Dieta

Gluten & Dairy Free

Dieta wykluczająca gluten i nabiał. Dla tych, którzy walczą z nietolerancjami pokarmowymi, a z mięsa jedzą tylko ryby.

Masz wrażenie, że po zjedzeniu pszenicy zamieniasz się w nadmuchaną kajzerkę? Twój brzuch protestuje już na samą myśl o wypiciu szklanki mleka? Możesz i chcesz żyć bez mięsa ssaków? Czujesz się świetnie jedząc warzywa, ryby i kasze? Wypróbuj diete Gluten & Dairy Free. (W diecie nie stosujemy produktów zawierających pszenicę, ale uwaga dla chorych na celiakię! - niestety nie możemy zapewnić 100% braku zanieczyszczeń glutenem.)

Cechy

Dlaczego G&D Free?

To dieta, która wyklucza nie tylko gluten i nabiał, ale również Twoje zmartwienia. Jeśli cierpisz na nietolerancje pokarmowe to od teraz nie musisz zastanawiać się już nad tym, co możesz, czego nie możesz. W tej diecie wszystko jest dla Ciebie!

Dieta bez glutenu i nabiału

W tej diecie nie znajdziesz pszenicy ani innych produktów zawierających gluten. Nie znajdziesz również nabiału. Co to oznacza? Wielką ulgę, jeśli nie tolerujesz tych składników.

50-55%
węglowodanów
Pieczywo, kasza, ryż, makaron, mąki bezglutenowe

Śniadania, które pokochasz

Będziesz czekać niecierpliwe na poranek, tylko po to, żeby spróbować kolejnej naszej “miski zdrowia”, czyli bezglutenowej jaglanki, owsianki, gryczanki czy ryżanki na mleku roślinnym. Na drugie śniadanie możesz liczyć na “butlę witamin” - owocowe lub warzywne smoothie lub wyciskany sok. Oj, będzie pysznie! (I zdrowo)

15-20%
białka
Ryby, jaja, strączki

Z mięsa - tylko ryby

Z diety wykluczyliśmy wszystkie mięsa poza rybami. Nasze dania rybne cieszą się dużą popularnością. Wiemy, jak przygotować rybę, żeby była pyszna nawet po odgrzaniu!

30-35%
tłuszczu
Oliwa, orzeczy, pestki i nasiona

Menu

Przykładowe posiłki
diety G&D Free

Śniadanie

Pudding z tapioki i chia z mango kiwi, winogrono

Owsianka pięknej heleny z jabłkiem, suszonymi śliwkami i prażonym słonecznikiem, wegański jogurt kokosowy

Owsianka orzechowa z pieczonym jabłkiem i śliwką

urawiną, chleb razowy, pomidor Jaglanka kokosowa z jabłkiem i suszonymi daktylami

Pudding chia ze szpinakiem, pomarańczą, jagodami goji i prażonymi migdałami

    Drugie śniadanie

    Smoothie banan, pomarańcza, jarmuż, imbir

    Smoothie burak, truskawka, jabłko, banan, awokado

    Smoothie jabłko, truskawka, banan, mięta

    Smoothie dynia, banan, jabłko, cynamon

    Smoothie pomarańcza, jabłko, banan

      Obiad

      osoś pieczony z koperkiem i czosnkiem, ziemniaki pieczone, surówka z kiszonej kapusty

      Bolognese z soczewicą i pieczarkami, makaron bezglutenowy z orzechami nerkowca

      Dorsz w mleczku kokosowym z fasolką szparagową, makaron ryżowy

      Dahl z czerwonej soczewicy i pomidorów, makaron ryżowy

      Dorsz na groszku z pieczonymi pomidorkami i pesto miętowo-cytrynowym, ryż czarny

        Podwieczorek

        Sałatka z ciecierzycą, miodowy sos winegret

        Wegański pasztet z pieczarek i kaszy gryczanej, sos tatarski

        Krem z buraka z mleczkiem kokosowym, trawą cytrynową i imbirem

        Muffiny kasztanowe z gruszką i cynamonem

        Frytki marchewkowe na ostro z sosem orzechowym

          Kolacja

          Pasta z zielonego groszku i orzechów włoskich, chleb bezglutenowy z ziarnami pomidor, ogórek

          Sałatka z tofu, ryżem jaśminowym i ananasem, ostry sos z orzechami ziemnymi

          Kasza jaglana z zielonym pesto, batatami, ciecierzycą, jarmużem i prażonymi migdałami

          Ratatuj z ciecierzycą, komosa ryżowa z suszonymi pomidorami

          Sałatka z tuńczykiem, awokado i grzankami bezglutenowymi, sos imbirowy

            PROCES

            Ułóż dietę
            dopasowaną do
            Twojego stylu życia

            Zamów jeden z naszych pakietów, a dostaniesz dostęp do swojego osobistego panelu, w którym ułożysz plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji smakowych i do Twojego kalendarza!

            Wybierz dietę
            i jedz to, co lubisz

            Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 zupełnie różnych diet: Classic, Gluten&Dairy Free, Veggy, Less Carb, Foodie.

            Możesz korzystać z jednej, albo żonglować daniami ze wszystkich pięciu!

            Wybierz jak dużo
            chcesz wybierać

            W NTFY masz prawo grymasić i przebierać do woli.

            Pakiet BASIC odblokowuje dostęp do 15 apetycznych dań dziennie. PLUS da Ci 20 opcji do wyboru. Dzięki SUPER+ zobaczysz 25 posiłków, które mogą trafić na Twój stół.

            Kontroluj menu

            Codziennie zobaczysz menu na najbliższe dni.

            Możesz wtedy wybrać dania, na które masz ochotę i wprowadzić zmiany dotyczące dostawy.

              Jaka dieta jest
              odpowiednia dla Ciebie?

              Jaki jest Twój cel? (Nie musisz określać od razu sensu życia, ale zastanów się, w czym przede wszystkim ma pomóc Ci dieta pudełkowa.)

              Zobacz, ile możesz jeść