Dieta

Less Gluten & Dairy Free

Dieta ograniczająca gluten i wykluczająca nabiał oraz mięso. Dla tych, którzy walczą z nietolerancjami pokarmowymi, a z mięsa jedzą tylko ryby.

Masz wrażenie, że po zjedzeniu pszenicy zamieniasz się w nadmuchaną kajzerkę? Twój brzuch protestuje już na samą myśl o wypiciu szklanki mleka? Możesz i chcesz żyć bez mięsa ssaków? Czujesz się świetnie jedząc warzywa, ryby i kasze? Wypróbuj diete Less Gluten & Dairy Free. (W diecie nie stosujemy produktów zawierających pszenicę, ale uwaga dla chorych na celiakię! – niestety nie możemy zapewnić 100% braku zanieczyszczeń glutenem.)

Ntfy.pl - YOU White
Cechy

Dlaczego Less Gluten & Dairy Free?

To dieta, która nie tylko ogranicza gluten i wyklucza nabiał oraz mięso, ale również Twoje zmartwienia. Jeśli cierpisz na nietolerancje pokarmowe to od teraz nie musisz zastanawiać się już nad tym, co możesz, czego nie możesz. W tej diecie wszystko jest dla Ciebie!

Dieta z ograniczeniem glutenu i wykluczeniem nabiału oraz mięsa

W tej diecie nie znajdziesz pszenicy ani innych produktów zawierających gluten. Nie znajdziesz również nabiału. Co to oznacza? Wielką ulgę, jeśli nie tolerujesz tych składników.

50-55%
węglowodanów
Pieczywo, kasza, ryż, makaron, mąki bezglutenowe

Śniadania, które pokochasz

Będziesz czekać niecierpliwe na poranek, tylko po to, żeby spróbować kolejnej naszej “miski zdrowia”, czyli bezglutenowej jaglanki, owsianki, gryczanki czy ryżanki na mleku roślinnym. Na drugie śniadanie możesz liczyć na “butlę witamin” – owocowe lub warzywne smoothie lub wyciskany sok. Oj, będzie pysznie! (I zdrowo).

15-20%
białka
Ryby, jaja, strączki

Z mięsa – tylko ryby

Z diety wykluczyliśmy wszystkie mięsa poza rybami. Nasze dania rybne cieszą się dużą popularnością. Wiemy, jak przygotować rybę, żeby była pyszna nawet po odgrzaniu!

30-35%
tłuszczu
Oliwa, orzechy, pestki i nasiona

Proces

Ułóż dietę
dopasowaną do
Twojego stylu życia

Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

Wybierz dietę
i jedz to, co lubisz

Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Gluten&Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

Wybierz jak dużo
chcesz wybierać

W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

Kontroluj menu

Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

    Menu

    Przykładowe posiłki
    diety Less Gluten & Dairy Free

    Śniadanie
    Owsianka orzechowa z pieczonym jabłkiem i śliwką

    Owsianka orzechowa z pieczonym jabłkiem i śliwką

    Owsianka pięknej heleny z jabłkiem, suszonymi śliwkami i prażonym słonecznikiem, wegański jogurt kokosowy

    Owsianka pięknej heleny z jabłkiem, suszonymi śliwkami i prażonym słonecznikiem, wegański jogurt kokosowy

    Pudding z żurawiną, chleb razowy, pomidor Jaglanka kokosowa z jabłkiem i suszonymi daktylami

    Pudding z żurawiną, chleb razowy, pomidor Jaglanka kokosowa z jabłkiem i suszonymi daktylami

