód talii. Food

Chcesz mieć płaski brzuch? Dowiedz się, jaką dietę powinieneś stosować!

Szczupły, ładny brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Wiele osób zastanawia się, co zrobić, żeby mieć płaski brzuch. Niektórym wydaje się to czymś nieosiągalnym mimo morderczych treningów oraz stosowanej diety. Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Czy dieta na płaski brzuch w ogóle istnieje? Sprawdźmy!

09.11.2020
Dziewczyna odmawia sobie burgera, bo chce, żeby jej dieta była skuteczna. Lifestyle

Życie na ciągłej diecie – jak nie dać się zwariować?

Masz wrażenie, że jesteś na diecie odchudzającej przez większość swojego życia? Odkąd pamiętasz próbowałeś zrzucić nadmiar kilogramów? Jesteś zmęczony wiecznymi restrykcjami i liczeniem kalorii? Zaczynasz wątpić w to, czy skuteczna dieta odchudzająca naprawdę istnieje? Dlatego tu jesteśmy i podpowiemy, co zrobić, żeby dieta była skuteczna. I prosta

04.11.2020
Zero waste w kuchni Lifestyle

Jak zaplanować jadłospis, by nie marnować żywności? Zero waste w praktyce

Dbanie o środowisko oraz życie zero waste stają się coraz bardziej popularnym tematem. Bycie świadomym konsumentem pozytywnie wpływa na naszą planetę. A to od nas samych zależy to, jak będzie wyglądała rzeczywistość za kilkadziesiąt lat. Jak jednak pogodzić realia życia codziennego z filozofią zero waste? Czy zero waste w kuchni jest możliwe?

26.10.2020
kobieta na diecie 1500 kcal Food

Dla kogo jest dieta 1500 kcal? Zobacz, jak zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność

Chciałbyś zgubić kilka nadprogramowych kilogramów i zastanawiasz się, czy dieta 1500 kcal jest dla Ciebie? Zależy Ci na tym, aby wraz z procesem odchudzania zadbać o swoje zdrowie i nie narazić się na efekt jo-jo? Zobacz zatem, jak ułożyć zdrową i pełnowartościową dietę 1500 kalorii. Podpowiemy Ci, jak z głową przejść na dietę o mniejszej kaloryczności.

19.10.2020
Mężczyzna je przed treningiem na siłowni Food

Co jeść przed treningiem, aby nie czuć się ociężałym? Wybierz swój posiłek!

Zastanawiasz się, co jeść przed treningiem na masę, a co na redukcji? Na pewno wielokrotnie słyszałeś, że dieta stanowi 80% sukcesu – pozostałe 20% to trening. Jak jednak połączyć jedno z drugim tak, żeby mieć zadowalające efekty? Co zjeść przed treningiem, żeby mieć dużo siły i energii, bez uczucia ciężkości w żołądku?

12.10.2020

Sprawdź czy dowozimy do Ciebie

Nasz catering dietetyczny z dowozem zamówisz w największych miastach Polski i ich okolicach. Na naszej liście dostaw są:
Bielsko BiałaBytomElblągLęborkŁódźMurowana GoślinaObornikiRadomŚwidnicaWarszawa

Marzysz o tym, żeby NTFY było u Ciebie?

Wow, ale jest nam miło! Napisz do nas – będziemy
wiedzieć, w którym kierunku rozszerzać usługi.
Wykorzystujemy technologię ciastek, nie tylko z uwagi na skojarzenia kulinarne.

Polityka Cookies. Ok, lubię ciasteczka.