    Pudding z tapioki i chia z mango kiwi, winogrono

    Pudding z tapioki i chia z mango kiwi, winogrono

    Pudding chia ze szpinakiem, pomarańczą, jagodami goji i prażonymi migdałami

    Pudding chia ze szpinakiem, pomarańczą, jagodami goji i prażonymi migdałami

      Drugie śniadanie
      Smoothie dynia, banan, jabłko, cynamon

      Smoothie dynia, banan, jabłko, cynamon

      Smoothie jabłko, truskawka, banan, mięta

      Smoothie jabłko, truskawka, banan, mięta

      Smoothie burak, truskawka, jabłko, banan, awokado

      Smoothie burak, truskawka, jabłko, banan, awokado

      Smoothie pomarańcza, jabłko, banan

      Smoothie pomarańcza, jabłko, banan

      Smoothie banan, pomarańcza, jarmuż, imbir

      Smoothie banan, pomarańcza, jarmuż, imbir

        Obiad
        Dorsz  na groszku z pieczonymi pomidorkami i pesto miętowo-cytrynowym, ryż czarny

        Dorsz na groszku z pieczonymi pomidorkami i pesto miętowo-cytrynowym, ryż czarny

        Dahl z czerwonej soczewicy i pomidorów, makaron ryżowy

        Dahl z czerwonej soczewicy i pomidorów, makaron ryżowy

        Łosoś pieczony z koperkiem i czosnkiem, ziemniaki pieczone, surówka z kiszonej kapusty

        Łosoś pieczony z koperkiem i czosnkiem, ziemniaki pieczone, surówka z kiszonej kapusty

        Bolognese z soczewicą i pieczarkami, makaron bezglutenowy z orzechami nerkowca

        Bolognese z soczewicą i pieczarkami, makaron bezglutenowy z orzechami nerkowca

        Dorsz w mleczku kokosowym z fasolką szparagową, makaron ryżowy

        Dorsz w mleczku kokosowym z fasolką szparagową, makaron ryżowy

          Podwieczorek
          Wegański pasztet z pieczarek i kaszy gryczanej, sos tatarski

          Wegański pasztet z pieczarek i kaszy gryczanej, sos tatarski

          Krem z buraka z mleczkiem kokosowym, trawą cytrynową i imbirem

          Krem z buraka z mleczkiem kokosowym, trawą cytrynową i imbirem

          Sałatka z ciecierzycą, miodowy sos winegret

          Sałatka z ciecierzycą, miodowy sos winegret

          Frytki marchewkowe na ostro z sosem orzechowym

          Frytki marchewkowe na ostro z sosem orzechowym

          Muffiny kasztanowe z gruszką i cynamonem

          Muffiny kasztanowe z gruszką i cynamonem

            Kolacja
            Sałatka z tofu, ryżem jaśminowym i ananasem, ostry sos z orzechami ziemnymi

            Sałatka z tofu, ryżem jaśminowym i ananasem, ostry sos z orzechami ziemnymi

            Kasza jaglana z zielonym pesto, batatami, ciecierzycą, jarmużem i prażonymi migdałami

            Kasza jaglana z zielonym pesto, batatami, ciecierzycą, jarmużem i prażonymi migdałami

            Sałatka z tuńczykiem, awokado i grzankami bezglutenowymi, sos imbirowy

            Sałatka z tuńczykiem, awokado i grzankami bezglutenowymi, sos imbirowy

            Pasta z zielonego groszku i orzechów włoskich, chleb bezglutenowy z ziarnami pomidor, ogórek

            Pasta z zielonego groszku i orzechów włoskich, chleb bezglutenowy z ziarnami pomidor, ogórek

            Ratatuj z ciecierzycą, komosa ryżowa z suszonymi pomidorami

            Ratatuj z ciecierzycą, komosa ryżowa z suszonymi pomidorami

              Proces

              Ułóż dietę
              dopasowaną do
              Twojego stylu życia

              Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

              Wybierz dietę
              i jedz to, co lubisz

              Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Less Gluten & Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

              Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

              Wybierz jak dużo
              chcesz wybierać

              W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

              Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

              Kontroluj menu

              Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

              Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

                Jaka dieta jest
                odpowiednia dla Ciebie?

                Jaki jest Twój cel? (Nie musisz określać od razu sensu życia, ale zastanów się, w czym przede wszystkim ma pomóc Ci dieta pudełkowa.)

                Zobacz, ile możesz jeść
                Test Ntfy.pl - YOU White